täydennystä eilisiin tukkakuviin, hiukset auki

"ammattilainen"
[QUOTE="jessi";24371443]noi on teippipidennyksiä.......... wickedillä tuskin on teipit (vai?)[/QUOTE]

Johanna tekee myös sinettipidennyksiä jotka on ihan yhtä aidon näköisiä, ja hällä on oikeasti hyvälaatuista hiusta eikä pidennykset siltikään maksa kuin n. 200e. Fb:stä löytyy enemmän hänen tekemiään sinettipidennyksen kuvia, kukin voi itse kaivaa sieltä. Mä teen myös itse pidennyksiä tuolla 200 eurolla, ja voin sanoa että jälki on huomattavasti ammattimaisempaa kuin ap:lla. Ap:n hiukset on laitettu väärin. Tuuhennos kuuluisi asentaa tuolla tavalla enemmän "hiusten alle", mutta ne kuuluukin sitten leikata samaan mittaan kuin oma hius. Pidennyksessä hiuksia pitäisi lisätä myös huomattavasti ylemmäs, jolloin tuo rajakin häipyisi paremmin.

Itseä ihmetyttää kuinka ap perustelee sitä ettei omaa tukkaa ole värjätty saman sävyiseksi sillä, et hänellä on väriallergia, mutta samassa lauseessa kuitenkin kertoo että tukassaan on vaaleita raitoja. Jokainen tietää, että vaalennusaine on huomattavasti tymäkämpää kuin väriaine. :D
 
[QUOTE="ammattilainen";24371579]Johanna tekee myös sinettipidennyksiä jotka on ihan yhtä aidon näköisiä, ja hällä on oikeasti hyvälaatuista hiusta eikä pidennykset siltikään maksa kuin n. 200e. Fb:stä löytyy enemmän hänen tekemiään sinettipidennyksen kuvia, kukin voi itse kaivaa sieltä. Mä teen myös itse pidennyksiä tuolla 200 eurolla, ja voin sanoa että jälki on huomattavasti ammattimaisempaa kuin ap:lla. Ap:n hiukset on laitettu väärin. Tuuhennos kuuluisi asentaa tuolla tavalla enemmän "hiusten alle", mutta ne kuuluukin sitten leikata samaan mittaan kuin oma hius. Pidennyksessä hiuksia pitäisi lisätä myös huomattavasti ylemmäs, jolloin tuo rajakin häipyisi paremmin.

Itseä ihmetyttää kuinka ap perustelee sitä ettei omaa tukkaa ole värjätty saman sävyiseksi sillä, et hänellä on väriallergia, mutta samassa lauseessa kuitenkin kertoo että tukassaan on vaaleita raitoja. Jokainen tietää, että vaalennusaine on huomattavasti tymäkämpää kuin väriaine. :D[/QUOTE]

ja hiuksissa ei voi luonnostaan olla vaaleita raitoja? hah. kato noita kuvia, mun mielestä ei ainkaan näytä värjätyiltä nuo raidat.
 
"ammattilainen"
ja hiuksissa ei voi luonnostaan olla vaaleita raitoja? hah. kato noita kuvia, mun mielestä ei ainkaan näytä värjätyiltä nuo raidat.
No mun mielestä nimenomaan näyttää, ja eikös ap sanonut niiden olevan vanhoja raitoja? Jos meinaat auringon vaalentamia raitoja, niin niitä ei tosiaankaan noin tummaan tukkaan ilmesty noin suurella kontrastilla.
 
"vieras"
[QUOTE="ammattilainen";24371653]No mun mielestä nimenomaan näyttää, ja eikös ap sanonut niiden olevan vanhoja raitoja? Jos meinaat auringon vaalentamia raitoja, niin niitä ei tosiaankaan noin tummaan tukkaan ilmesty noin suurella kontrastilla.[/QUOTE]

No mulla kyllä ihan liki.Tykkään pitää hiuksia varsinkin kesällö ponnarilla niin mun sivu ja otsa tukka on ihan blondaantuneet auringossa kun taas loppu tukka on ihan tummanruskeata,niinkuin olisin vetänyt purkista ainetta tuohon eteen ja sivuille.
 
"eee"
No jatkothan olis saanut pienellä vaivalla värjättyä samanvärisiksi kuin ap:n hiukset... en oikein ymmärrä miksei niin ole tehty. Ja miksei ole valittu hiukan kihartuvia jatkoja, vaan tuollaiset luonnottoman piikkisuorat.
 
"kampaaja"
[QUOTE="ammattilainen";24371579]Johanna tekee myös sinettipidennyksiä jotka on ihan yhtä aidon näköisiä, ja hällä on oikeasti hyvälaatuista hiusta eikä pidennykset siltikään maksa kuin n. 200e. Fb:stä löytyy enemmän hänen tekemiään sinettipidennyksen kuvia, kukin voi itse kaivaa sieltä. Mä teen myös itse pidennyksiä tuolla 200 eurolla, ja voin sanoa että jälki on huomattavasti ammattimaisempaa kuin ap:lla. Ap:n hiukset on laitettu väärin. Tuuhennos kuuluisi asentaa tuolla tavalla enemmän "hiusten alle", mutta ne kuuluukin sitten leikata samaan mittaan kuin oma hius. Pidennyksessä hiuksia pitäisi lisätä myös huomattavasti ylemmäs, jolloin tuo rajakin häipyisi paremmin.

Itseä ihmetyttää kuinka ap perustelee sitä ettei omaa tukkaa ole värjätty saman sävyiseksi sillä, et hänellä on väriallergia, mutta samassa lauseessa kuitenkin kertoo että tukassaan on vaaleita raitoja. Jokainen tietää, että vaalennusaine on huomattavasti tymäkämpää kuin väriaine. :D[/QUOTE]

Tuohon on pakko kampaajana kommentoida, että väriaineallergisille nimenomaan usein voidaan ja tehdäänkin juuri raitoja. Siinä kun se aine ei koske päänahkaan. Eli naureskele vaan, mutta oman tyhmyytesi siinä vain osoitat.
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
"ammattilainen"
[QUOTE="kampaaja";24371892]Tuohon on pakko kampaajana kommentoida, että väriaineallergisille nimenomaan usein voidaan ja tehdäänkin juuri raitoja. Siinä kun se aine ei koske päänahkaan. Eli naureskele vaan, mutta oman tyhmyytesi siinä vain osoitat.[/QUOTE]

Mä olen myös kampaaja, ja itse en suosittelisi ollenkaan mitään värejä allergiselle. Tiettykään raidat ei osu päänahkaan, mutta turvotessaan se väri saattaa huonolla tuurilla levitä sinne juureen asti, ja sen takia en suosittele. Tämän toki tiedät itsekin jos oikeasti olet kampaaja.
 
[QUOTE="vieras";24371419]Muutenkan vanhan muijan ei kannattais enää kikkailla millään pidennyksillä - onnistuneillakaan - kun se vaan ei sovi vanhoihin kasvoihin. Tyylikäs leikkaus ja hyvä väri omiin hiuksiin niin ei vaikuttas niin epätoivoselta.[/QUOTE]

No enhän mä olekaan sinua kehottanut laittamaan pidennyksiä :D
En siis tiedä ikääsi mutta mielipiteesi on kyllä niin kangistunut että voisit olla kahdeksissakymmenissä :D
 
Mun mielestä voi verrata vaikka tohon kuvaan; samaa sävyä ja samanlaatuista, ei huomaa mitään rajoja hiuksissä missä menee oma tukka ja missä pidennys... Ei tarviikkaan näyttää aidolta, mutta jos 300e maksaa, niin ois kiva että kampaaja osais laittaa ne hyvin, eli ei tolleen. Sori vain, toki jos ap on tyytyväinen ja haluaa että ne on noin niin sitten ei mitään. Itse kyllä ottaisin rahani takas ja tukka pois, uudelle kampaajalle ja saisin luonnollisen näköset pidennykset.

Google Images
No juu väri on kyllä tasaisempi, ja kauttaaltaan suoraa,mutta samantapainen harottava latva tuossakin on.
Niin sun pitäisi nähdä mut varmaan livenä niin tajuaisit ettei "luonnottoman näköiset" pidennykset ole mitenkään kummalliset mulla...ei ole käynyt edes mielessä otattaa pois ja laitattaa toisia tilalle :)
 
[QUOTE="ammattilainen";24371579]Johanna tekee myös sinettipidennyksiä jotka on ihan yhtä aidon näköisiä, ja hällä on oikeasti hyvälaatuista hiusta eikä pidennykset siltikään maksa kuin n. 200e. Fb:stä löytyy enemmän hänen tekemiään sinettipidennyksen kuvia, kukin voi itse kaivaa sieltä. Mä teen myös itse pidennyksiä tuolla 200 eurolla, ja voin sanoa että jälki on huomattavasti ammattimaisempaa kuin ap:lla. Ap:n hiukset on laitettu väärin. Tuuhennos kuuluisi asentaa tuolla tavalla enemmän "hiusten alle", mutta ne kuuluukin sitten leikata samaan mittaan kuin oma hius. Pidennyksessä hiuksia pitäisi lisätä myös huomattavasti ylemmäs, jolloin tuo rajakin häipyisi paremmin.

Itseä ihmetyttää kuinka ap perustelee sitä ettei omaa tukkaa ole värjätty saman sävyiseksi sillä, et hänellä on väriallergia, mutta samassa lauseessa kuitenkin kertoo että tukassaan on vaaleita raitoja. Jokainen tietää, että vaalennusaine on huomattavasti tymäkämpää kuin väriaine. :D[/QUOTE]

Raidat on tehty vaalentamalla, niihin ei ole laitettu mitään väriä, ja mulla on ollut sellainen raitamyssy päässä kun ne on tehty, eli aine ei ole ollut päänahassa kiinni samoin kuin värjätessä
 
ja hiuksissa ei voi luonnostaan olla vaaleita raitoja? hah. kato noita kuvia, mun mielestä ei ainkaan näytä värjätyiltä nuo raidat.
Tuohon on tehty raitoja, mutta miauh on sikäli oikeassa että mun hiukset vaalenevat ja raidoittuvat joka kesä ihan luonnostaan, joten osittain seassa on mukana myös sitä luonnollista vaalenemista, mutta tehdyt raidat on otettu huhtikuun alussa :)
 
Täh? Oli se ikä mikä tahansa niin nainen pitää sellaiset hiukset kuin itse haluaa. Pidennyksetkin sopii aivan varmasti, ja muutenkin pitkät hiukset: ne saa laitettua monella eri tavalla eikä tarvitse jämähtää yhteen tätimäiseen tyyliin loppuelämäksi vain ikänsä takia.

Prkl, että ärsyttää joskus eräiden typerät jutut.
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
No munkaan mielestä tuo lopputulos ei oo ehkä ihan onnistunut. Siis näkyy tuo ero niin selvästi.

En itse tykkäis omassa päässä tosta tuloksesta tuolleen pidettynä, mut jos kerran ap on tyytyväinen, niin mikäs siinä. Ja sit jos kerran tuo on kesken, et saa laitettua ja hämättyä lisää, niin hyvinkin voi toimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24373518:
No munkaan mielestä tuo lopputulos ei oo ehkä ihan onnistunut. Siis näkyy tuo ero niin selvästi.

En itse tykkäis omassa päässä tosta tuloksesta tuolleen pidettynä, mut jos kerran ap on tyytyväinen, niin mikäs siinä. Ja sit jos kerran tuo on kesken, et saa laitettua ja hämättyä lisää, niin hyvinkin voi toimia.
No en varmaan sen kummempaa sille tee kuin laitan kiinni eri tavoin ja tarvittaessa vähän kiharran latvaa :)
 

Yhteistyössä