tähän pinoon kaikki koulunsa keskeyttäneet äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Vastaiskuna!!!! Tähän kaikki pinoon, jotka ovet keskeyttäneet koulunsa. Minä olen keskeyttänyt ammattikorkeakoulussa terveydenhoitajakoulutuksen! Ja yhä edelleen olen ilman ammattia!

:wave:

Minä olen opiskellut sekä yliopistossa että ammattikorkeakoulussa, molemmissa pari vuotta. AMK-opinnot olisi tarkoitus taas aloittaa ensi syksynä, opintotukikuukausia ei vain ole enää hirveäasti jäljellä.

Juu, keskeytin yo-merkonomin oppisopimuskoulutuksen, koska se oli jumalattoman tylsää, ei minkään valtakunnan haasteita ja jäin vaihteeksi mammalomalle ja hoitovapaalle siitä työpaikasta jossa sitä tein. Eikä mulla tulis mielen viereenkään mennä sinne takaisin :D

Nyt opiskelen tietokoneohjelmoijan erikoisammattitutkintoa, sitä en tosin aio jättää kesken kun on A ) oikeasti mielenkinitoista ja B ) niin tuhottoman kallistakin. :laugh:

Juu kesken on jäänyt ravintolakokin ammatti, automaalarin ammatti sekä laitoshuoltajan ammatti.... että silleeen, olen edelleen ammatiton mutta on minulla 3 tyttöä ja niitten tekoa en ole kesken jättänyt :)

Vuotta vaille valmiina jäin äitiyslomalle, enkä takas oo menossa. Tuli huomattua, että ei oo mun juttu pyöritellä papereita pöydän takana päivästä toiseen.. tarttee saada tehdä jotain :D

Yhteistyössä