Tahdomme laihtua VKO 5

Hips, uus pino taas pystyyn..
´
Nyyttimyy

pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg (19.7)
paino nyt: 73,8 kg
tavoite: 68 kg
pudotusta viikossa: 1 kg
Pudotusta yhteensä: 3,1 kg


afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -0,1kg
Paino nyt: 66,4kg
Pudotusta yhteensä: -2,0kg
Tavoitepaino: 58kg


muumimamma1983

lähtöpaino 88 kg
pituus 158cm
paino nyt 87,3 kg
pudotus viime viikosta -0,7kg
pudotus yhteensä -0,7kg
tavoitepaino 58kg


iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(28.7): 109,5
pudotus viimeviikosta:
pudotus yhteensä: 2,7 kg
1.Tavoite 106,6 kg

räntäsade

Lähtöpaino: 67,9kg (31.7 eli lauantaina on mulla puntaripäivä )
pudotusta: 1,6 kg
Pituus: 167cm
Tavoite: Aluksi jos pääsis 64 kg

tyttö-nen



flinux

Pituutta: 155cm
painoa: 75kg (lähtöpaino)
Tavoitepaino 55kg

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(4.8): 108,2
pudotus viimeviikosta: 1,3 kg
pudotus yhteensä: 4 kg
1.Tavoite 106,6 kg

sannukka

Aloituspaino 67kg
Välipaino 64,9 (-2,1kg)
Pudotus edellisviikkosesta -700g
Tavoite 62kg

Miiuliini85

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,2kg
Pudotusta viikossa -700g
Pudotusta yhteensä 12,4kg
 
Nyt taas kaikki kirjottelemaan kuulumisia ja vuodattamaankin.

Alkaa taas uus viikko ja olo on energinen samaan aikaan ku hyvin maahan lyöty. Alkaa taas kokopäiväinen opiskelu ja lasten päivähoito. Huaah, en oo varma oonko taas valmis laittaa lapset hoitoon ja olee erossa koko päivän. Ollaan pidetty yhtä taas pitkä kesäloma :)

Tänään on myös taas uusi haaste edessä, käy yliopistolla jossain kouluravintolassa syömässä. Haasteena on tietää mitä syö ja paljonko ja yrittää valita mahdollisimman kevyt vaihtoehto.

Katsellaan illemmalla miten päivästä selviää ja saanko aikaseksi mennä lenkillekin tänään. Oon suunnitellu palkitsevani itseäni syksyllä uusilla juoksuhousuilla ja takilla, JOS pääsen tavoitteeseeni ja oon käyny lenkillä säännöllisesti.

Miten te muuten palkitsette itseänne tuloksista ja saavutuksista?
 

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(28.7): 109,5
pudotus viimeviikosta:
pudotus yhteensä: 2,7 kg
1.Tavoite 106,6 kg

Tuossa viimeviikkoiset lukemat ja keskiviikkona sitten päivitystä (keskiviikko on punnituspäivä). Viikonloppuna tais iskeä vatsatauti ja menkat. Tänään yltyi sitten oksenteluksi ja aamupalat tuli ulos samaa reittiä, kuin menivätkin. Loppupäivän taidan sinnitellä jäätelöllä ja piimällä. Ne tuntuu ainoilta, jotka nyt pysyy sisällä ja yhtäänkään voin kuvitella syöväni.
Hitto kun pitää tulla tällee heti pilaamaan hyvän alun..

Tästä sitä täytyy sitten vaan sisuuntua ja jatkaa kovemmin eteenpäin.

Tsemppiä muille urakkaan :)
 
Huoh,no tuli sit pari kiloo takasin (pistetää viikonlopun piikkii :snotty: ) Täytynee varmaa pitää pari paasto päivää B)

Mun tän viikkost tietoo ei tonne tartte merkkailla. Toivottavast ens viikon vaaka käynnil o parempii uutisii =)
 
Jos mukaan vielä kelpuutatte niin tässä olisi lähtötilanteen tiedot:

Lähtöpaino: 67,9kg (31.7 eli lauantaina on mulla puntaripäivä )
Pituus: 167cm
Tavoite: Aluksi jos pääsis 64 kg

Olen ikuinen jojoilija, paino nousee samantein takaisin kun sitä saa vähän putoamaan. Nyt olisi taas tarkoitus lisätä liikuntaa ja samalla katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Onko teistä joku lähdössä tuohon tyttö-sen linkittämään go-fat-go-haasteeseen mukaan? Vaikutti mielenkiintoiselta :)
 
räntäsade: Aina mahtuu mukaan! :) Kävin kattelemassa sitä tyttö-sen laittamaa linkkiä myös, en ihan perusteellisesti ehtiny siihen viel tutustuu ni ei oikeen auennu et mikä siin on homman nimi. Pitää siis mennä viel uusiks paremmalla ajalla sinne lueskelee.

Kävin eilen tosiaan iltapäivällä kävelylenkillä ja nyt meinasin että teen sen näin aamusta, ennen ku lähen lukee tenttiin. Ihan jäätävä väsy päällä, vaikka oon nukkunukin pitkään. Jos pieni liikkuminen jeesais ja tekis olon virkeemmäksi. Juu ja lenkin jälkeen aamukahvi :)

kävin kyselemässä tossa yleistä-pinossakin et mikä on laihdutuksessa "parasta" eli mistä tulee paras fiilis, eihän tää ainakaan aluksi oo mitään herkkuu ennen ku tottuu uusiin rutiineihin ja elämäntyyliin. Käykää vastailee sinne/voi tännekin vastata, olis kiva lukee et mitkä asiat motivoi ihmisii.

jaahas, ettei mee ihan hirveen pitkään tämän päivän lukemisten alottaminen ni meikä sykähtää ulos lenkille..
 
Heippa!

Ole tehnyt tässä pitkää päivää töissä joten koneella olo ollut vähäistä, mutta edelleen tahdon laihduttaa =)

Paino oli maanantaina samoissa lukemissa kun nyt on ollut jo useamman viikon eli 83kg. Vähän päivästä riippuen vaihtelee siinä 83-84 välillä, mutta alle tuon ei mene millään.

Maanantaina alkoi mun herkuton elokuu. Ajattelin että nyt kesällä on mennyt niiiiiin paljon herkkuja, että on syytä pitää kunnon "katko". Monesti olen ajatellut että tää mun suklaaholismi on ihan alkoholismiin verrattavissa. Samalla tavalla pakonomaista ja kohtuudesta ei ole tietoakaan. Nyt siis kolmas suklaaton päivä ja muuten menee hyvin, mutta pää on ihan hirmuisen kipeä...

Herkuttomuuden lisäksi kaivoin maanantaina esiin myös ton vanhan cross trainerin joka on viime kuukaudet toiminut lähinnä vaatetelineenä. Tavoitteena 30min polkemista joka ilta ja lisäksi vatsalihas liikkeitä.

Näillä eväillä siis elokuu =)
 
Moikka ja tervetuloa uusille minunkin puolestani :)

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(4.8): 108,2
pudotus viimeviikosta: 1,3 kg
pudotus yhteensä: 4 kg
1.Tavoite 106,6 kg

Minulla valkeni tänään punnituspäivä ja vähän kyllä jännitti, että kuinka oikein käy. Vatsatauti ja menkkojen aiheuttama turvotus vähän sekottivat, mutta tulihan sitä miinusta :)
Tästä se pudotus varmasti tasottuu. Tyytyväinen olisin sellaiseen 600g - 1kg viikkovauhtiin.
Kiloklubin mukaan tavoitteen saavuttamiseen menisi vielä 2 viikkoa. Ei paha ollenkaan. Sitten pääsee laittamaan uusia tavotteita :)

Tsemppiä pudottajille!
 
heissuli vei!

Tänään taas aamulenkillä. Oon nyt käyny joka päivä tällä viikolla, eli 3 kertaa nyt takana. Tuntuu hyvältä ja mä luulen että toi aamulenkki on ehkä parempi vaihtoehto mulle.

juu tuli käytyy shoppailemassa parin tyttökaverin kanssa tänään, ostin uudet urheiluliivit ku olivat halvennuksessa. Noh, tuli sekin sit todettuu että mistä ne 3 kiloo on lähteny!! Heh, tisseistähän ne, tai oikeestaan rinnanympäryksestä, koska ennen ollu liivien koko 80D ja nyt olstin 75D!!! Ihmettelin että en oo kyllä aikoihin ostanu näin pieniä liivejä!!

Tänään menny syömisetkin aika nappiin, alkaa pikkuhiljaa tottuu pienempiin annoksiin ja useammin syömiseen. Osaan jo ottaa lautaselle oikeen määrän ruokaa ja salaatilla täytän puolet lautasesta. Painonvartijoiden piste ohjeilla siis mennään ja hyvin saan riittämään 20 pistettä päivässä, joskus jopa sekin tuntuu isolta määrältä jos tulee syötyy paljon 0 pisteen marjoja ja kasviksia.

Päätin myös että perjantaina on bile päivä, pitää vaan huolehtii siitä että hommat ei karkaa taas käsistä (niinku viime lauantaina), en nimittäin usko että ihmisellä voi olla sellanen tuuri että 2 viikonloppuu putkeen vois mussutella mitä tykkää ja silti paino olis laskusuhdanteinen :LOL: Noh, sen näkee sit maanantaina et mikä on vaikutus..

 
Moiksista!

Kyllä tämä syömisten vähentäminen on vaikeaaaaa... Meillä on sattunut vielä töissä olemaan oikein sellanen roskaruokaviikko enkä oo jaksanu omia eväitä kantaa mukana niin oon sitten syöny pitsaa, ranskiksia yms. ja viikonloppuna olis kahden synttärit että kyllä tulee olemaan vaikeaaaa. Voi kun pääsis taas oikeanlaiseen syömisrytmiin kiinni ja tämä makeanhimo alkais vähitellen helpottaa. Mulla tuon makean suhteen on oikeastaan vaan kaks asentoa eli on ja off, en osaa syödä kohtuudella, jos syön niin sitten syön paljon.

Jotain positiivista kun hakee niin eilinen sujui kohtuullisesti syömisten suhteen ja tein vielä melkein tunnin sauvakävelylenkinkin =) . Niin ja jotenkin tuntuu hyvältä että on täällä "laihiskavereita" ja tavoite jota kohti pyrkiä.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
 
Huomenet!

Oi, nyyttimyy käy aamulenkillä. Tuo olis kyllä semmonen mitä itekki pitäs alkaa harrastaan. Siitä tulee vaan niin hyvä olo koko päiväksi :)

Rimpsukkani

Aloituspaino 67kg
Välipaino 64,9 (-2,1kg)
Pudotus edellisviikkosesta -700g
Tavoite 62kg

Olen tyytyväinen =) Nyt oon huomannu että annoskoot ovat tosiaan pienentyneet, jos vähänkään ahmin liikaa niin sen kyllä huomaa ällötysolona :x
Toissa päivänä söin melkein kokonaan fazerin sinisen, mut se sallittakoon, edellisestä suklaalevystä onkin liian kauan :saint:

Nyt täytyy laittaa vielä loput tavarat laatikoihin ja tänään olisi muutto :) Eli hyötyliikuntaa tiedossa :whistle:
 
Räntäsateelle stemppiä, alku on aina hankalaa, mut kyllä se siitä.

Sannukalla oli hyvä viikkopudotus! *taptaptap* syytäkin olla tyytyväinen. Ja ei oo näköjään tavoitteeseenkaan paljoo jäljellä!

Taas väsyttää, mä mietin et mahtaako sitä alkaa kärsii jostain unihäiriöistä ku on valvonu viimiset 2 vuotta (nuorempi lapsi on ollu hiukan huonompi nukkuja ku eka) koska nyt ku poika nukkuu täydet yöt ni äiti heräilee silti joka yö vähintään 2 kertaa johonkin! Uni vaan katkee ja oon hereillä hetken ennen ku saan taas unta. Tekee olon väsyneeksi ja ei todellakaan levänneeksi!! Noh, onneks väsymys hiukan helpottaa ku käy lenkillä aamulla.. Saa hiukan paremmin aikaseksi taas.

nyt hip hei ja lenkille käy tieni (saa nähä tuleeko tänäänkin ihan käveltyy vaan vai pistänkö juoksuksu, en voi päättää sitä ennen lenkkii ku en voi tietää tekeekö mieli juosta vai ei hih)

 
Kiitos stemppauksesta nyyttimyy, sitä tarvitaan! Ja tuohon sun yöheräilyyn niin mulle kävi samoin meidän nuorimmaisen jälkeen kun poika rupes nukkumaan niin itse heräilin yöllä aika usein, mutta meni ohi aika pian, toivottavasti sullakin :hug:

Eilinen meni syömisten suhteen mielestäni hyvin, voi olla että söin liiankin vähän... Ja keskiviikkona syömiseeni suivaantuneena kävin sitten vielä illalla reippaalla kävelylenkillä niin mieli oli jo parempi. Tänään olis ohjelmassa töiden jälkeen tytön harrastuksiin kuskausta, viikkosiivousta ja sitten josko vielä ehtis lenkille niin hyvä olis.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille sekä itsehillintää!
 
Toisiamme tsemppaamassahan me täällä ollaan :) Kaikilla sama tavoite, pudottaa painoa, ja tää ku saa purkaa ja lukee muiden kokemuksia, helpottaa sitä hirveesti. Oot nyt räntäsade tiukkana vaan, ekat pari viikkoo ku takana ni huomaa että alkaa helpottaa ihan huomaamatta. Itellä ainakin teki näin, ekan viikon olin vihainen ja halusin herkkuja ja syödä ja kiukuttelin vaan kokoajan. Nyt huomaan jo että alkaa pääkoppa pääsee yli jo siitä herkkujen mussuttelusta eikä edes tee juuri mieli enää mitään.. :)

Purkauksena voisin sanoo että VÄ-SYT-TÄÄ! Jotenkin sitä vaan ei saa nukuttua vieläkään.. Luin että lihoamisen pelko aiheuttaa unettomuutta naisille :) mahtaako se pelko maanantaisesta tuloksesta sit kumminkin kummitella taustalla kokoajan :LOL:

Aamulla reipas kävelylenkki taas tehty, rapiat 5 kilometrii meni vajaassa 50 minuutissa :) ja vielä ilman sauvoja, mietin et millaseen nopeuteen sitä mahtaa päästä kävellen sauvojen kans. Juoksuksi ei kumminkaan tehny mieli pistää, olis kyllä voinu, mut mä oon tällanen fiilis juoksija :) Juoksen jos siltä tuntuu (eli yleensä jos radiosta tulee riittävän hyvää menevää musiikkii hih)

 
Tässä vihdoinkin mun rimpsuni, sairastelut voitettu ja jäätelöt jätetty kauppaan :LOL:

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,2kg
Pudotusta viikossa -700g
Pudotusta yhteensä 12,4kg

Eli tyytyväinen olen :)
Vielä kun saisi liikunnan taas lisättyä tähän päivittäiseen ohjelmaan.. Kummasti parin viikon tauko vain aiheuttaa huonon omantunnon siitä ettei ole päässyt liikkumaan millään lailla. Silti vaikeaa aloittaa taas aktiivinen liikkuminen. Eilen tuli onneksi käytyä zumbassa, se vähän pelastaa kumminkin :) sais vain ne vakiotunnitkin alkaa täälläpäin, kun mä oon niin koukussa tuohon zumbaan! =)
Taitaa siis se hyvä olo mikä tulee liikunnan jälkeen, koukuttaa.

Tsemppiä kaikille...!!!! :)
 
Puntarissa käyty ja iloiseksi yllätykseksi paino oli pudonnut 1,6kg :) . Laitan ensi viikon alussa sitten koko rämpsyn niin tulee kirjatuksi oikealle viikolle. Näinhän se menee että ensimmäisellä viikolla paino yleensä putoaa enemmän ja sitten tasoittuu tai alkaa jumittamaan. Ja nyt sitten kohti synttärihumua ja herkkuja ;)
 
Punnituspäivä on taas täällä ja aamulla kävinkin vaa´alla. Kauheesti ei ollut odotuksia johtuen huonosta syömisestä ja alkavasta ummetuksesta ja yleisestä turvotuksesta.

Punnitus oli kuitenkin ihan iloinen yllätys. Tästä on hyvä jatkaa.

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(11.8): 106,8
pudotus viimeviikosta: 1,4 kg
pudotus yhteensä: 5,4 kg
1.Tavoite 106,6 kg

Vielä olisi matkaa 200g tuohon ensimmäiseen tavoitteeseen. Sitten pääsee laittamaan uutta taivoitetta! Huippua!

Tsemppiä muillekin! :flower:
 

Yhteistyössä