Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
Sairasta, että kehtaat tuollaisia mennä edes sanomaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:\Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
:wave: Oletko edes ajatellut että tämä on niitä ensimmäisiä paikkoja joissa ihmiset voivat saada lohtua ja tukea? Monethan eivät edes kerro tutuilleen tai sukulaisille ennenkuin riskiviikot 12 ovat onnellisesti takanapäin!!!Ja kuitenkin tuollainen asia painaa siellä tulevan äidin sydänalassa kovastikin! Häpeän kirjoitustasi...Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 01:07 masuasukin huolestunut pesä kirjoitti:\Sairasta, että kehtaat tuollaisia mennä edes sanomaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:\Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
:hug: AP.lle ja onnellista odotusta =) :wave:
Peesi jälkimmäiseen
Puhuinkin itsestäni.Häpeile sinä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 01:07 masuasukin huolestunut pesä kirjoitti:\Sairasta, että kehtaat tuollaisia mennä edes sanomaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:\Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(
:hug: AP.lle ja onnellista odotusta =) :wave:
Miks taas pitää jonkun / joittenkin ilkeillä? Onko se joltain jotenkin pois tai muuten haitaks, jos jotkut hakee täältä tukea ja lohtua? Tää kun on joillekin ainoa paikka purkaa asioita, etenkin tollasessa aikasessa vaiheessa. Jos ei ole asiallista sanottavaa, niin voi jättää sanomatta vaikka avoin keskustelupalsta onkin. Suora lainaus palstan ohjeesta: "Tällä keskustelupalstalla ei voi keskustella toisia loukkaavasti." Modet ei joka väliin ehdi, valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 06:17 iikka kirjoitti:Tulipas keskenemno.. eipäs tullutkaan. Onks tää joku arvausleikki?? Ap hakee sääliä itselleen tällä ketjulla.
Sinänsä jännää, et kuitenkin sua kiinnostaa avata ja lukea näitä avauksia saati kommentoida niihinAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:51 jännää kirjoitti:\Tuoko oli ihan ilmoitusluontoinen asia? Kaikkia te täällä ilmoitatte ja haette ihme lohtua. Ei tuollaisista ole ennekään mitään julkista numeroa tehty. Itse en ainakaan kaipaile mitään lohtua,ainahan voi aloittaa kaikena alusta, jos se on ollut tarkoituskin.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:07 kotäityli kirjoitti:vuodan kirkasta verta ja mahaan sattuu :'(