taidan saada nyt maistaa omaa lääkettäni.... (seksiä vain tosi harvoin)

• Viestiketjun aloittaja sitä niittää mitä kylvää..
  • Ensimmäinen viesti
sitä niittää mitä kylvää..
... mulla on ollu raskausajat aina silleen ettei haluja ole tippaakaan, siis ei yhtään. kuopusta kun ootin, niin tasan 2 kertaa oltiin yhrynnäs.... no, kuopusta imetin vielä 1,5 vuotta ja vasta sen jälkeen mun halut palasi. siis 15 kumia riitti tuolle 1,5 vuodelle. mies ei koskaan valittanut, vaan aina vaan totes että no, ehkä seuraavan kerran....imetystä en oikein voinut lopettaakaan kun lapselle ei mikään muu maito sopinut, joten lapsen etu kyllä ajoi edelle...

nyt kun imetys on loppu ja mulla kuumottais niin miestä ei enää kiinnosta!!! sanoi että tottui olemaan ilman seksiä ja se on ihan ok. voi hiivatti!! seksiä max 1xkk, jos hyvin käy niin kahdesti... nuo kerrat kun imetyksen aikana oltiin, niin suurin osa niistä oli mulle puoliväkisin vääntämistä, kun ei vaan haluttanut... en koskaan tahallani pihdannut, mun on vaan tosi vaikee sekstata jos ei oikeesti tee mieli, minkä mä hormoneilleni voin!!! ite en vaan osaa suhtautua miehen haluttomuuteen yhtä tyynesti kuin mies... tosi vaikeeta olla valittamatta asiasta...

toki tiedän että mies on joutunut yli 2 vuotta kestämään seksittömyyttä, ja se on pitkä aika se, mut niinko sanoin niin tahallani en sitä tehnyt. kärsin itsekin siitä kun haluja ei ollut...

onko saman kokeneita? onko miehen halut palanneet? edelleen kyllä huonosti nukkuvien lasten takia nukutaan yöt eri huoneissa, en tiiä vaikuttaako sekin jollain lailla asiaan...

Meillä on kans mies elelly raskausajat ja sen jälkeen vuoden verran imetysaikaa ilman ja sit alkoikin taas uusi raskaus joka on nyt meneillään, eli enemmän vipinää vällyissä on odotettavissa seuraavan kerran todennäköisesti vasta vuoden päästä syksyllä, jos silloinkaan. Eli en osaa auttaa kun en vielä ole samassa tilanteessa..

aapee
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Miehelläs on toinen nainen.
tämä kommentti oli kyllä arvattavissa mutta ei sillä kyyllä oo toista..

mut coatrack, helpottavaa tietää että edes joku toinenkin on kärsinyt haluttomuudesta raskaus- ja imetysaikoina

vieras
No mitäpä jos ensin muuttaisitte nukkumaan aviovuoteeseen eihän eri huoneissa saa extemporee seksiä millään aikaiseksi. Meillä ei varmaan olisi yhtään lasta jos nukuttaisiin eri huoneissa.

janeminttu
Ehkä olen liian empaattinen mutta vaikka itse olen kanssa ollut haluton, niin silti olen miehelleni antanut. Mulla mennyt 2v synnytyksestä että alko olemaan haluja, ekan synnytyksen jälkeen 1v. Toisella pallit poksahtaa tai raahaa maata pitkin.. Kyllä minä sen verran oon antanu tuuppia, raskaus aikana oli hiljasempaa. Sillon mies ei halunnut niin paljoo. Meillä tuota seksiä ei niin himona ole harrastettu että siitä vaivaksi olisi ollut. Välillä se rasitti kun joutu yöllä vauvan kanssa heräilemään ja ukko vonkuu vieressä. Mutta nopea toimitushan se on jos pitkään on joutunu panttaamaan. Suomi on Nopeaa kansaa! :)

Tuo eri huoneissa nukkuminen, varsinkin jos läheisyyttä muuten on vähäisesti, voi vaikuttaa tosi paljon.. Ite oon aika hitaasti lämpeävää sorttia, joten ei yhtään huvita ajatus että joku vaan lähestyy seksi mielessä ja pitäis yhtä-äkkiä alkaa jotain hommailemaan, vaan ite tarviin sellasia pieniä kosketuksia pitkin päivää, esim. ohimennen olkapään hipaisu, suukko aamulla töihin lähtiessä, kädestä pitäminen sohvalla, kaikkea tollasta pientä ettei unohda miltä toisen kosketus tuntuu ja sitä alkaa sit kaivata lisää. Vaan nyt nukkumaan!

vee
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Ehkä olen liian empaattinen mutta vaikka itse olen kanssa ollut haluton, niin silti olen miehelleni antanut. Mulla mennyt 2v synnytyksestä että alko olemaan haluja, ekan synnytyksen jälkeen 1v. Toisella pallit poksahtaa tai raahaa maata pitkin.. Kyllä minä sen verran oon antanu tuuppia, raskaus aikana oli hiljasempaa. Sillon mies ei halunnut niin paljoo. Meillä tuota seksiä ei niin himona ole harrastettu että siitä vaivaksi olisi ollut. Välillä se rasitti kun joutu yöllä vauvan kanssa heräilemään ja ukko vonkuu vieressä. Mutta nopea toimitushan se on jos pitkään on joutunu panttaamaan. Suomi on Nopeaa kansaa! :)
Siis oikeesti harrastit seksiä vaikka itse et halunnut? Hyi, yök.
Esititkö miehelles että sua tekee mieli, vai n-ssiko se sua vaikka tiesi ettei sua haluta? :eek: "annoi tuuppia" ja "vauva herää niin mies vonkuu vieressä", teillähän mahtava suhde on :x

Apeelle, koittakaan ensiksi vaikka nyt mennä vierekkäin nukkumaan, pientä läheisyyttä ja pieniä rakkauden tekoja, siittä se pikku hiljaa toivottavasti lähtee. Mutta ei missään nimessä seksiä jos et itse halua, mulle seksi on liitossa rakkauden osoitus ja hellyyttä, ei pakko pullaa ja jos se pakkopullalta tuntuis silloin otettas aikaa.

aapee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä usko. Jos olisi niin sitten niitä haluja riittäs. Eiköhän tuo ole luonut muurit seksuaalisuutensa eteen, jotta pystyi antamaan rauhaa ap:lle.
niin, mies on kyllä tässä suhteessa ollut tosi kiltti mua kohtaan, mut millähän nuo muurit sais murrettua... ite kun oon syyllinen ja tavallaan syytön miehen haluttomuuteen

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Enpä usko. Jos olisi niin sitten niitä haluja riittäs. Eiköhän tuo ole luonut muurit seksuaalisuutensa eteen, jotta pystyi antamaan rauhaa ap:lle.
niin, mies on kyllä tässä suhteessa ollut tosi kiltti mua kohtaan, mut millähän nuo muurit sais murrettua... ite kun oon syyllinen ja tavallaan syytön miehen haluttomuuteen
Kahdenkeskistä aikaa ja läheisyyttä. Siinäpä ne tärkeimmät.

Minkä takia ei voi harrastaa seksiä, vaikkei tekis itteensä aina mieli? Mie pidin koko raskausajan ja aina senkin jälkeen omalta osaltani huolta, ettei sänky jää viileeks. Ei yhdyntä oo ainoo tapa harrastaa seksiä. Nyt sanosin vaa, et nii makaa ku petaa ja voi voi.

hömpsis
No et sinä ap aivan viaton siihen ole. Mies vaan on tottunut sinuun eikä enää edes tee mieli. Miehille seksi on niin tärkeää että se on kova paikka olla ilman. Ihme asenne että et ole itse vastuussa mistään vaan kaikki on hormonien syytä, jospa miehellä nyt on hormonit lakanneet hyrräämästä niin eihän se ole siitä vastuussa ettei haluta ja sinun pitää ymmärtää sitä.

mut coatrack, helpottavaa tietää että edes joku toinenkin on kärsinyt haluttomuudesta raskaus- ja imetysaikoina

Mistä sä sen voit tietää, jos et 24/7 ole miehes kanssa? Jos mies ei ole kotona saanut seksiä 2 vuoteen, ja sen jälkeen ei enää huvita, niin toinen nainen on!! Kukaan mies ei ala olemaan ilman noin kauan, eikä sitä saa edes vaatia, eikä varsinkaan totu olemaan ilman, kun pussit säännöllisesti täyttyy.. Otahan siniset piilolinssit pois silmistä ja katso totuutta silmiin!!

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Minkä takia ei voi harrastaa seksiä, vaikkei tekis itteensä aina mieli? Mie pidin koko raskausajan ja aina senkin jälkeen omalta osaltani huolta, ettei sänky jää viileeks. Ei yhdyntä oo ainoo tapa harrastaa seksiä. Nyt sanosin vaa, et nii makaa ku petaa ja voi voi.
Mä peesailen tätä :wave: Minulla kyllä raskausaikana oli lyhyitä kausia, jolloin seksia teki mieli kellon ympäri, mutta muuten oli hiljaista. Myös synnytyksien jälkeen olivat halut hukassa, mutta kyllä mies silti sai halumaansa. Ja vaikkei minua itseäni hirveästi haluttanutkaan, niin enpä joutunut itseäni kyllä pakottamakaan. Ja nimeoman, yhdyntä ei ole ainoa tapa harrastaa seksiä!

Ap:lle vielä: minäkin suosittelen, että jospa siirtyisitte ensinnäkin samaan sänkyyn. Läheisyys saatta tehdä tehtävänsä!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sofia30:

Mistä sä sen voit tietää, jos et 24/7 ole miehes kanssa? Jos mies ei ole kotona saanut seksiä 2 vuoteen, ja sen jälkeen ei enää huvita, niin toinen nainen on!! Kukaan mies ei ala olemaan ilman noin kauan, eikä sitä saa edes vaatia, eikä varsinkaan totu olemaan ilman, kun pussit säännöllisesti täyttyy.. Otahan siniset piilolinssit pois silmistä ja katso totuutta silmiin!!
No joo...kyllä meilläkin on ollut pientä hiljaiseloa raskauksien ajan ja muutenkin lähes kolme vuotta ja mä tiedän, ettei mun miehellä ainakaan ole toista naista...vaikkei sitä seksiä ole niin paljoa saanutkaan.

Herran jestas eihän kaikki miehet nyt samantien juokse kuksimaan vieraita akkoja, jos kotona on vähän hiljaisempaa seksin saralla. Meillä mies sanoi samaa, kun mun halut heräsi, että hän on tottunut vähempään ja usein ei jaksa enää väsyneenä alkaa mitään touhuamaan.

Nyt meillä on alkanut taas olemaan vähän aktiivisempaa makkarin puolella, mutta kyllä meillä silti on viikonkin tauko välissä...Pienet lapset vie paljon energiaa, jotka on valitettavasti seksihaluista pois.

Meillä on ollut tosi hiljaista yli 2 vuotta. Raskaus- ja imetysaikana seksi ei todellakaan kiinnosta ja lapsi nukkuu kaiken lisäksi välissämme. Muuallakin tietenkin voisi, mutta jotenkin sitä on kaavoihin kangistunut. Mies pelaa illat tietokoneella ja minä katson televisiota ja palstalen. Asiasta ollaan kyllä puhuttu, tai siis välillä kommentoitu, että "Pannakin varmaan joskus pitäisi." Kumpikaan ei kuitenkaan koskaan tee aloitetta.
Toista naista miehellä ei ole, ellei se sitten ole tuolla meidän vaatehuoneessa piilossa :LOL: .

Hämmästynyt
Aikamoista yleistämistä, onhan miehetkin tosi erilaisia halujensa suhteen, esim. mun mies oli ollut monta vuotta ilman seksiä ennen kuin tapasi mut, ja sitä paitsi kyllä niitä pusseja voi ihan käsipelilläkin tyhjentää..

No joo...kyllä meilläkin on ollut pientä hiljaiseloa raskauksien ajan ja muutenkin lähes kolme vuotta ja mä tiedän, ettei mun miehellä ainakaan ole toista naista...vaikkei sitä seksiä ole niin paljoa saanutkaan.

Herran jestas eihän kaikki miehet nyt samantien juokse kuksimaan vieraita akkoja, jos kotona on vähän hiljaisempaa seksin saralla. Meillä mies sanoi samaa, kun mun halut heräsi, että hän on tottunut vähempään ja usein ei jaksa enää väsyneenä alkaa mitään touhuamaan.

Nyt meillä on alkanut taas olemaan vähän aktiivisempaa makkarin puolella, mutta kyllä meillä silti on viikonkin tauko välissä...Pienet lapset vie paljon energiaa, jotka on valitettavasti seksihaluista pois.

Ei ehkä samantien, mut jos 2 vuotta ilman, niin tuskin kukaan sen jälkeen on uskollinen. Eihän ketään voi pitää ilman seksiä, se on luonnollinen tarve, eikä kenenkään tarvi suostua olemaan ilman. Jos on parisuhteessa, niin on luvannut antaa. Eriasia vähän aikaa synnytyksen jälkeen, mut raskaus tai imettäminen ei ole sairaus eikä syy pitää toista ilman seksiä, on itsekästä joka näin käyttäytyy!

Ei ehkä samantien, mut jos 2 vuotta ilman, niin tuskin kukaan sen jälkeen on uskollinen. Eihän ketään voi pitää ilman seksiä, se on luonnollinen tarve, eikä kenenkään tarvi suostua olemaan ilman. Jos on parisuhteessa, niin on luvannut antaa. Eriasia vähän aikaa synnytyksen jälkeen, mut raskaus tai imettäminen ei ole sairaus eikä syy pitää toista ilman seksiä, on itsekästä joka näin käyttäytyy!
Eli sun mielestä pitää olla pillu levällään vaikka itseä ei nappais?

Sulla on oksettava kuva seksistä, joka tapahtuu parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
En mäkään tajua miksei muka voisi edes joskus harrastaa seksiä vaikkei mieli tekisikään.
Parisuhde on kahden kauppaa, joustamista puolin ja toisin, ja on mun mielestä kohtuutonta odottaa että mies joustaa (eli on ilman seksiä ) ehkä vuoden tai kaksi, jos naisen ei tee raskaus- ja imetysaikana mieli.
Lapsi syntyy osaksi naisen ja miehen suhdetta, osaksi perhettä, ei suinkaan korvaamaan parisuhdetta. Moni unohtaa tyystin miehensä kun perheeseen syntyy lapsi, ja se on väärin.

Ei mullakaan oo tehnyt juurkaan mieli tänä raskausaikana..Joskus joo mutta sillon ei miehelle oo käyny. :LOL:
Mut kyllä tästä selvitään.Ja voihan sitä joskus jotain miehenkin mieliks tehdä vaikkei ite ihan 100% sillä hetkellä oliskaan "sellaisessa" fiiliksessä..

Yhteistyössä