Tähän pinoon kaikki yksinäiset jotka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarskuliini-66
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarskuliini-66

Vieras
on vailla meilikavereita,mesekavereita tai muuten yksinäisiä?
Niin nyt tähän vaan jonoon,ja pikku taustatietoa ellei ol profiilissa?
Minulla on profiilissa. B)
Minut saa esim lisätä meseen/laittaa Y-viestiä. :) Mutta ilmoita ensin minulle esim Y-viestillä.Kiitos! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 16:22 Sarskuliini-66 kirjoitti:
on vailla meilikavereita,mesekavereita tai muuten yksinäisiä?
Niin nyt tähän vaan jonoon,ja pikku taustatietoa ellei ol profiilissa?
Minulla on profiilissa. B)
Minut saa esim lisätä meseen/laittaa Y-viestiä. :) Mutta ilmoita ensin minulle esim Y-viestillä.Kiitos! :flower:
:attn: :attn: No eikös ole enää ketään yksinäisiä? :\|

Tämä sarskuliini ainakin jatkuvasti haluaa uusia tuttavuuksia, mutta ei kuitenkaan lähetettyihin viesteihin vastaa. Näitä yhteisöjäkin lienee perustetun jo useampia ja vähän aikaa toimittuaan ne katoavat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 16:05 vieras kirjoitti:
Tämä sarskuliini ainakin jatkuvasti haluaa uusia tuttavuuksia, mutta ei kuitenkaan lähetettyihin viesteihin vastaa. Näitä yhteisöjäkin lienee perustetun jo useampia ja vähän aikaa toimittuaan ne katoavat.
No kerroppa minkä yhteisöni olen hukannut,ja mustana kiitos,niin reilupeli!
Ja olen kyllä maininut,että en ehkä kerkeä sähköpostiin heti vastaamaan,kun olen työelämässäkin nykyisin,pahoittelen,jos olet joku kelle en ole kerennyt vastaamaan? Laitappa jooko ihan nimelläsi viestiä vaikka Y-viestiä,ei mukavaa,että täällä "selän takana" haukutaan.
Kiitos! T:Sari. B)

Ystävyys yhdistää on ainakin olemassa, ja on kiva yhteisö. Siellä minäkin taas innostuin kirjotteleen ja löytyi kiva meilikamukin. Joten ei ole ainakaan hukassa se yhteisö. Kannattaa tutustua muidenkin. :heart: :flower:

Yhteistyössä