Karvinen
missä sytkäri?Alkuperäinen kirjoittaja badass:kun sen laittaa palaan niin se sulaa.
missä sytkäri?Alkuperäinen kirjoittaja badass:kun sen laittaa palaan niin se sulaa.
Mä ainakin vaan painoin pöydän sivussa olevaa nappia ja näppistasolta tuli avain. Luin kyllä kysymyksen mut en laittanut vastausta mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ovi kuvassa ihan nuolen alapuolella on nappi ja tietokoneen alareunassa kysymys minkä vastaus kirjoitetaan näyttöön ja sitten painetaan nappia pöydän sivussa. Nyt heräs poika pitää kokeilla myöhemmin loppuun.
mulla se vaan putos lattialle kun aikani naputtelin sitä. Monta avainta teiltä puuttuu? Multa puuttuu viisi.Alkuperäinen kirjoittaja joku :ota ämpärillä vettä akvaariosta ja laitat sen seinän viereen ja maalaamaan. edelleen miten taulun saa rikki?
mistä tuo punainen pallo??Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mistä avaimia?? akvaariossa yks, vaan ei saaAlkuperäinen kirjoittaja badass:mulla on kaks avainta, seinä maalattu, ongesta osa koottu, sakset, sytkä, joku punanen pala ja punanen pallo mistä lähtee piikki..Alkuperäinen kirjoittaja v:http://www.gamershood.com/flashgames/5801
Taidan kokeilla tätä, ei tuo sauna nyt oikein etene.
joo mä tein kanssa ensin noin ja oli pakko alottaa alusta ku ahisti kun ne hävis.Alkuperäinen kirjoittaja badass:laiton ne avaimet oveen ja nyt ne on hävinny, niit ei oo missää :headwall:
luovutan.
sammuta huoneesta valot ni seinään tulee avainAlkuperäinen kirjoittaja joku:seinä maalattu, missä/ miten avaimen saa???
pöydän sivussa on pieni nappulaAlkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:mitä kohtaa tietokoneesta pitää painaa että saa näppäintason auki?