Iltaa. Työreissulta palattu. Kyllä aina virkistää mieltä, kun pääsee toisiin ympyröihin. Ja kun oli vielä niin hauskaa seuraakin ja tarjottiin mahti-lounaat jne. Kyllä kelpas. Kuulin töistä aika paljon huonoja uutisia tänään (yhdellä todettu syöpä, ei lähimpiä työkavereita vaan fuusiossa mukaan tulleita, mutta kuitenkin..) sekä sen, että musta oli yksi nainen tehnyt valituksen mun pomolle. Se nainen on sellainen mega-luokan kana, joten en ota asiaa mitenkään raskaasti. Valitus johtui siitä, että en ole ollut meidän emo-konsernia kohtaan myönteinen, enkä mitenkään peittele sitä. No, vaikeaa olla myönteinen kun palkat ovat 4 kertaa putkeen päin persettä (siis kaikilla meistä) ja aina hirveä sota niiden oikomisesta. Jossain se raja menee. Pitää jutella pomon kanssa asiasta, että mitä ihmettä.. Itse asiassa tiedän ihan tarkan syynkin, minkä takia on valittanut (oli tehnyt yhden aika ison mokan ja mä kävin pyytämässä, että laittaisi uutta tietoa, että miten asia oikeasti menee). Samapa tuo - ""jännityksellä"" odotan, miten asia etenee
Suvi, musta tuntuu enemmänkin, että ne viime haamut olivat myöskin jotain kemiallisia. Mulla oli Aconeita kaapissa, jotka menivät vanhaksi 4/06 eli olivat ihan rajoilla. Ja viiva tuli hitaasti (kylläkin 10 min sisään), oli haalea mutta selkeästi punainen. Vuotoa tuli kyllä niin paljon, ettei ole koskaan ennen tullut (tampaxista läpi alle tunnissa...). No, lopputulos on tiedossa, joten oli miten oli. Jos olisikin tullut kestävä plussa niin hoh hoijaa, olisi pitänyt arpoa, että kumpi on isä. Vanhoista tavoista kun on vaikea päästä eroon (tosin nyt olen vieroittautunut ex-miehestä aika hyvin), varsinkin jos seksi on ollut erittäin toimivaa. Se Patentex oval ei myöskään tunnu houkuttelevalta. Yksi kaveri sai siitä aina hirveitä polttoja ja toisen kaverin mies on oli aina ihan muna tulessa.. Ei jotenkin houkuta. Mutta jotain pitää keksiä. Kierukkaa ei suositella, jos ei ole synnyttänyt.. Mutta.. katsellaan. En ole tullut raskaaksi reilussa kahdessa vuodessa, tuskin tulen nytkään ihan heti (ja jos tulisin, niin voisin elää asian kanssa).
Liinakin on saanut vihdoin hommia eteenpäin. Kannattaa muuten pyytää ne labra-arvot paperille (ovat velvollisia antamaan), jotta niitä voi myöhemmin vertailla. Lisäksi monet lääkärit sanovat, että kaikki ok, mutta sitten kun ne luvut saa käsiin, niin huomaa, että jaahas, ei nämä olekaan ihan ok. Kannattaa siis olla itse aktiivinen.
Tiitu, monille tulee lugeista just tosi kovaa huimausta ja kovia vatsakipuja. Mua ainakin huimasi kunnolla silloin. Kysta ei ollut kovin kipeä (tuntui välillä jonain hassuna jomotuksena) ennen kuin puhkesi. Silloin teki tosi kipeää, samoin seksi sattui ja vuodin seksin jälkeen verta --> se olikin se syy, miksi menin lääkäriin. Kipua kesti sen yhden päivän ja sit se oli ohi, kun kysta puhkesi. Toivottavasti sulla ei ole enää kipuja.
Hmm.. olikohan taas jotain muuta vai jokohan tämä riittäisi