täydennystä eilisiin tukkakuviin, hiukset auki

jos onkin ollut tarkoitus laittaa alaosa eriväriseks kun ylemmät hiukset, noi vaaleet raidathan jatkuu alemmas. ja kun noita vähän laittaa niin mun päässä saa ihan kivan näkösen. siis suoristaa omaa tukkaa tai päinvastasesti kihartaa pidennyksiä. mutta hinnasta, en kyllä mäkään maksais mistään pidennyksistä 300euroa :D
 
"Huppa"
Minusta nuo pidennykset ovat

a) suorat, vaikka omat hiuksesi ovat laineikkaat
b) eri väriä kuin omat hiuksesi
c) omia hiuksiasi paljon ohuemmat
d) todella epätasaiset latvoista
e) tyhmän näköistä kun hiukset peittävät vain pienen osan selästä kun niitä on niin vähän

Eli aika moni asia pielessä. Mutta toisaalta, jos ovat omasta mielestäsi 300 euron väärtit niin mikäs siinä. Sehän on tärkeintä, että itse pidät.
 
olin tossa pois hetken, niille ei siis ole tehty mitään tänään, mutta tarkoitus on kihartaa latvaa, ja mietin itsekin että latvasta voisi leikata 10 senttiä pois, tosin epätasaisuus ei näy niin pahasti kun hiukset ovat kiinni, jollalailla ne on tarkoitus pitääkin.
Aitoa hiusta ne ovat, ja hiusten hinta oli 230 euroa, olen nähnyt kuitin. Tekopalkkaa maksoin 70 euroa, vaikka 50 euroa hän tavallisesti ottaa. Mutta siinä oli sen verran väkertämistä että maksoin vähän enemmän. :)
 
voi huoh
[QUOTE="marianna";24370715]Onpa kurjia vastauksia! Hirmu kivathan nuo ovat :) Ap, onneks tiedät itse miten nätisti niitä livenä saa laitettua ja miltä näyttää luonnossa, nythän kaikki oikein etsimällä etsii vikoja kun tietää että on pidennykset![/QUOTE]

Eiköhän suurin osa ole ihan asiallisesti kommentoinut ja pitäskö valehdella että on kivat jos ei oo? Kyllä mä ainakin mieluiten kuulen rehellisen mielipiteen. Ja jos susta ne on kivan näköset niin se ei tarkoita että muilla on silmissä vikaa tai haluavat vain vittuilla.
 

Yhteistyössä