Keittiönoita
42,90 euroa kilo Noin 38 euroon olin henkisesti varautunut, mutta samapa tuo, pääasia on, että junnu saa pitkästä aikaa kunnon pihvit =)
No kerropa mulle, miten saan naudan sisäfilettä jostain pääkaupunkiseudun kaupasta edullisemmin. Siis luomulihaa. Ottaen huomioon, että laskutan asiakkaalta 140 euroa tunti ja jokainen minuutti, jonka joudun kurvaamaan julkisilla johonkin muuhun suuntaan kuin kotiin, maksaa Myyrmannin Cittari on kuitenkin työmatkani varrella.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:anteeks valmiiks, mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, myös lompakko
Halvemmallakaan en ole löytänyt. Ja voit kyllä uskoa, että olen pääkaupunkiseudun kauppoja viimeiset 3 kuukautta kiertänyt etsien.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Siis maksoitko sä oikeesti toistasataa siitä köntästä?? Huh huh ja sit se menee suuhun vaan. No, mikäs siinä, jos on kerta varaa
Ai saa vai Millois se kielto kumottiin?Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Älä sure, Brasiliasta saa taas tuoda EU:hun lihaa...
Ei ole suoramyyntiä. Paitsi jos olisin mennyt tilalta suoraan hakemaan.Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Mikset ostanut sieltä tilalta suoraan, vai eikö heillä ole suoramyyntiä? Olis vain jäänyt kaupan kulut välistä pois.
160 tilaa läpäisi laatuvaatimukset. Luin tänään. *enkä osta, eettisesti arveluttavaa'Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ai saa vai Millois se kielto kumottiin?Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Älä sure, Brasiliasta saa taas tuoda EU:hun lihaa...
Että ylläpidän ja kehitän niiden tietojärjestelmiä.Alkuperäinen kirjoittaja utsija:mistä sä laskutat asiakkaalta 140,- tunti?