taisi tulla keskenmeno

  • Viestiketjun aloittaja kotäityli
  • Ensimmäinen viesti
Oi, että, ihanaa että kaikki kunnossa :heart: :D :whistle:

Mulla tuli joskus rv 6 tietämillä vain luskikallinen verta ja sekin pelästytti, soitin lääkärille, ultrattiin ja kaikki oli kunnossa. Syntyi terve poika :heart:
Vuoto saattoi tulla kohdun nopeasta kasvusta ja kiinnittymisestä.
Kyllä se sykkeen pumputus ja pienen pienen vauvanalun näkeminen rauhoitti. :)
 
jännää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:
vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:
vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.
Sairasta, että kehtaat tuollaisia mennä edes sanomaan!!! :(

:hug: AP.lle ja onnellista odotusta =) :wave:
 
hävettävää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 01:07 masuasukin huolestunut pesä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:
vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.
Sairasta, että kehtaat tuollaisia mennä edes sanomaan!!! :(

:hug: AP.lle ja onnellista odotusta =) :wave:


Peesi jälkimmäiseen
:wave: Oletko edes ajatellut että tämä on niitä ensimmäisiä paikkoja joissa ihmiset voivat saada lohtua ja tukea? Monethan eivät edes kerro tutuilleen tai sukulaisille ennenkuin riskiviikot 12 ovat onnellisesti takanapäin!!!Ja kuitenkin tuollainen asia painaa siellä tulevan äidin sydänalassa kovastikin! Häpeän kirjoitustasi...

aplle halit ja onnea odotuksen rankalle tielle :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 01:07 masuasukin huolestunut pesä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:
vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.
Sairasta, että kehtaat tuollaisia mennä edes sanomaan!!! :(

:hug: AP.lle ja onnellista odotusta =) :wave:
Puhuinkin itsestäni.Häpeile sinä vaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 06:17 iikka kirjoitti:
Tulipas keskenemno.. eipäs tullutkaan. Onks tää joku arvausleikki?? Ap hakee sääliä itselleen tällä ketjulla.
Miks taas pitää jonkun / joittenkin ilkeillä? Onko se joltain jotenkin pois tai muuten haitaks, jos jotkut hakee täältä tukea ja lohtua? Tää kun on joillekin ainoa paikka purkaa asioita, etenkin tollasessa aikasessa vaiheessa. Jos ei ole asiallista sanottavaa, niin voi jättää sanomatta vaikka avoin keskustelupalsta onkin. Suora lainaus palstan ohjeesta: "Tällä keskustelupalstalla ei voi keskustella toisia loukkaavasti." Modet ei joka väliin ehdi, valitettavasti.

Voimia ap:lle! :hug: Kiva, että sait hyviä uutisia. Toivottavasti jatkossa menee paremmin. :)
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:
vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.
Sinänsä jännää, et kuitenkin sua kiinnostaa avata ja lukea näitä avauksia saati kommentoida niihin :whistle:

Tiedä missä tynnyrissä olet kasvanut, mutta ainakaan sulla ei ole mitään käsitystä ihmismielestä. Kaikki ei toimi kuten sinä...
Vaikka itse en ilmoittele henkilökohtaisista asioistani tällä palstalla, silti ymmärrän täysin apn avauksen.

Onni onnettomuudessa, kaikki vuoto ei aina ole sitä keskenmenoa =)
 
kotäityli
onpa ihme touhua taas täällä. teillä varmaan hyvä mieli kun saatte kääntää veitsee haavassa ja tuottaa toisille pahaa mieltä. jospa joskus itsekin asian kokisitte niin tietäsitte et tukea tarvitaan eikä täällä mitään säälipisteitä kerätä
:headwall:
 
Tsemppiä sulle jatkoon. Äläkä välitä noista ääliökirjoittajista. Tuskin yksikään heistä on kesknmenoa kokenut, kun tuollai aukovat päätään. Itsellä yksi km takana joten tiedän mistä puhun. Kuopukseni sain vajaa vuosi sitten ja alussa mulla oli myös veristä vuotoa. Ja pelkäsin tietysti pahinta, menin yksityiselle samantien ja sieltä vuotoon löytyikin syy. Eli kyseessä oli hematooma. Eli kohdussa oli sellainen verihyytymä joka sitten itsekseen valui pois. Ainoa huolestuttava seikka siinä oli lääkärin mukaan se että vuotaessaan pois voisi saada kohdun supistelemaan ja saada samalla sikiön tulemaan myös pois. No minun tapauksessa niin ei onneksi käynyt ja tyytyväinen tuhina käy nyt tuolla sängyssä. Ihan terve tyttö tuli alkuvaikeuksien jälkeen. Toivotan onnea myös sinulle. :wave:
 
Ihanaa että pikkuinen löytyi :hug: :) :heart: ONNEA!!!

Sivuuta nuo keljuilijat, niitähän täältä löytyy. Katkeria jostakin, tai kateellisia. Katkeria kun eivät itse ole saaneet lohtua sitä tarvitessa tai kun eivät tule raskaaksi jne. Antaa myrkyllisten marjojen tukehtua omaan mahdottomuuteensa. Naurettavia tollaset katkerot :LOL: :kieh:
 

Yhteistyössä