tahtoo nähdä masukuvia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:

rv 39+2, pari päivää ennen kuopuksen syntymää :heart:

Aivan ihana :heart:

näin jälestäpäin katottuna se saa hymyn huulille mutta kyllä sillon meinas kärsivällisyys loppua :) Vaikka mulla on ollu joka raskaudessa suht pieni maha ni on se vaan ollu tökerö kantaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Voisitko sie päästä ylimääräiseen ultraan tuon mahan koon perusteella?! Jos kerta neuvolantätikin on sitä kokoa ihmetellyt. Harmi kun joillain paikkakunnilla pääsee niin nihkeesti ultriin, mulla oli ultra myös 30. viikolla, ja sit neuvolassakin on ultralaite, ja viimeviikolla oli synnytystapa-arvio-ultra (meillä päin sinne pääsee kaikki automaattisesti) ja huomenna menen äitipolille, niin taas ultraavat.

Voihan sitä kokeilla, mulla tuo sf mitta oli pysynyt samana 2 neuvola käynnin ajan (tosin eri mittaajat) 28.12 on seuraava neuvola ja jos siellä ei ole muuttunut niin varmaan "joudunkin" ultraan. Esikoisen aikaan oli ultra vielä viikoilla 37 mutta tässä ei, sen vuoksi koska synnytys oli normaali ja lapsi oli normaalin kokoinen.

Mulla ainakin tämän kolmannen kanssa vatsa antoi "periksi" paljon helpommin kuin ensimmäistä odottaessa. Eli vatsa alkoi näkyä jo neljännellätoista viikolla sillä tavoin, että ensimmäiset onnittelut saatiin raskauden johdosta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
miten teillä alkuraskaudesta jo noin isot mahat, siis masu näkyy jo selvästi. mulla poikaa odottaessa alko masu näkyä vasta n. rv 20

miten niin isoja? tuo ripperikin melkein viimeisillään eikä maha mun mielestä todellakaan iso ollut.muillakaan mun mielestä mitenkään isoja,ihan normaaleja.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mulla ainakin tämän kolmannen kanssa vatsa antoi "periksi" paljon helpommin kuin ensimmäistä odottaessa. Eli vatsa alkoi näkyä jo neljännellätoista viikolla sillä tavoin, että ensimmäiset onnittelut saatiin raskauden johdosta.

Mulla taas toisten päin, esikoisen aikaan ihan valtava möllykkä ja nyt tollanen räpsy :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:

Ja mulla tuli ensimmäiset onnittelut nyt ENSIMMÄISTÄ lasta odottaessa jo ennen viikkoa 10.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
mulla profiilissa rv12+4 (eilen otettu kuva)
ja tietenkin tuossa kuvassa housut törröttää sielt mistä ei pitäis :D :ashamed: :snotty:

masukuvat on niin ihania ja ne kun on aina niin erilaisia :)

Miten voi olla noin iso maha noilla viikoilla?!???

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
mulla profiilissa rv12+4 (eilen otettu kuva)
ja tietenkin tuossa kuvassa housut törröttää sielt mistä ei pitäis :D :ashamed: :snotty:

masukuvat on niin ihania ja ne kun on aina niin erilaisia :)

Miten voi olla noin iso maha noilla viikoilla?!???

Nojaa, tiedä häntä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=70827339
Nyt jo kyllä rv 28 et kasvanut on tosta, olen vaan saamaton laittamaan uutta kuvaa :whistle:

Onko nämä 2 sinun entistä lastasi kaksoset? :)

Ihana masu sulla :heart:

Ei ole, toinen on -01 ja toinen -03, puoltoista vuotta ikäeroa, kokoeroa ei ole kyllä kauheasti :heart:
Maha on iso ja kipeä :D

Mä katselin että ois kaksoset ollu :ashamed:

Nättejä kuvia oli joka tapauksessa :)

Juu kiitos :heart:
Ei nuilla mukeloilla tosiaan kauheesti kokoeroa ole..
Tosin neiti oli syntyessäänkin vain 47cm ja poika 53.5cm et kovaa vauhtia ottaa poju koko ajan kiinni, ja mä olen aika lyhyt ja tyttö jos sukuunsa tulee, jää hänkin suhteellisen lyhyeksi :)

Yhteistyössä