Taisi olla tähän astisen elämäni (= 46 vuotta) kallein naudanlihaostos

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
minähän se täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
42,90 euroa kilo :eek: Noin 38 euroon olin henkisesti varautunut, mutta samapa tuo, pääasia on, että junnu saa pitkästä aikaa kunnon pihvit =)
hmmm... oisit ostanu kobe-lihaa, vaivattomasti 179 euroa kilo. sisäfile sitten 199 euroa kilo :D

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh!:
Hulluutta on monenlaista...

Mutta miksi pitää tulla retostelemaan tänne tuollaisella asialla? Ei, minä en ole kateellinen, vaan minä pidän sinua Keittiönoita aivan pipipäänä kun työnnät tuollaisia rahoja viemäriin.. :/
Anteeksi nyt vaan.
No, toiset tykkää että auton pitää olla hienoa. Toiset upottaa rahaa olueeseen ja tupakkaan. Joku ostaa tietokonepelejä, yhdelle ei kelpaa kuin oaras kosmetiikka. Jotkut upottaa kaiken irtoavan rahan harrastuksiinsa. Mä ymmärrän oikein hyvin että ruokaan uhrataan sekä rahaa että aikaa että vaivannäköä.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh!:
Hulluutta on monenlaista...

Mutta miksi pitää tulla retostelemaan tänne tuollaisella asialla? Ei, minä en ole kateellinen, vaan minä pidän sinua Keittiönoita aivan pipipäänä kun työnnät tuollaisia rahoja viemäriin.. :/
Anteeksi nyt vaan.
No, toiset tykkää että auton pitää olla hienoa. Toiset upottaa rahaa olueeseen ja tupakkaan. Joku ostaa tietokonepelejä, yhdelle ei kelpaa kuin oaras kosmetiikka. Jotkut upottaa kaiken irtoavan rahan harrastuksiinsa. Mä ymmärrän oikein hyvin että ruokaan uhrataan sekä rahaa että aikaa että vaivannäköä.
Juuri näin, yhtälailla toiset retostelee asunnoillaan/sisustuksillaan/reimatekeillään/kengillään/ulkomaanmatkoillaan jnejnejne niin mitä siitä jos joku toinen satsaa mieluummin ruokaan?

minähän se täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja utsija:
mistä sä laskutat asiakkaalta 140,- tunti?
Että ylläpidän ja kehitän niiden tietojärjestelmiä.
huh! ompas teillä kalliit tunnit! täytyypä sanoa miehelle että nostaa hintojaan niin päästään mekin syömään kobenautaa ;)

Taalla ainakin jos meinaa syoda yhtaan lansimaisittain niin ruokaan saa uppoamaan paljon enemman rahaa kuin Suomessa. Tama maa ei mistaan omavarainen(on niin pieni seka kaikki on rakennettu taalla tayteen). Kaikki liha, suurin osa hedelmista tuodaan Ausseista , Uudesta Seelannista, Yhdysvalloista , Brasiliasta seka Euroopasta. Vihanneksia sentaan tuodaan lahempaa.Luomu ei onneksi taalla enaa maksa paljon enempaa kuin tavallinenkaan tehotuotettu. Viime viikolla ostin luomuruisjauhoja, tuotu Suomesta.

En minakaan ole maksanut muistaakseni ikina muutamasta pihvista S$ 100, eli 50 e. Niin vaan taalla joutuu, jos pihvia haluaa joskus grillata. Itsellani on aussituttuja ja kun kayvat kotona tuovat Ausseista hirveat maarat lihaa tanne pakkaseen.

Yhteistyössä