Täh? Oonko mä nyt ymmärtänyt tän milf-jutun ihan väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoi

Vieras
Mä oon aatellut, että vanhemmat naiset on milffejä. Siis oikeesti vanhemmat, jotkut neli-viiskymppiset.
Ja sitten mä, 33-v nainen saan milf-kommentteja joltain kolmekymppisiltä miehiltä? Siis wtf?

[QUOTE="siis";25032271]:D en ois uskonu että sä tiedät mikä MILF on :D[/QUOTE]
Mulla on yksi kaveri joka opettaa kaikkea epäsopivaa. Tai oikeestaan kaksi semmosta.

Mä tiedän mistä sanoista tuo milf tulee. Mutta silti mä oon ajatellut että se tarkoittaa selkeästi vanhempia naisia. Mistä helkutista se ukko edes tietää, oonko mä äiti vai en. Ja silti tulee tuollaista kommenttia? Samanikäiseltä kuin mä ite oon!
Ja siis fb:n deittisovelluksissa tulee tuon kaltaista viestiä näköjään.

[QUOTE="siis";25032248]kun MILF = Mother I'd Like to Fuck = ÄITI jota haluaisin nusasta.

eli siinä mielessä.[/QUOTE]

Jos toi siis tulee American Pie-elokuvasta kuten oletan, ni alkuperäinen tarkoitus mun käsittääkseni oli siis (omanikäisen kaverin) äiti eli siis selkeästi iäkkäämpi nainen.

Puuma = nainen, joka haluaa (huomattavast) nuorempaa miestä. Miehestä vastaava sana nykykielessä on kai pedari.

Mature = kypsä nainen, aka vanha

Milf = himottava mama, riippumatta iästä

onpa vaikeaa ihmisillä käsittää yksinkertaista asiaa.

niinkuin jo sanottu tuolla milf = mother i'd like to fuck.

se miltä sinusta tuntuu tai miten sinä sen miellät on aivan ajan ja sanojen haaskausta, ei termejä (edes niitä huvittavia / mauttomia) muuteta jonkun ihmisen mutu-tuntuman takia.

jos sanotaan vaikka LOL niin onko se Laugh / Laughing out loud vai kun Eki-Petteristä tuntuu siltä niin Liberaali ontelokaskelotin Liitovekotin.

miten saa mother sanasta automaattisesti jotenkin 35+ käsitteen, en pysty ymmärtämään.

Yhteistyössä