Tähänkö se tyssäsi/parisuhdeasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marjaana"

Vieras
Pitkän sinkkuilun jälkeen olen tavannut kaikin tavoi miellyttävän ja mukavan miehen. Nyt olen saanut selville, että tällä miehellä on lahkeessa aika pieni elin. Seksiä ei vielä ole harrastettu, mutta tunteehan sen (tai sen mitä ei ole) kun lähekkäin ollaan. Seksi on kuitenkin niin tärkeä osa parisuhdetta, että tähänkö tämä hyvin alkanut juttu kaatuu.
Kaikilla miehillä ei ole iso vaan joillakin on pieni, miten te muut olette päässeet yli siitä, että kivalla miehellä onkin pieni peli?

[QUOTE="marjaana";23779203]sullako siis kokemusta asiasta?[/QUOTE]

no olihan se vähän hassua, kun toisella kovin pieni pippeli, seurusteltiin kuitenkin muutamia kuukausia, mutta ei siitä mitään tullut, en minä oikein osannut nauttia ja ehkä hän ei osannut käyttää varustustaan sitten... aina ei päde se, ettei koolla ole väliä...

no olihan se vähän hassua, kun toisella kovin pieni pippeli, seurusteltiin kuitenkin muutamia kuukausia, mutta ei siitä mitään tullut, en minä oikein osannut nauttia ja ehkä hän ei osannut käyttää varustustaan sitten... aina ei päde se, ettei koolla ole väliä...

nii että yritit kuitenkin etkä heti vehkeen nähtyäsi lähtenyt kälppimään? tätä itsekin mietin ja pelottaakin seksi, että pitääkö siinä sitten esittää että nauttii jos ei nautikaan...

Minä taas tykkään enempi siitä pienemmästä.
Aiemmin oli tottunu isompaan, sen jälkeen kun tuli pienempi tilalle, se oli alkuun sellasta, että eihän siinä tunne mitään. Se tunne hälveni kuitenkin aika nopeasti, ja sen jälkeen seksi oli huomattavasti parempaa pienemmän kuin isomman kanssa. Isomman jälkeen oli aina paikat hinkkautuneet ja nirhautuneet, pissaaminen kirveli ja istuminen oli hankalaa. Pienemmän kanssa ei näitä ongelmia ole. Mut makuasioitahan nämäkin.

[QUOTE="marjaana";23779241]nii että yritit kuitenkin etkä heti vehkeen nähtyäsi lähtenyt kälppimään? tätä itsekin mietin ja pelottaakin seksi, että pitääkö siinä sitten esittää että nauttii jos ei nautikaan...[/QUOTE]

no en lähtenyt heti käpälämäkeen, pidin ja pidän edelleen kaverina tuosta miehestä, mutta ei olisi ollut tulevaisuutta, taisi mennä vähän teeskentelyn puolelle, kun en halunnut loukata ;)

[QUOTE="marjaana";23779241]nii että yritit kuitenkin etkä heti vehkeen nähtyäsi lähtenyt kälppimään? tätä itsekin mietin ja pelottaakin seksi, että pitääkö siinä sitten esittää että nauttii jos ei nautikaan...[/QUOTE]

Ei kenenkään kanssa kannata esittää nauttivansa, jos ei nauti. Ei silti tarvitse hapanta naamaa näyttää. Ei missään ole sanottu, että ekalla kerralla homma toimisi, kalun koosta huolimatta. Toisekseen, mistä kukaan tietää, että kannattaisi tehdä jotakin toisin, jos petikumppani hihkuu onnellisen oloisena joka tapauksessa?

No kyllähän se äkkiä ihan vahingossa sellaseks kauppalistan pohtimiseksi menee. Ja ajattele sitten kun se alkuhuuma on pois...siinä se toinen saa seksiä ja toinen ei. Puuhamatto.

[QUOTE="...";23779282]No kyllähän se äkkiä ihan vahingossa sellaseks kauppalistan pohtimiseksi menee. Ja ajattele sitten kun se alkuhuuma on pois...siinä se toinen saa seksiä ja toinen ei. Puuhamatto.[/QUOTE]

:D

itse olen myös hyvin kostuvaista sorttia joten sekin pelottaa että miten sellainen pieni sitten käyttäytyy kun olen tosi märkä. haluan tuon miehen kanssa kyllä katsoa että mitä voi tapahtua mutta harmittaa tämä asia.

Itselläni oli vastaavanlainen tilanne aikanaan... Ennen yhdyntään menemistä olimme useita öitä vierekkäin ja tilanteet olivat melkolailla kiihkeitä... Ihmettelin että miksi en tunne mitään kohoumaa kun mies innoissaan suuteli niskaani jne. Ajattelin että onkohan elin niin pieni että sitä ei vaatteet päällä tunne...
Mutta myöhemmin selvisi että hänen elimensä on isoin mitä olen kokenut. Se vaan lepotilassakin pysyy kivasti jalkojen välissä ;) Ja toki lepotilassa oleva pienikin elin voi innostuessaan olla isokin...

Eli älä nyt vielä suhdetta tuollaisen takia ainakaan lopeta :)

Mulla on kokemusta miehestä, jolla lepotilassa useimmiten oli melko pienen kokoinen, mutta sitten juhlakunnossa oikein sopiva. Ei mikään suurimmista suurin, mutta oikein oiva. :)

Yhteistyössä