Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Aivan ihana :heart:
näin jälestäpäin katottuna se saa hymyn huulille mutta kyllä sillon meinas kärsivällisyys loppua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Aivan ihana :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Voisitko sie päästä ylimääräiseen ultraan tuon mahan koon perusteella?! Jos kerta neuvolantätikin on sitä kokoa ihmetellyt. Harmi kun joillain paikkakunnilla pääsee niin nihkeesti ultriin, mulla oli ultra myös 30. viikolla, ja sit neuvolassakin on ultralaite, ja viimeviikolla oli synnytystapa-arvio-ultra (meillä päin sinne pääsee kaikki automaattisesti) ja huomenna menen äitipolille, niin taas ultraavat.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:miten teillä alkuraskaudesta jo noin isot mahat, siis masu näkyy jo selvästi. mulla poikaa odottaessa alko masu näkyä vasta n. rv 20
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mulla ainakin tämän kolmannen kanssa vatsa antoi "periksi" paljon helpommin kuin ensimmäistä odottaessa. Eli vatsa alkoi näkyä jo neljännellätoista viikolla sillä tavoin, että ensimmäiset onnittelut saatiin raskauden johdosta.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mulla ainakin tämän kolmannen kanssa vatsa antoi "periksi" paljon helpommin kuin ensimmäistä odottaessa. Eli vatsa alkoi näkyä jo neljännellätoista viikolla sillä tavoin, että ensimmäiset onnittelut saatiin raskauden johdosta.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:mulla profiilissa rv12+4 (eilen otettu kuva)
ja tietenkin tuossa kuvassa housut törröttää sielt mistä ei pitäis:ashamed: :snotty:
masukuvat on niin ihania ja ne kun on aina niin erilaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:mulla profiilissa rv12+4 (eilen otettu kuva)
ja tietenkin tuossa kuvassa housut törröttää sielt mistä ei pitäis:ashamed: :snotty:
masukuvat on niin ihania ja ne kun on aina niin erilaisia![]()
Miten voi olla noin iso maha noilla viikoilla?!???
Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=70827339
Nyt jo kyllä rv 28 et kasvanut on tosta, olen vaan saamaton laittamaan uutta kuvaa![]()
Onko nämä 2 sinun entistä lastasi kaksoset?![]()
Ihana masu sulla :heart:
Ei ole, toinen on -01 ja toinen -03, puoltoista vuotta ikäeroa, kokoeroa ei ole kyllä kauheasti :heart:
Maha on iso ja kipeä![]()
Mä katselin että ois kaksoset ollu :ashamed:
Nättejä kuvia oli joka tapauksessa![]()