tahtoo nähdä masukuvia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
mulla profiilissa rv12+4 (eilen otettu kuva)
ja tietenkin tuossa kuvassa housut törröttää sielt mistä ei pitäis :D :ashamed: :snotty:

masukuvat on niin ihania ja ne kun on aina niin erilaisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla ei kuvaa ole, mutta tämmönen hervoton poltsi tossa jököttää...la 28.12 ja selkää särkee :/

ui, niin lähellä jo. onnea loppu odotukseen. Olisipa minullakin jo loppu metrin meneillään.

Kiitos ja onnea myös. Onhan tässä jaksamista, kun on vielä nuo kaksi vilperiä hoidettavana :whistle: Lenkkiä tulee vedettyä sisätiloissa niitten perässä ihan kiitettävästi.

Huh, onpa siul ihanan iso maha Satu. Mie olen reilun kuukauden pidemmällä, eikä näytä läheskään tolta. Lähinnä näyttää, että oon syöny liikaa. Ihanasti kyllä tuntuu jo liikkeitä silloin tällöin...

Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti 79:
Huh, onpa siul ihanan iso maha Satu. Mie olen reilun kuukauden pidemmällä, eikä näytä läheskään tolta. Lähinnä näyttää, että oon syöny liikaa. Ihanasti kyllä tuntuu jo liikkeitä silloin tällöin...

juu onhan tuo jo kasvanu :ashamed: minä tunnen myös liikkeitä, pieniä sellaisia. Ekan kerran tunsin jo rv12+0 (ainakin tietää että kaikki on ok)

Siis mulla ois täsä teille massua, mutkun en omista digikameraa.. Oikeesti massu näyttää vähintäänkin samalta melkis kuin Satulla ja tänään rv9.. :ashamed: Turvotustakin kyllä mut silti kauhee pötsi..

mulla on tässä kuvassa edellisestä lapsesta, kuva otettu 2 päivää ennen sektioo..

ja kuva on ihan hirvee, tai siis maha :$ :ashamed: saa isommaksi kun klikkaa kuvaa, mut ei välttämättä kannata

inhottavaa olla pieni :(

mulla on tässä kuvassa edellisestä lapsesta, kuva otettu 2 päivää ennen sektioo..

ja kuva on ihan hirvee, tai siis maha :$ :ashamed: saa isommaksi kun klikkaa kuvaa, mut ei välttämättä kannata

Mul oli melkeen samanlainen pallo! :wave: Pituutta täältä löytyy hyvänä päivänä 152cm. Miten toi sun mahanahka palautu synnytyksen jälkeen?

:o videtsut mikä pallo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:

Mul oli melkeen samanlainen pallo! :wave: Pituutta täältä löytyy hyvänä päivänä 152cm. Miten toi sun mahanahka palautu synnytyksen jälkeen?

Yli vuoden kesti ja reippaasti. löysä roikkuva nahka jäi ja tuskin katoaa ikinä :(

200_maha.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kaunis se maha oli! mitä ny toiset taas kiusii :hug:

no ei tuo loppuvaiheen kuva mikään kaunis ole, mutta kiitos.. Itse inhoan kun oli tuollainen, mut pienuudelle en voi mitään.. mahalla ei ole tilaa kasvaa muuten :snotty:

Yhteistyössä