Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:No kun se itsessään oli jo se sitoutuminen toiseen... :snotty:
No miksei sitä sitoumusta voi vielä sitten sinne naimisiin menoon asti?
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:No jos mies ei kosi, niin ehkä hän ei halua naimisiin kanssasi. Älä ala ahdistelemaan asialla tai uhkailemaan.. Jos ei halua niin minkäs sille voi ja voihan toista rakastaa ilman aviotakin. Ei se elämää loppujen lopuksi niin älyttömästi muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mikään ei muuttuisi. En muuttaisi edes mun sukunimeä mutta mä ajattelen tätä asiaa nyt lähinnä sen kannalta et jos jotain sattuu meille niin avioparin asiat on paremmassa jamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:mikä pakko naimisiin on päästä?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kihloihin meno : turhaa! Naimisiin meno : joidenkin käytännön syiden takia ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:No jos mies ei kosi, niin ehkä hän ei halua naimisiin kanssasi. Älä ala ahdistelemaan asialla tai uhkailemaan.. Jos ei halua niin minkäs sille voi ja voihan toista rakastaa ilman aviotakin. Ei se elämää loppujen lopuksi niin älyttömästi muuta.
On kosinut silloin vuosia sitten mutta nyt ei sitten enää ole kiirettä vihille kuten hän asian ilmaisee. Ja tietää todella hyvin mun kannan mutta se ei vaikuta asiaan, siksi voisin palauttaa koko sormuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mikään ei muuttuisi. En muuttaisi edes mun sukunimeä mutta mä ajattelen tätä asiaa nyt lähinnä sen kannalta et jos jotain sattuu meille niin avioparin asiat on paremmassa jamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:No kun se itsessään oli jo se sitoutuminen toiseen... :snotty:
No miksei sitä sitoumusta voi vielä sitten sinne naimisiin menoon asti?
Siis mulle itselleni se ei vaan ollut tarpeellinen. ...siis en kokenut vaan tarvitsevani sitä... :snotty: Mut tarkennukseksi siis, et meillä mies tahtoi ja rouva olen. Enkä kyllä kadukaan mitenkään ja ihan sitoutunut tähän avioliittoon olen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pööni:Me ollaan oltu miehen kanssa jo yli neljä vuotta yhessä mutta kihloihin asti ei olla keretty. Oon miettiny että sitten kun mennään niin vois sen häidenkin ajankohdan suunnitella samalla. Eikös kihloihin menneeltä parilta aina kysytä että millonkas on sitten häät :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kihloihin meno : turhaa! Naimisiin meno : joidenkin käytännön syiden takia ok.
Häh? Siis onhan se mies jo kosinut, kun kerran ovat kihloissa. Eihän kihloissa oleva enää kosi, koska on kosinut jo aiemmin. Kun mies kosii ja nainen vastaa myöntävästi, sitten mennään ostamaan kihlat. Vihkiminen on sen jälkeen järjestelykysymys.Alkuperäinen kirjoittaja Milla:No jos mies ei kosi, niin ehkä hän ei halua naimisiin kanssasi. Älä ala ahdistelemaan asialla tai uhkailemaan.. Jos ei halua niin minkäs sille voi ja voihan toista rakastaa ilman aviotakin. Ei se elämää loppujen lopuksi niin älyttömästi muuta.