täydennystä eilisiin tukkakuviin, hiukset auki

Khimaira
Miten te näette noissa hiuksissa vaan lättänyyttä, rumuutta tai kuivaa hamppua :O
Musta nuo ovat aivan huiput- vielä kun kun vähän laittaa, pitää kiinni eri tavoin, niin avot!

Siis oikeasti. Rumatko nuo ovat :O
Mä en lähde enä ikinä ulos |O
 
Miten te näette noissa hiuksissa vaan lättänyyttä, rumuutta tai kuivaa hamppua :O
Musta nuo ovat aivan huiput- vielä kun kun vähän laittaa, pitää kiinni eri tavoin, niin avot!

Siis oikeasti. Rumatko nuo ovat :O
Mä en lähde enä ikinä ulos |O
Musta tuntuu että kehukiintiö mun kohdalla tuli täyteen eilen ;)...eilisessä ketjussa hiukset on kiinni, ja näyttävät hyvinkin erilaisilta :)
 
"vieras"
En mä noita rumiksi sanoisi, hankalat ovat varmasti. Aina joutuu joko suoristamaan omaa hiusta tai kihartamaan pidennystä. Mitä iloa pidennyksistä jos ei niitä auki voi pitää?
 
[QUOTE="vieras";24371002]En mä noita rumiksi sanoisi, hankalat ovat varmasti. Aina joutuu joko suoristamaan omaa hiusta tai kihartamaan pidennystä. Mitä iloa pidennyksistä jos ei niitä auki voi pitää?[/QUOTE]

Kyllä niitä VOI pitää, mutta alunperinkin olen ajatellut pitää hiuksia eri tavoilla kiinni, nyt on enemmän erilaisia tapoja laittaa tukkaa kuin ennen, kun pituutta on enemmän.
Sanoinkin silloin kun tilasin noita hiuksia, että voi kuulostaa tosi kummalta haluta pidennykset ja pitää hiuksia sitten kiinni :D
 
Minä yhdyn tuohon kommentiin hiusten hankaluudesta. Enkä siis miltään osin tarkoita pahaa mutta aika hurjalta nuo näyttää luonnollisessa tilassa. Etenkin kun hintaa on hiuksille kertynyt sen verran, että ammattitaitoinen kampaaja olisi alun alkaenkin koittanut suunnitella muuta ratkaisua kuin erivärisen ja -laatuisen hiuksen väkertämistä toisen ihmisen päähän.

Toki kukin tyylillään mutta ihan harmittaa, kun sinulla näyttää tuo oma "pehko" olevan sen verran upea, että olet mennyt sen tavallaan pilaamaan :(
 
Minä yhdyn tuohon kommentiin hiusten hankaluudesta. Enkä siis miltään osin tarkoita pahaa mutta aika hurjalta nuo näyttää luonnollisessa tilassa. Etenkin kun hintaa on hiuksille kertynyt sen verran, että ammattitaitoinen kampaaja olisi alun alkaenkin koittanut suunnitella muuta ratkaisua kuin erivärisen ja -laatuisen hiuksen väkertämistä toisen ihmisen päähän.

Toki kukin tyylillään mutta ihan harmittaa, kun sinulla näyttää tuo oma "pehko" olevan sen verran upea, että olet mennyt sen tavallaan pilaamaan :(
En tiedä vääristyykö kuvassa värit, mutta luonnossa nuo lisäkkeet todella ovat hyvinkin samanväriset kuin omat, mulla on sellainen kylmä sävyinen tummanruskea, oikeastaan mustanruskea) tukka luonnostaan ja siinä oli tuollaisia raitoja. Katsottiin sellaisia hiusnäytteitä mun hiuksia vasten ja kyllä nuo olivat lähes saman väriset. Ja omat hiukset mulla ovat suorat, hiuksissa oli vanhan permiksen jämiä.
Eikä se oma kuontalo ollut kyllä mitenkään upea, mutta föönillä ja Tigin hiusten kohottajalla sai ihmeitä aikaan :)
 
"vieras"
Minä yhdyn tuohon kommentiin hiusten hankaluudesta. Enkä siis miltään osin tarkoita pahaa mutta aika hurjalta nuo näyttää luonnollisessa tilassa. Etenkin kun hintaa on hiuksille kertynyt sen verran, että ammattitaitoinen kampaaja olisi alun alkaenkin koittanut suunnitella muuta ratkaisua kuin erivärisen ja -laatuisen hiuksen väkertämistä toisen ihmisen päähän.

Toki kukin tyylillään mutta ihan harmittaa, kun sinulla näyttää tuo oma "pehko" olevan sen verran upea, että olet mennyt sen tavallaan pilaamaan :(
"Ammattitaitoisella kampaajalla" ei tuohon hintaan olisi saanut pidennyksiä kunnon hiuksilla. Nimittäin tekopalkkaa kampaamoissa otetaan huomattavasti enemmän kuin 70e, ja jos sen huiman tekopalkan vähentää Wicked Maryn maksamasta kolmesta sadasta eurosta, ei varsinaiseen tukkaan jää käytettäväksi kuin sellainen summa, että sillä ei laadukasta hiusta saa.

Mua kauhistuttaa joidenkin kampaamoiden tarjoukset pidennyksistä 200 eurolla, koska sillä hinnalla ei saa edes sitä kunnon tukkaa. Ja onhan se lopputulos sitten nähty, kun hius on niin laadutonta että menee suunnilleen rastoille itsestään viikon sisällä pidennysten laitosta.
 
ööh
Enemmänkin ihmettelen että kuka hULLU maksaa jostain jatkohiuksista tollasia summia?!!! Onneks on omat ja ihan aidot ja pitkät. En laittais koskaan mitään teennäisiä pidennyksiä.
 
En tiedä vääristyykö kuvassa värit, mutta luonnossa nuo lisäkkeet todella ovat hyvinkin samanväriset kuin omat, mulla on sellainen kylmä sävyinen tummanruskea, oikeastaan mustanruskea) tukka luonnostaan ja siinä oli tuollaisia raitoja. Katsottiin sellaisia hiusnäytteitä mun hiuksia vasten ja kyllä nuo olivat lähes saman väriset. Ja omat hiukset mulla ovat suorat, hiuksissa oli vanhan permiksen jämiä.
Eikä se oma kuontalo ollut kyllä mitenkään upea, mutta föönillä ja Tigin hiusten kohottajalla sai ihmeitä aikaan :)
No on sun luonnollinen kuontalo upea meikäläisen silmin, kun omassa päässä törröttää kaksi hiusta ristissä :D
 
[QUOTE="vieras";24371298]"Ammattitaitoisella kampaajalla" ei tuohon hintaan olisi saanut pidennyksiä kunnon hiuksilla. Nimittäin tekopalkkaa kampaamoissa otetaan huomattavasti enemmän kuin 70e, ja jos sen huiman tekopalkan vähentää Wicked Maryn maksamasta kolmesta sadasta eurosta, ei varsinaiseen tukkaan jää käytettäväksi kuin sellainen summa, että sillä ei laadukasta hiusta saa.

Mua kauhistuttaa joidenkin kampaamoiden tarjoukset pidennyksistä 200 eurolla, koska sillä hinnalla ei saa edes sitä kunnon tukkaa. Ja onhan se lopputulos sitten nähty, kun hius on niin laadutonta että menee suunnilleen rastoille itsestään viikon sisällä pidennysten laitosta.[/QUOTE]

No mun tyttärellä on ihan samasta paikasta ostetut pidennykset, ja sama henkilö laittoi, on muuten kampaaja, ja töissä kampaamossa, mutta nämä laitettiin kotona. Tytön hiukset ovat olleet nyt 2 kk ja hyvin on pysyneet, eikä kukaan ole tajunnut etteivät ne ole aidot...

Mulla kai toi värikin hämää, mutta ne omatkin olivat todella epämääräisen väriset, ylikasvaneita raitoja ja omaa tummanruskeaa väriä.
Näitähän voi halutessaan värjätä, mutta sitä tuskin teen, väriaineallergian takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;24371318:
Enemmänkin ihmettelen että kuka hULLU maksaa jostain jatkohiuksista tollasia summia?!!! Onneks on omat ja ihan aidot ja pitkät. En laittais koskaan mitään teennäisiä pidennyksiä.
Kaikille kun ei kasva tukka pidemmäksi kuin hartioille ulottuvaksi, pakko sitten käyttää vippaskonsteja.
No moni käyttää sen saman rahan ryyppäämiseen viikonloppuna kapakoissa, mä taas pidän sitä täysin hulluna touhuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Eilen sanoin, että kivat ovat, mutta nyt täytyy sanoa kyllä etten tykkää. Olen samaa mieltä kuin suurin osa eli jatkot ovat ihan eri paria omien hiustesi kanssa. Eivät näytä hyvältä siis. Paljonko sä siis maksoit noista? Itse poistattaisin, jos olisivat minun päässäni.
 
Eilen sanoin, että kivat ovat, mutta nyt täytyy sanoa kyllä etten tykkää. Olen samaa mieltä kuin suurin osa eli jatkot ovat ihan eri paria omien hiustesi kanssa. Eivät näytä hyvältä siis. Paljonko sä siis maksoit noista? Itse poistattaisin, jos olisivat minun päässäni.
No en todennäköisesti ole ainoa tyyppi Suomessa jolla on erivärisiä ja tyyppisiä lisäkkeitä päässä, ei tämä nyt niin kuolemanvakava asia ole, ainakaan mulle :)
Hiukset tulevat aina olemaan kiinni ihmisten ilmoilla ollessa, jolloin eriparisuus ei näy niin selvästi...ja toisaalta jos näkyykin, en kuole siihen. En muutenkaan ole mikään tyylikkyyden loppuhuipentuma enkä sellaiseen pyrikään. Mun tyyliä on enemmänkin sellainen "vähän sinne päin tyyli ".
Poistatan sitten kun /jos alkavat tuntua hankalilta :) siihen asti näillä mennään, ja jos haluan auki pitää voin aina kihartaa latvaakin.
 
No en todennäköisesti ole ainoa tyyppi Suomessa jolla on erivärisiä ja tyyppisiä lisäkkeitä päässä, ei tämä nyt niin kuolemanvakava asia ole, ainakaan mulle :)
Hiukset tulevat aina olemaan kiinni ihmisten ilmoilla ollessa, jolloin eriparisuus ei näy niin selvästi...ja toisaalta jos näkyykin, en kuole siihen. En muutenkaan ole mikään tyylikkyyden loppuhuipentuma enkä sellaiseen pyrikään. Mun tyyliä on enemmänkin sellainen "vähän sinne päin tyyli ".
Poistatan sitten kun /jos alkavat tuntua hankalilta :) siihen asti näillä mennään, ja jos haluan auki pitää voin aina kihartaa latvaakin.
Kiinni ollessa näyttivät tosiaan ihan hyvältä ja jos et pidä auki, niin tottakai ne ovat sitten ookoot. :) Mä olen sellainen tukka aina kiinni -tyttö, joten muakaan eripari -jatkot eivät sinänsä haittaisi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
"vieras"
Muutenkan vanhan muijan ei kannattais enää kikkailla millään pidennyksillä - onnistuneillakaan - kun se vaan ei sovi vanhoihin kasvoihin. Tyylikäs leikkaus ja hyvä väri omiin hiuksiin niin ei vaikuttas niin epätoivoselta.
 
  • Tykkää
Reactions: Hertta Pesonen
"vieras"
Minusta nuo on hyvät. Joo näkyy että jatkot, mutta mitä sitten jos sen huomaakin? Eihän silikonitissitkään ole aidonnäköiset. Rakennekynnet kyllä arvaa tehdyiksi. Feikkilaukku ei ole aidon veroinen. So what?

Kaikista hauskinta että sellaiset aukoo naamaa "ei näytä aidoilta", joilla itsellään on jo hiusten -vaikkakin ehkä täysin omien- väri purkista, ja toisinaan jopa jotain niin luonnotonta sävyä, että huh hei. Miks Maryn pidennysten pitää näyttää presiis aidoilta, kun omassakaan päässänne ei aitoa ja alkuperäistä ole edes sisäpuolella?
 
MMMMMMYU
[QUOTE="vieras";24371421]Minusta nuo on hyvät. Joo näkyy että jatkot, mutta mitä sitten jos sen huomaakin? Eihän silikonitissitkään ole aidonnäköiset. Rakennekynnet kyllä arvaa tehdyiksi. Feikkilaukku ei ole aidon veroinen. So what?

Kaikista hauskinta että sellaiset aukoo naamaa "ei näytä aidoilta", joilla itsellään on jo hiusten -vaikkakin ehkä täysin omien- väri purkista, ja toisinaan jopa jotain niin luonnotonta sävyä, että huh hei. Miks Maryn pidennysten pitää näyttää presiis aidoilta, kun omassakaan päässänne ei aitoa ja alkuperäistä ole edes sisäpuolella?[/QUOTE]

Mun mielestä voi verrata vaikka tohon kuvaan; samaa sävyä ja samanlaatuista, ei huomaa mitään rajoja hiuksissä missä menee oma tukka ja missä pidennys... Ei tarviikkaan näyttää aidolta, mutta jos 300e maksaa, niin ois kiva että kampaaja osais laittaa ne hyvin, eli ei tolleen. Sori vain, toki jos ap on tyytyväinen ja haluaa että ne on noin niin sitten ei mitään. Itse kyllä ottaisin rahani takas ja tukka pois, uudelle kampaajalle ja saisin luonnollisen näköset pidennykset.

Google Images
 
"jessi"
Mun mielestä voi verrata vaikka tohon kuvaan; samaa sävyä ja samanlaatuista, ei huomaa mitään rajoja hiuksissä missä menee oma tukka ja missä pidennys... Ei tarviikkaan näyttää aidolta, mutta jos 300e maksaa, niin ois kiva että kampaaja osais laittaa ne hyvin, eli ei tolleen. Sori vain, toki jos ap on tyytyväinen ja haluaa että ne on noin niin sitten ei mitään. Itse kyllä ottaisin rahani takas ja tukka pois, uudelle kampaajalle ja saisin luonnollisen näköset pidennykset.

Google Images
noi on teippipidennyksiä.......... wickedillä tuskin on teipit (vai?)
 

Yhteistyössä