Tahkoojat 130

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia!

Täällähän on yks jos toinenkin käynyt ultrassa kattelemassa ja minäkin menen tänään, nyt kp 12 ja katellaan onko siellä muniksia kasvamassa.
Miekkonen on ottanu todella hyvin nää asiat nyt kun jouduttiin tutkimuksiin. Lupasi käydä simotkin viemässä, sitten kun verikokeen tulokset on tulleet. ENs viikolla pitäis tulla papereiden kotiin, mutta kysäsen tänään käydessäni, että oliko niissä mitään erikoista, ei pitäis olla. Multa otettiin viime viikolla se papa ja mietin, että jos siinä ois jotain hälyttävää niin kaippa ne ois soittanu kotiin? Tai sitten saattaahan ne kertoa mulle tuloksista tänään. Aiemmin ei oo papasta löytyny mitään, mutta eihän tuosta alapäästä aina tiedä.
Mitähän Sanelmalle, Surulle ja Sarille kuuluu? Kenestäkään ei ole kuulunu mitään. Joten tytöt jos täällä käytte, laittakaa jotain kuulumisia.

Huomenta!

Kyllä oli mölö labrahoitaja tänä aamuna. Ensin yritti vasemmasta kädestä, ei tippunut, sitten oikeasta kädestä, tuli huonosti, sitten vaihtoi putken ja se vika olikin putkessa!! Great. Nyt on molemmissa käsivarsissa taas mustelmat! Onneksi ei vielä ole t-paitakeli. Proge otettiin ja kassellaan sitten ens viikolla tuleeko menkkoja vai ei ja mitkä on progen tulokset. Lekuri lupasi soittaa.

Keijun turhautumisen ymmärrän, mutta toisaalta eipä ne voi sanoa mitään kiertojen heittelyyn ennen kuin ovat tutkineet että toimiiko kroppa. Toivoisin kyllä sullekin jo parempia lekureita, mun tämä viimeisin oli ihan ok. Mutta toisaalta mä kyllä kysyin ja vaadin toimintaa...

Liinan ultrakuulumisia olis kiva kuulla! Tässä alkaa olla kaikki tutkimuksissa ja hoidoissa mukana, ja hyvä niin kun tätä tahkousta on jo riittänyt:-(.

).( jotenkin en usko raskautumiseen mutta palelen edelleen, viime yönäkin piti oikein pyjama vetää päälle. Ihan pimeetä. Mutta on täällä meillä firmassa jengiä flunssankin kourissa joten voihan se olla sitäkin. Ens viikolle menee menkkojen alku ainaskin sen oletetun oviksen mukaan laskettuna.

Kastikselle tsemppiä, uudet kuviot on varmasti ""terveellisiä"" mutta vanhojen fiilisten läpikäyminen kannattaa ettei tule myöhemmin itku. Hoidot ja tämän hetken hoidoista luopuminen on kuitenkin olleet iso juttu sun elämässä. Ääh, en tiedä hiffasitko ollenkaan...

Ciao typykät!

Nyt se häästressi alkaa pukkaamaan, en saanut aamusta enää unta kun mietin että mistä hemmetistä ne hääkukat haetaan ja milloin kun enää pari viikkoa häihin, Sandeman sano uudestaan mistä se sun hääkimppu oli, unohdin jo paikan nimen.. Tänään mennään tapaamaan pappia nyt klo 11, vaikutti puhelimessa ihan asialliselta onneksi. Huh, on tää jännää..

Hommat etenee kaikilla jo aika vauhtia, hyvä että tutkitaan ainakin. Tää kesä vaan vähän hidastuttaa varmaan ainakin julkisella puolella. Mä yritän psyykata itseäni olemaan odottamatta yhtään mitään tästä PAS:sta, ettei putoais taas korkealta.

Se kukkakauppa oli Living room, Erottajalla. Mukavasti toimi, haettiin juhlapäivän aamuna ja kimppu oli just niinkuin toivoin. Netistä bongasin kuvan ja sitten vaan sen printin kanssa kauppaan. Auttaa pirusti jos tietää mitä haluaa:-). Ja kaksi viikkoa ennen suunnittelu on käsittääkseni enemmän kuin tarpeeksi hääkimppua varten, no panic.

Morgon!

Äh, Keijukaisen lekurireissu kuulosti vähän tympeältä, tai siis se lekuri. No, toivottavasti verikokeissa selviää jotain, jonka perusteella sitten saisit apuja.

En tiedä mikä mua nyt taas vaivaa, eilen illalla oli sairaan paha olo, piti mennä pitkäkseen, kun heti pyörrytti, kun nousi ylös. Luulin, että joku yrjötauti tulee yöksi, mutta ei. Sitten yöllä heräsin siihen, että oli ihan järkyttävä viiltävä kipu jossain tuossa oikean munasarjan kohdalla. Kävi vaan mielessä, että onkohan sinne iskenyt joku kysta tms? Kipu meni ohi ja tänään olo on ihan ok. Miten Kastehelmellä, sulla muistaakseni oli se kysta jossain vaiheessa (oliko muilla?), minkälaisia oireita siitä oli? Oliko kipu juuri tuollaista hetkellistä viiltävää vai enemmänkin kokoaikaista jomotusta?
Voihan olla, että luget aiheutti tuon pahan olon, mutta epäilen, että niiden vaikutuksesta tulisi ihan noin kovaa alavatsakipua. Täytynee seurata tilannetta ja käväistä lekurissa, jos jatkuu.

Katalle lähetän rentoutusta, hyvin kerkiät kukat hommaamaan kahdessa viikossa:)

Pikaisesti lekurikuulumisia, nyt kp 12 ja munis 15 mm, viikonloppuna tod,näk ovis. Kaikki verikoetulokset ok ja miehen purkitus ens viikolla mielellään. Itse menen proktaliini ja verensokeri kokeisiin ens perjantaina. Hieman tuota ylipainoa niin haluaavat sen tarkistaa myös. Lopulliset tulokset soitetaan meille kesäkuussa. Erittäin mukava naislääkäri ja tuntui tietävän mitä tekee. Ja tämäkin mainitsi, että jos onnellisesti kävins ja raskautuisin niin soitto heille ja ultraan. Kättärillä ei kuulemma ultrauksiin vaikuta kesäsulut.

Heissan naiset! Töissä vähän haipakkaa heti kun on ollut vähän pois.
Liinan ultrakuulumiset ja eteneminen kuullosti hyvältä, nyt vaan PQ:ta sinnepäin!
Samoin kuin Sandemanille ja Tiitulle, jospa se nyt... :)

Totta se on että täytyyhän noi hormonit tutkia ennen kuin hutkitaan. Ja salaa toivoinkin että noi hormoniarvot katottais uudestaan eikä mitään ""kun on kerran katottu, niin""...
NKL:llakin on jotain ultra-aikoja myös heinäkuussa eli jos saan ne clomit hormoniarvojen perusteella, niitä voinee syödä jo kesällä.

Noista muniksista...mullahan on ollut aina pitkä kierto, siis teinistä lähtien. Sen mukaan, jos pitkä kierto tarkoittaa jotain munisten kypsymisongelmia, niitä on ollut mulla aina. Mä oon ollut siinä käsityksessä ettei pitkä kierto haittaa (mulla on ystäviä jotka on tulleet helposti raskaaksi pitkillä kierroilla), jos se on säännöllinen ja munasolu irtoaa.
Eipähän kukaan voi sanoa että olis pitänyt aloittaa tää lapsenteko parikymppisenä =)
No joo...vähän hurttia huumoria peliin.

Kuka tietää mitä vauhtia noi munarakkulat yleensä kasvaa, millin per päivä??

Sääli nää kylmät ilmat, mä meen tänään puutarhaostoksille ja murehdin että mitkä kukat kestää kylmiä öitä... :(

Mulle se lääkäri sanoi että n. 2mm per päivä ja puhkeaa 17-24 mm eli mulla viikonlopun aikana, valitettavasti vieraita on tulossa pe-su, pitää torstaina jemmailla illalla varmaankin simoja sisään. Jos vaikka perjantaille sattuu tuo muniksen poksahdus niin onpahan kaverit vastassa. kuun vaihteessahan se nähdään.

Liina sun pitää sanoa vieraille että SORI nyt on iskällä ja äiskällä treffit tulevan jälkikasvun kanssa!! Ihme majataloa säkin kyllä jaksat pyörittää! Onko ne vieraat teillä aina yötä koko viikonlopun? Mistä ne oikein tulee kun esim meillä ei ole juuri koskaan yövieraita? Tietty jos ootte vasta muuttaneet tänne pk-seudulle niin joo vanhoja kavereita muualta? Sori jos on tungettelevaa...

Juttelin just yhden ystäväni kanssa, ei olla juteltu sitten meidän häiden ja kertoi että niillä oli tänään ollut punktio ja tänään pitäisi selvitä kuinka moni jaksaa jakautua. Jännät paikat! Ovat sekundaarisesti lapsettomia ja yritystä saman verran kuin meillä joten alkaa sielläkin ahdistus olla iso. Olispa ihanaa olla yhtäaikaa raskaana. Mutta niinhän mä olen toivonut jo aika monen ystävän kohdalla....:-((.

Tulkaapa linjoille, mun tekee mieli lörpötellä...

No tullaan tullaan!

Ja kiitos lohdutuksesta, mennään tänään hoitamaan kukat ja laittamaan lahjalistaan lisää sälää kun alkaa vähenemään päin olla..

Papin kanssa oli tosiaan äsken treffit, oli ihan rento tyyppi, tosi hyvä. Käytiin systeemit läpi joten sen puolesta on valmista sitten. Häämarssit ja virren meilasin just kanttorille. Reilut kaksi viikkoa enää H-hetkeen..=) Työt kärsii kyllä tästä häähumusta..

Hyvä Liina että muniminen sujuu, viikonlopuksi vaan simot varastoon sitten!

Sandeman, mulla on kanssa kaksi ystävää jotka ovat myös näissä hoidoissa ja nytkin ollaan viikon välein PAS:ssa toisen kanssa, arvatkaa vaan ollaanko monta kertaa toivottu et natsais nyt molemmille, me oltais jo ansaittu se! Mutta ei..ainakaan toistaiseksi.

Arska paistaa ulkona mut aika kylmä, ei mikään terassikeli harmi kyllä, olin sopinut vanhan duunikaverin kaa näkemisestä tänään mutta siirrettiin parilla viikolla parempien säiden toivossa. Se kylmä olut maistuu niin paljon paremmalta kuumalla!

Ja ai niin, perjantaina meen kokeilemaan sitä ruiskurusketusta, on sitten viikonloppuna hehkeänä..(toivottavasti ;-))

Hei nyt mennään rytinällä plussapuolelle, johan siellä alkaa olla tyhjää, kun Juliallakin on vain kaksi viikkoa laskettuun aikaan!!! Ja justhan se vasta plussasi!! Kääks.

Ihanasti kyllä alkaa löytyä tuttavapiiristä erilaista vertaistukea, ei tartte ajatella että olis yksin. Toisen kanssa voi puhua endojuttuja ja toisen kanssa näitä hoitohässäköitä. Mä kyllä vaikutin varmaan puhelimessa liiankin tietoiselta ivfn vaiheista mutta näköjään tieto tarttuu täältä:-). Enpähän ole ainoa friikki jolla on näitä ongelmia...

Siis mulla tuli käsivarteen ihan iso patti siitä aamuisesta verikokeesta! AUTS. Hoitsu oli vielä ihan mölö, ei sanonut ANTEEKSI vaan selitteli että joskus nämä putkilot ei toimi. Empatia kun on toisille niin vaikea laji!!

Työmotivaatio zeeeeeeeeerooooo. Mietin että jaksaisinko lähteä sauvakävelylle illalla, mies oli sopinut kaverinsa kanssa rullaluistelusta, jes, onneksi mun ei tartte lähteä! Jotenkin ei oo kivaa yhteistä liikuntaa kun äijä painaa tuhatta ja sataa edellä ja minä sotken fillarilla perästä. Fillari on muutenkin kulkuväline eikä urheilumuoto, koko lapsuuden oon sillä kulkenut ja huvikseen fillarointi on musta tuskaa. Tulipahan paatosta...

Sandeman, muakin aina ihmetyttää et jos tulee jotain sähellystä näytteeonotossa niin ikinä ei hoitsu ole pahoillaan, mutta ehkä se tuntuu siltä että myöntäisi ettei osaa, vaikka kai sitä jokainen voi joskus vähän mokata siinäkin.

Työmotivaatio varsin low täälläkin, viisi viikkoa kesälomaan...=)

Ja alankohan alkoholisoitua, mutta odotan jo perjantaita, ja pientä ulkoilua kaverin kanssa..tää kevät saa vaan taas vaihteeksi bilejalkaan vipinää! Mietin että koskahan sitä saa tarpeeksi baarielämästä?? Nyt sitä aina miettii että sitten kun on lapsia niin ei varmasti tuu mentyä tällä tahdilla, mutta entäs jos ei tuukaan lapsia..No, ehkä ikä tekee vielä jonain päivänä tepposensa.

Kohta voisi lähteä kotiin ulkoilemaan koiran kanssa, edes jotain liikuntaa!

Iltaa. Työreissulta palattu. Kyllä aina virkistää mieltä, kun pääsee toisiin ympyröihin. Ja kun oli vielä niin hauskaa seuraakin ja tarjottiin mahti-lounaat jne. Kyllä kelpas. Kuulin töistä aika paljon huonoja uutisia tänään (yhdellä todettu syöpä, ei lähimpiä työkavereita vaan fuusiossa mukaan tulleita, mutta kuitenkin..) sekä sen, että musta oli yksi nainen tehnyt valituksen mun pomolle. Se nainen on sellainen mega-luokan kana, joten en ota asiaa mitenkään raskaasti. Valitus johtui siitä, että en ole ollut meidän emo-konsernia kohtaan myönteinen, enkä mitenkään peittele sitä. No, vaikeaa olla myönteinen kun palkat ovat 4 kertaa putkeen päin persettä (siis kaikilla meistä) ja aina hirveä sota niiden oikomisesta. Jossain se raja menee. Pitää jutella pomon kanssa asiasta, että mitä ihmettä.. Itse asiassa tiedän ihan tarkan syynkin, minkä takia on valittanut (oli tehnyt yhden aika ison mokan ja mä kävin pyytämässä, että laittaisi uutta tietoa, että miten asia oikeasti menee). Samapa tuo - ""jännityksellä"" odotan, miten asia etenee :)

Suvi, musta tuntuu enemmänkin, että ne viime haamut olivat myöskin jotain kemiallisia. Mulla oli Aconeita kaapissa, jotka menivät vanhaksi 4/06 eli olivat ihan rajoilla. Ja viiva tuli hitaasti (kylläkin 10 min sisään), oli haalea mutta selkeästi punainen. Vuotoa tuli kyllä niin paljon, ettei ole koskaan ennen tullut (tampaxista läpi alle tunnissa...). No, lopputulos on tiedossa, joten oli miten oli. Jos olisikin tullut kestävä plussa niin hoh hoijaa, olisi pitänyt arpoa, että kumpi on isä. Vanhoista tavoista kun on vaikea päästä eroon (tosin nyt olen vieroittautunut ex-miehestä aika hyvin), varsinkin jos seksi on ollut erittäin toimivaa. Se Patentex oval ei myöskään tunnu houkuttelevalta. Yksi kaveri sai siitä aina hirveitä polttoja ja toisen kaverin mies on oli aina ihan muna tulessa.. Ei jotenkin houkuta. Mutta jotain pitää keksiä. Kierukkaa ei suositella, jos ei ole synnyttänyt.. Mutta.. katsellaan. En ole tullut raskaaksi reilussa kahdessa vuodessa, tuskin tulen nytkään ihan heti (ja jos tulisin, niin voisin elää asian kanssa).

Liinakin on saanut vihdoin hommia eteenpäin. Kannattaa muuten pyytää ne labra-arvot paperille (ovat velvollisia antamaan), jotta niitä voi myöhemmin vertailla. Lisäksi monet lääkärit sanovat, että kaikki ok, mutta sitten kun ne luvut saa käsiin, niin huomaa, että jaahas, ei nämä olekaan ihan ok. Kannattaa siis olla itse aktiivinen.

Tiitu, monille tulee lugeista just tosi kovaa huimausta ja kovia vatsakipuja. Mua ainakin huimasi kunnolla silloin. Kysta ei ollut kovin kipeä (tuntui välillä jonain hassuna jomotuksena) ennen kuin puhkesi. Silloin teki tosi kipeää, samoin seksi sattui ja vuodin seksin jälkeen verta --> se olikin se syy, miksi menin lääkäriin. Kipua kesti sen yhden päivän ja sit se oli ohi, kun kysta puhkesi. Toivottavasti sulla ei ole enää kipuja.

Hmm.. olikohan taas jotain muuta vai jokohan tämä riittäisi :)

Heippa!
Älähän nyt Kastehelmi tuota asennetta kuitenkaan ota, että ilman ehkäisyä viipotat menemään. Ei ne testit nyt niin pian vanhene ja jos vuotokin oli normaalia runsaampaa, niin kyllä se varmasti oli varhainen km! Ja kyllä kierukka voidaan laittaa myös ei synnyttäneelle, tosin ei ekana sitä suositella. Syytä en kyllä tiedä?

Niin no.. tämänkin kierron osalta alkaa olemaan jo liian myöhäistä, mutta jospa sitten ens kierrossa. Kuten sanottu, jos maailman suurin ihme kävisi, mä olisin siihen ihan valmis. Yksin. Eli en ole nakittamassa toista mihinkään. Mutta pitää nyt joku ratkaisu keksiä, käydä varmaan jossain gynellä miettimässä tilannetta. Ei hormoneja, ei sotkua, ei ylimääräistä vaivaa.. Hmm.. selibaatti?? Ei vaan, pillerithän olisi helpoin ja endonkin kannalta paras ratkaisu. Vuodonkin voisi ottaa vain esim. joka 3. kierto. Alkaa kuulostaa houkuttelevalta sittenkin..

Tietääkö uusi miehesi, ettet käytä ehkäisyä ja että raskaus on periaatteessa mahdollinen? Jos tietää, niin silloin mielestäni vastuuta asiasta pitää ottaa myös miehen! Jos hän taas ei tiedä, että raskaus on mahdollinen, on minusta kyllä aika epäreilua pelata venäläistä rulettia. Anteeksi suora puheeni. En ainakaan itse miehenä haluaisi, että mut ns. huijataan isäksi.

Onhan sillä lapsella joka tapauksessa isä ja jossain vaiheessa ehkä lapsi haluaa yhteyden isäänsä, vaikka äiti olisikin tehnyt lapsen yksin. Ja jos isä taas ei tuossa vaiheessa sitten haluakaan olla lapsen kanssa tekemisissä, on lapsella siitä varmasti aika paska fiilis. Joten kyllä minä suosittelisin käyttämään ehkäisyä, jos lapsi ei nyt ole suunniteltu ja kuten aiemmin kerroit, uusi miehesi ei halua lapsia. Mutta kuten sanottu, tämä asiahan ei ole minun, mutta ajattelen vain asiaa lapsen kannalta.

Ensinnäkin, ei ole mitään ""uutta miestä"". On vain ihminen, kenen kanssa viihdyn. Ja toisinpäin. Ja asia on ihan selkeä molemmille. Mutta.. pitää piakkoin laittaa asiat kuntoon. Nyt ei ole vaan saanut aikaiseksi, kun tietää miten epätodennäköistä raskautuminen on. Eli ei ole ollut kauheaa kiirettä asian suhteen. Ota Suvi ihan iisisti, kaikilla tähän asiaan liittyvillä osapuolilla on kyllä ilmapallot ihan hallussa :)

Toivottavasti en loukannut sinua suorilla kommenteillani! Olemmehan huomanneet ennenkin olevamme hieman eri aaltopituuksilla joissakin asioissa... Olen oikeassakin elämässä tällainen suorasukainen ihminen. Ennemmin sanon asiat suoraan kuin esim. puhun selän takana pahaa.

Tottakai te olette kaikki aikuisia ihmisiä ja varmasti tiedätte, mitä teette! Anteeksi vielä kerran kommenttini!

ON: Kp 25/29-31. En edelleenkään tiedä, mitä ajatella. Ollako vai eikö olla, kas siinä pulma! :) Jokohan huomenna vois testata? Sais tämän kierron taas pois päiväjärjestyksestä ja nenä kohti uusia kesätuulia!

Et loukannut, anna tulla vaan. Lisäksi jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, eikä meidän tartte olla samaa mieltä :) Sehän on yksi elämän rikkauksista. Kuten ollaan aikaisemminkin huomattu, mulla on monissa asioissa aika paljon liberaalimmat ajatukset kuin monilla enkä jaksa tehdä kaikista asioista niin suuria ""ongelmia"" kuin jotkut tekevät (en nyt tarkoita sua tällä Suvi). Asioilla on aina tapana järjestyä, mitä sitten eteen tuleekaan.. :)

Mullahan on tällä hetkellä raskaana yksi tuttu (la juhannuksen tienoilla). On suoraan tuleva yh. Lapsi sai alkunsa parin illan jutusta ""sinkkumiehen"" kanssa. Myöhemmin selvisi, että oli asunut avoliitossa vuosia - ja asuu edelleen. Tyttö (tai no, mun ikäinen nainen) pitää lapsen eikä isä osallistu mitenkään (nainen ei halua). Lapsi on kuitenkin naiselle suurin ja tärkein juttu, vaikka alku olikin vähän huono. Että kyllä naiset siitäkin voivat selviytyä - mäkin varmasti selviäisin, jos nyt maailman suurin ihme tapahtuisikin. Sitä paitsi sukanpyörittäjä naureskeli tossa yks ilta, että hän taitaa sittenkin muuttaa ajatuksiaan lapsista. Meidän yhdellä työkaverilla on n. 2v ikäinen tyttö, joka on tosi usein kipeänä. Mies on sitten kotona hoitamassa. Sukanpyörittäjä vaan nauroi, että se olisikin itse asiassa aika loistavaa. No vitsi vitsinä, kaikkihan tietää, ettei sairaan lapsen hoitaminen ole mukavaa. Mutta siis huumoria on hommasta heitetty aika urakalla.

Eiks sun pitänyt testata vasta perjantaina? Kannattaa nyt varmaan odottaa vielä edes siihen asti, niin tulos olisi varmempi..

Hyvä, ettet loukkaantunut! Ei munkaan tarvitsisi niin suoraan latoa mielipiteitäni. Lapsiasia on mulle elämän suurin asia. Asuinpaikkaa, työpaikkaa ja miestäkin voi vaihtaa, mutta lasta ei voi palauttaa tai vaihtaa mieleisempään jne. Se on koko elämän kestävä suhde ja juttu! Itse en suoralta kädeltä haluaisi yh:ksi, mutta eihän sitä toki tiedä koskaan, mitä elämässä tapahtuu ja voihan mies esim. kuolla heti raskauden alettua jossakin onnettomuudessa ja sitten sitä on yh. Elämässä ei voi kaikkea tietää ja varmistaa, kyllä minäkin sen jo tähän ikään mennessä tiedän! :)

Juu, tiedän että pitäis odotella testin kanssa, mutta katsotaan nyt miten maltan. Eihän se todellakaan kannata vielä huomenna, mutta uskoisin, että siinä jotain näkyy jos on näkyäkseen. Mulle tämä järjestely sopii aina parhaiten, ei tarvitse viikkotolkulla vatvoa, onko raskaana vai ei! ;)

Mun piti tulla vielä kommentoimaan... :) Tuohon Katan juttuun, että sitten rauhoitutaan, kun niitä lapsia on! Mä ajattelen vähän samalla tavalla ja just tuo pelottaakin, että jos niitä ei koskaan tulekaan. Olenkohan mä sitten sellainen ""hurumummo"", joka tanssii yksinään jossain rähjäisessä kapakassa ja muut nauraa. ;)

Mutta on se totta, että näin kesän kynnyksellä tulee otettua enemmän kuin talvella, tosin itse olen vähän yrittänyt rajoitella baarikäyntejä viime aikoina, kun meinasi mennä jo ihan hurjaksi. Kotona tulee vähän silloin tällöin kuitenkin otettua.

Niin ja Katalle tsemppiä hääjärjestelyihin! Vie varmasti mukavasti ajatuksia pois tästä toisesta projektista! Meilläkin oli niistä häistä vähän puhetta, mutta saamattomina ihmisinä ei kai enää tänä kesänä ehditä. Ehkä sitten jos tärppi tulisi, niin mentäis kaikessa hiljaisuudessa.

Kastis, katsoitko muuten käenpesää?

Torstaita kaikille, jes huomenna on perjantai ja viikonloppu käsillä.
Taas pk keskeisyyttä, tänä viikonloppuna ois taas ystävämyynnit Fashion Housessa Oulunkylässä ( Mikkolantie 1 ), la-su 10-16 sieltä saa vaatteita, kenkiä yms. tukkuhinnoin. Meinasin mennä katsastamaan tilanteen. Ois vähän salivaate tarvetta.

Sandeman kyselit majatalosta, joo me ollaan asuttu täällä etelässä jo kahdeksan vuotta ja ihmiset todellakin tulee yleensä pe-iltana ja lähtee sunnuntaina. Ne pääasiassa mun tai miehen perhettä, molemmilla kun on sisarruksia yht. viis ja niillä on myös toiset puoliskot ja sitten molempien vanhemmat käy myös. Eli vieraista ei oo pulaa. Ne vaan yleensä sattuu tulemaan peräkkäisinä viikkoina, niinku nytkin mun vanhemmat tulee sitten viikon päästä. Ihmiset tykkää vaan tulla meille, onhan se välillä ahditavaa kun on vaan vieraita ja vieraita eikä yhteistä aikaa, mutta mun vanhemmat tulee yleensä silloin kun meille käy eli siirtäävät tulemistaan, jos mä vähänkin aikailen.

Kastis, mulle tulee postissa ne labratulokset ens viikolla. Lupasivat lähettää molempien laput.

Illalla ois sitten jännättävää jäkiksessä ja Lordin viisuilussa. Toivottavasti molemmat pääsis jatkoon.

Hyvää torstaita kaikille.

Huomenta beibit!

Liina, eihän vierailuissa mitään pahaa ole kunhan vaan itse jaksaa.

Me meinattiin lähteä mun vanhempien mökille viikonlopuksi, ihan kaksistaan. Hurjaa! Yleensä mökkiviikonloput on niin suosittuja että on melkein tungosta mutta nyt ei saatu lyhyellä varoitusajalla ketään mukaamme. No sama se, tehdään sitten hyvää ruokaa kaksin ja löhöillään. Maanantaina olis veljenvaimon (sen mukavamman) laskettu aika ja jos hyvin käy niin päästään sairalaan visiitille! Tosin mitään merkkejä ei ole olemassa, täytyisi laittaa nainen puutarhatöihin että alkaisi syntymään;-).

Tänään olis taloyhtiön talkoot, kiinnostus zero. Mutta kai sitä on mentävä mukaan rapsuttamaan ja ottamaan pari olutta naapureiden kanssa. Mielummin menisin kyllä hydrobiciin:-(.

).(kp22/26 en oikein tiedä mistä laskisin tuon kierron pituuden, 3 viimeisintä on ollut tuon 26 mutta jos yhtään ymmärsin niistä tikuista niin silloin kierron pitäis olla tuolla kolmenkympin tienoilla. Mä en taida testata, onpahan sitten jännitystä maalla (mennään ens viikolla) ja muuta ajateltavaa jos tätsy löytää mut. Voisinkin harhauttaa sitä urakalla ja kadota korvasienimetsään:-)).

Eiköhän tytöt tehdä porukalla harhautusliikkeitä ja eksytetä se tätsy tästä ketjusta?

Hellou naiset!
Täällähän on ollut parisuhdepohdintaa. Itse asiassa mullakin on yks ystävä joka jäi suoraan yh:ksi jo monta vuotta sitten, lapsen isän kanssa ovat väleissä ja lapsi pitää isäänsä yhteyttä vaikkeivat vanhemmat yhdessä olekaan. Ja tosiaan ei saanut muksu alkuaan parisuhteesta vaan ystävysten fiilistelystä :) Eikä ole ystävä kertaakaan ratkaisuakaan katunut.

Tänään tosiaan Suomi voittoon. Hitsi sentään kun jännittää. Maanantaisen pelin perusteella ei kai sovi liikoja odottaa :(

Vitsi että on kylmä taas. Meillä on huomenna perinteiset tilinpäätöskemut töissä ja yleensä on paistanut aurinko ja ollaan oltu terassilla...

).( Fiilis on hyvä, eritteitä tuli tänään eli sopis ultrankin arvioon siitä että su tai ma (kp16-17)vois irrota munis. Ois hianoo!! Maanantainahan se sitten nähdään. On ollut ilkee olo töissä kun noita lekurikäyntejä alkaa tulla, on fiilis että täällä epäillään jo jotain...

Yhteistyössä