Huoneilija?
Mäkin sainAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:miten sen teit?Alkuperäinen kirjoittaja hitto:JEE mä sain sen kalan pois akvaariosta ja sen avaimen kans =)
Tikkari koukkuun vaan...
Mäkin sainAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:miten sen teit?Alkuperäinen kirjoittaja hitto:JEE mä sain sen kalan pois akvaariosta ja sen avaimen kans =)
ei mene vaikka kuinka yritän.Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Mäkin sainAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:miten sen teit?Alkuperäinen kirjoittaja hitto:JEE mä sain sen kalan pois akvaariosta ja sen avaimen kans =)
Tikkari koukkuun vaan...
Kyllä se onnistuuAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:ei mene vaikka kuinka yritän.Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Mäkin sainAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:miten sen teit?Alkuperäinen kirjoittaja hitto:JEE mä sain sen kalan pois akvaariosta ja sen avaimen kans =)
Tikkari koukkuun vaan...
ei minullakaan??? Tikkari koukkuun joka siinä pöydän kulmalla? Vai koukku tikkariin?Alkuperäinen kirjoittaja nuunuu:ei mene vaikka kuinka yritän.Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Mäkin sainAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:miten sen teit?Alkuperäinen kirjoittaja hitto:JEE mä sain sen kalan pois akvaariosta ja sen avaimen kans =)
Tikkari koukkuun vaan...
Se siima oli se valkoinen lanka siinä akvaariohuoneen lattialla, koukku akvaariopöydän laidalla..Alkuperäinen kirjoittaja badass:mulla ei oo siimaa!!!
ja joo,alotin alusta :ashamed:
mut en näe sitä, enkä saa koukkua kiinni onkeen. en saa myöskään tikkaria koukkuun enkä koukkua tikkariin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Se siima oli se valkoinen lanka siinä akvaariohuoneen lattialla, koukku akvaariopöydän laidalla..Alkuperäinen kirjoittaja badass:mulla ei oo siimaa!!!
ja joo,alotin alusta :ashamed:
maton alta, tietokoneesta, näppistasolta, seinästä, lattiasta, kynttilästä ja yhtä en muista mistä tuliAlkuperäinen kirjoittaja MIlla:pitäiskö ynnätä et mist on saatu jo avaimia
ja akvaariostaAlkuperäinen kirjoittaja nuunuu:maton alta, tietokoneesta, näppistasolta, seinästä, lattiasta, kynttilästä ja yhtä en muista mistä tuliAlkuperäinen kirjoittaja MIlla:pitäiskö ynnätä et mist on saatu jo avaimia
Mäkin aloitin uusiksi, ihan mielenkiinnosta niin noista kuvista kuultaa läpi..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aikas ihmeellinen peli. aloitin pelin alusta niin nyt ei näy koukkua ollenkaan!!
onko sulla se koukku jo ongessa kiinni?Alkuperäinen kirjoittaja sussu:Miten te saatte sen koukun ja tikkarin yhteen??!!
mä en saa koukkua onkeen :'(Alkuperäinen kirjoittaja hitto:onko sulla se koukku jo ongessa kiinni?Alkuperäinen kirjoittaja sussu:Miten te saatte sen koukun ja tikkarin yhteen??!!
ja tosiaan sen pojan rintataskussa ei oo mitään!Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Mäkin aloitin uusiksi, ihan mielenkiinnosta niin noista kuvista kuultaa läpi..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aikas ihmeellinen peli. aloitin pelin alusta niin nyt ei näy koukkua ollenkaan!!
esim. sen taulun läpi nälkyy keskusyksikkö ja sanko
Aikasemmassa kun naputteli keskusyksikön takaosaa niin se maalisuti tuli esille! Mikä mahtanee olla!!