tikitön vieras :)
Ai ai ai, nyt jäi yksi sana pois vahingossa - siis repesin NAURUUN, en revennyt siellä synnytyksessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja nyt repesin toisen kerran heti perään! Siis missä viestissä kukaan on sanonut olleensa revennyt. Ne jotka ovat asiasta maininneet, ovat kertoneet että hyvin on kursittu kokoon. Minäkin kyllä asiaa jännitin ennen synnytystä, mutta en olisi todellakaan sen takia jäänyt synnyttämättä normaalisti. Ja onneksi en, alapää ei ole yhtään erilainen kuin ennenkään. Siis edelleen yhtä hyvä niin minun kuin miehenikin mielestä. Miksi oletat että repeäisit?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No just joo! Onpa täällä katkeraa/revennyttä porukkaa!
Tuskin on minun vika jos itse synnytitte alatietä vaikkei ole pakko ja paikat on pilalla! Tartte ruveta täällä ääliöksi haukkumaan!
Miksi menisin pelkopolille? Ei mua _pelota_ synnytys, en vaan halua pilata itseäni näin nuorena! Minkä takia edelleen ajatellaan että kärsivä kirkkaimman kruunun saa? En mä ny aborttia ollu tekemässä vaan ajattelin jos se toimisi _uhkauksena_ Haloo!
Kiitti asiallisista vastauksista.
Synnytys ei ole kärsimys vaan ihana kokemus. Ainutlaatuinen. Nautin jokaisesta hetkestä, oikeasti. Toivon että sinäkin vielä uskallat yrittää, muuten jäät jostain todella hienosta paitsi.