Moro Nanna ja M40!
Mun 40 -v päivä on tänään! Mut juhlat pidin eilen ja paikalla oli lähes 40 ihmistä. Kyllä oli mahtavaa huomata, minkä verran ihmisellä on todellisia ystäviä.
Juhlat meni kaiken kaikkiaan hienosti! Myös oma ukkoni oli mukana lähes loppuun asti. Kolmen maissa lähti kotiin juhlapaikalta ja minä olin siellä viimeisten vieraiden kanssa puoli 7 asti aamulla. Ensimmäiset kävijät tulivat tänä aamuna meillä piipahtamaan 10 aikaan, että oon tosi pirteä!
Mut ei se mitään, 5 -kymppinen on menossa, niin jaksaa mummo bailata, hah-ha.
Sukulaisia syöttänyt tänään ja todella kivaa, että he ovat käyneet, koska ovat monen sadan kilometrin päässä muuten.
Sitten olen ollut siivoamassa juhlapaikkaa ja arvatkaahan mitä - mies laittoi lapsille iltapalaa, lapset kävivät suihkussa ja menivät nukkumaan ja mulle ei soitettu kertaakaan, ja kyselty koska tulen ja missäs se ja se on.
Vierihoitoa en ole kyllä saanut, edes synttärilahjaksi, mutta ehkä joskus joltakin.
Enpä viitsi tosissaan enempää ottaa kantaa tämän jälkeen tuohon vanhempikeskusteltuun. Sen verran läheltä olen seurannut eronneiden ""ystävien"" vaihtuvia ja vakituisia uusia puoliskoja, että ei se ainakaan lapsille mukavaa ole.
Todella lähipiiristäni isä meni uusiin naimisiin, lapsilta salaa sitä ennen seurusteltuaan uuden puoliskon kanssa reilun vuoden. Uusi ""täti"" ei ole lapsia tänäkään päivänä hyväksynyt. Viimeisin hitti on, kun lapset menevät isän luo, niin ""täti"" laittaa lasten isille ja itselleen aamupalan, mutta ei lapsille. Tietenkään ""täti"" ei sano lapsille huomenta tai muutakaan. Mutta lasten kuullen sanoo, että voisitko laittaa penskoilles aamupalan, minä en viitsi.
Tämähän se sitten viisasta on, mutta lasten isi lähti nuoremman pimpsan perään, mutta lienee ei seuraamuksia ajatellut.
No joo, mutta minäkin odotan innolla, että vielä M40 jaksaa vastata Nannan kysymyksiin. Aika hauskoja kysymyksiä.
Nyt Minä lähtee suihkuun ja jää odottelemaan, mitäs täältä löytyy huomenissa.
Öitä tai huomenta, milloinka sitten luettekin nämä.
Terveisin Minä