nuunuu
onko jok jo keksinyt mitä koneen takaa löytyy? Mä en juma vieläkään ole saanut kooukkua siimaan!! Menee hermo ja lujaa!!!!
Hmmm... Oot sä tossun alla ???Alkuperäinen kirjoittaja flow87:tuun mukaan jos ukko antaa luvan
en tietenkää ukko vaan vaati taas huomion itselleen^^Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Hmmm... Oot sä tossun alla ???Alkuperäinen kirjoittaja flow87:tuun mukaan jos ukko antaa luvan
Maton alta saa avaimen kun napauttaa pientä sinistä viivaa sen toiseen huoneeseen siirtyvän nuolen alta..Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mul puuttuu kans kolme ja sieltä maton alta en saa..... :kieh: :kieh:
No höh..miten normaali-ihmiset voi tommosen huomata?Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Maton alta saa avaimen kun napauttaa pientä sinistä viivaa sen toiseen huoneeseen siirtyvän nuolen alta..Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mul puuttuu kans kolme ja sieltä maton alta en saa..... :kieh: :kieh:
tosi pieni sellainen
No nyt se on pelattu läpi!Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Tähän asti siis onnistuin..
sit piti käydä googlaamassa ohjeita kun en olis iinä tajunnut loppuun..ja itse asiassa en onnistu sittenkään!!
kerroAlkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:No nyt se on pelattu läpi!Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Tähän asti siis onnistuin..
sit piti käydä googlaamassa ohjeita kun en olis iinä tajunnut loppuun..ja itse asiassa en onnistu sittenkään!!
Vähän piti fuskata ja hakea apua kun muut hommat odottaa
Ehdin siis vielä kertoa jos joku haluaa tietää?
samaAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Onko kukaan päässy eteenpäin?Jopa läpi?
Miult puuttuu 3
Eli yks avaimista on sen tietokoneen keskusyksikössä. Se pitää ensin irrottaa oikeasta yläkulmasta naputtelemalla.Alkuperäinen kirjoittaja pukama:kerroAlkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:No nyt se on pelattu läpi!Alkuperäinen kirjoittaja Huoneilija?:Tähän asti siis onnistuin..
Vähän piti fuskata ja hakea apua kun muut hommat odottaa
Ehdin siis vielä kertoa jos joku haluaa tietää?