Tahtoisin motivoituneen kaverin laihduttamaan kanssani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krysanteemi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Krysanteemi

Uusi jäsen
28.08.2007
6
0
1
Moikka!

Mahtaisikohan mulle löytyä täältä laihdutuskaveria?
Itselläni tulee olemaan aika urakka edessä. Kaiken kaikkiaan painoa pitäisi saada pois n. 15 kg.

Olen aivan järkyttynyt kun hyppäsin tänään vaakaan.
:headwall: vaakaan heilahti 88 kg |O
Se on ihan pikkuisen liikaa tähän 165cm pituiseen varteen :(

Olen kahden pienen lapsen äiti joten en ihan hirveän usein varmaan ehdi täällä sivulla vierailemaan, mutta ajattelin että pitäisin torstaisin itselläni punnituspäivän. Käyn tänne kirjaamassa sitten tulokset. toki jos ehdin niin käyn välillä kirjottelemassa miten viikko on sujunut.

Minulla ei varsinaisesti ole mitään tiettyä keinoa millä yritän painoa pudottaa. Olen nimittäin kokeillut vaikka mitä ja aina on pieleen mennyt . Ihan aluksi aloitan pienemmillä annoksilla ja muutenkin katson mitä suuhuni laitan ja kuinka paljon.

Toivoisin löytäväni täältä kaverin, joka pysyy mukana matkassa.

Sattuipas sopivasti, meinasin juuri tulla tekemään samanlaisen aloituksen. Olen myös niin totaalisen kypsä itseeni, että maanantaina aloitin laihdutuksen elämäni viimeisen kerran! Nyt on mitta niin täynnä, että tällä kertaa olen vakaasti päättänyt onnistua.

Olen myös kahden lapsen äiti, nuorempi tulee ensi viikolla 9 kk ikään. Imetyksen aikana söin kaikkea ja koko ajan, joten paino huitelee lähes samoissa lukemissa kuin syyskuussa synnärille lähtiessä...

Eli minulla punnituspäivä on maanantaisin. Viime maanantaina aloituslukema oli huimat 98,7 kg :ashamed: Pituutta löytyy 168 cm. Nyt yritetään kyllä yhdessä!

Hei!
Mielelläni lähtisin teidän mukana tähän urakkaan! Itselläni pituus on 171 ja paino 73.6kg. Painoa on hiukan vähemmän kuin teillä muilla, mut entiseen verattuna olen todella tyytymätön ulkoiseen olemukseeni!
Tällä hetkellä kylläkin vielä imetän, joten en ole täysin selvillä kuinka paljon mun PITÄÄ syödä päivän aikana... Itse ajattelin nyt kuitenkin et alotan tän mun urakan jo tänään, nyt on pakko ottaa itseään niskasta kii=):

Ongelma on, etten ennätä käydä täällä. Olen juuri aloittamassa painonpudotusta. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, joten koneella ennätän käydä aamulla ja illalla, yleensä kerran päivän mittaan pääsen tarkistamaan sähköpostit. En ehdi olla koneella kauan kerrallaan, joten sähköposti on ehdottomasti minulle kätevämpi keino.

Pituutta 161cm.
Painoa 71,6kg.
Tavoitepaino 57-60kg.

Sähköpostini on:

hilkka.latti@yahoo.com

Kaikki, joilla on intoa ruveta kaveriksi, pistäkää postia. Ei siis ainoastaan tämän ketjun aloittaja, vaan muutkin. Montaa en tarvitse, mutta muutama motivoitunut ja oikeasta syystä itseään kutistava kaveri on enemmän kuin tervetullut!

Tervehdys!
Mäkin voisin ottaa punnituspäiväksi ton maanantain, vaik täytyy myöntää et käyn päivittäin hikoilemassa tossa puntarin päällä... :/
Tän päivän päino oli 73,1, eli laskusuhdanteessa mennään :D .

Mä lähden mukaan :wave:

Lauantaina oli lakkiaiset enkä mahtunut mekkoon jonka olin 6kk sitten ostanut (oli silloin vielä väljä ) joten mulla alkoi laihdustus välittömästi lakkiaisten jälkeen sunnuntaina, toukokuun viimeinen päivä.
Lähtöpaino on nyt siis 85 Kg (pituus 167cm) ja punnituspäivä tulee olemaan maanantai.

Tapa mitä aijon nyt kokeilla on lisätä liikuntaa huomattavasti, käydä lenkillä joka päivä jos vaan millään mahdollista (esim. työmatka pitkän mutkan kautta kävellen reippaaseen tahtiin) ja jättää kaikki sokerit pois.
En aijo syödä karkkia, suklaata, jäätelöä, en pienen pientä keksiäkään niin kauan kun vaan itsekuria riittää ja jos sorrun niin annan itselleni kurinpalautusta ylimääräisen lenkin muodossa.
Nyt kyytiä kiloille :wave:

..mut kesä ilman jäätelöä... riipaisee jo valmiiks :/

Mä painoin ennen lasta 70 kg ja nyt poika on jo yli 2vuotias ja vielä keikkuu 15kiloa ylimääräistä vyötäröllä..

Tervehdys!
Paino tänään 71,8kg, eli reilussa viikossa pudotus 1,8kg :D . Tyytyväinen olen, toivottavasti paino jatkaa laskuaan. Aika pieniä elämäntapamuutoksia loppujen lopuks tarvitaan tohon laihariin, lenkkeilyä ja ylimääräiset mässyt pois. Vaik kyl mä oon karkkiakin syöny silloin tällöin, täytyy vaan toivoa et ei vaan retkahtais vanhaan...
Krysanteemi; Sulla myös hienosta alkanut paino laskemaan, jatka samaa rataa! =)

Yhteistyössä