Taidan minäkin avautua miehestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Siis voi juma kuinka minä kiehun täällä! |O Saa heittää ilomielin vettä niskaani jos vähän jäähtyisin...

Miehellä on paraikaa kesäloma menossa ja nyt hän oli mennyt sopimaan että menee auttamaan erästä ihmistä raksahommissa.
Joo, ei siinä mitään. Nämä hommat vaan on pk-seudulla, eli 100km päässä meiltä. Työn kesto on reilu pari viikkoa, aamusta iltaan. Tuntipalkka on kyllä ihan sika hyvä..

Mutta juju onkin tässä että meillä on nyt vain yksi auto käytössä ja se tarkottaisi sitä että pääsisin _vain_ sunnuntaisin kauppaan tämän projektin aikana, kuin mies on kotona. :o Ilman autoa minä en pääse täältä korvesta yhtään mihinkään lasten kanssa!

Toisekseen mies on erittäin tietoinen että minulla on tässä kuussa neljät kisat koiran kanssa (arkisin). Olen harjoitellut koiraa koko sen eliniän tavoitteelisesti kokeisiin ja nyt sitten joutuisin skippaamaan kovan työn, sen takia että mies menee kesälomallaan muihin hommiin. :/

Minä raivostuin miehelle ja sanoin suoraan että sen kuin menee tekemään hommia, mutta auto jää tänne. Siitäkös vasta riita syttyi kuin töksäytin hänelle että menköön junalla hesaan.. :whistle: :headwall:

Vedinkö hepulit liian herkästi ja mitä ihmettä tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Ukon hommat alkaisi maanataina. Harmittaa ihan sikana olla yli kaksi viikkoa vankina omassa talossa lasten ja elukoitten kanssa...

Kyllä olisin minäkin suuttunut. Saisitteko jostain lainaksi autoa siksi aikaa? Toisaalta taas hyvä et rahaa tulee mutta mahtaakohan tuohon viikkoon kuulua myös vähän huvittelua? Voi että noita miehiä....miksi ne aina saa suunnitella lomansa ihan miten haluaa?

Ei onnistuisi meillä, täytyyhän sitä päästä kulkemaan jos vaikka lapset sairastuu tms.
mulle on joskus vuokrattu auton rämä paikalliselta autokauppiaalta vastaavanlaisessa tilanteessa, olisko teillä mahdollista tehdä niin?

Tai sitten viet isännän junalle .. ethän sä VOI niitä kisoja väliin jättää :hug:

Täytyy kokeilla vääntää hänelle rautakangesta että minä todella tarvitsen autoa. Huoh. Jos vaikka sitten jonkun raadon vuokraisi tuohon pihaan. Parasta olisi että hän ei menisi ollenkaan hommiin..

Kyllä sä tarttet sitä autoo enemmän kun mies. Onko se kelle mies on menossa raksalle töihin joku tuttu? Sillon voi varmaan lainata sen autoo ja luulis että hesassa pääsee suht hyvin liikkuun julkisillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ssdf:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
No miksei se mies vois mennä junalla?

Tiedä sitä. Kai se meinaa ottaa oman koiransa mukaan eikä sen kanssa matkustaminen junalla onnistu. :/

ja miksei?elukka vaunu on sitä varten ja kuonokopat.

Hih! sori alkoi hymyilyttää.. :D Koira ei ole tavan sesse.. ei sitä tosiaan voi viedä julkisiin. =)

hommiin voisin hänet päästää. käsittääkseni hän ei tarvitsisi kuin kaksi kertaa autoa viikossa. silloin kun tulee kotiin ja menee takaisin töihin?

sinä taas lähes joka päivä? eikö..

no selvä hommahan tuo on. auto jää sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm... millainen tuntipalkka hänelle on luvattu jos lomallaan viittii töihin mennä??

heräsi sama mielenkiinto, meitin ukkoa ei hevillä lomalla töihin sais...

Reilusti yli pari kymppiä tunnilta.

mikä on reilusti, ku meitin ukko saa ihan normi palkkatyöstä raksahommista 26 ekee tunnilta ja on ihan palkollisena... ei kyl lomilla sais kovin pienellä liikkeelle...

Yhteistyössä