ha haa
Olen nyt pisteessä jota oon oottanut. pari lasta ,vakkari työ, avioliitto noin 5v, mukava mies, ja kaikki rulaa!!! entäs te? mikä vaihde pääl?
Olen nyt lähes samassa pisteessä kuin sinä, sillä erolla, että naimisissa kohta 4vAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2004 klo 22:28 ha haa kirjoitti:Olen nyt pisteessä jota oon oottanut. pari lasta ,vakkari työ, avioliitto noin 5v, mukava mies, ja kaikki rulaa!!! entäs te? mikä vaihde pääl?
mikäkö vaihde päällä? naimisissa 8v, neljä lasta, koira, iso omakotitalo, mökki, kaksi autoa, vene...Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2004 klo 22:28 ha haa kirjoitti:Olen nyt pisteessä jota oon oottanut. pari lasta ,vakkari työ, avioliitto noin 5v, mukava mies, ja kaikki rulaa!!! entäs te? mikä vaihde pääl?
Niitä ärsyttää, kellä ei oo asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2004 klo 21:56 Nikitön kirjoitti:Ärsyttävää kehumista \|O \|O \|O
Sä varmaan sitten käyt kun asiasta meitä haluat valistaa?? Ei käy kateeksi vaimoasi. Tai ehkei sulla sellaista olekaan??Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:51 Iskä kirjoitti:Tylsää! Naiset ovat auttamattomia materialisteja. He ovat kai kohtunsa kautta tuomittuja elämään maan kamaralla, unelmoimaan ulkoisista tunnusmerkeistä. Voi teitä parkoja! Ja toisaalta kadehdin teitä. Tehän toteutatte Body Shop -ideologiaa puhtaimmillaan: Että elä unelmaasi äläkä unelmoi elämästä. Harmonia on eri juttu. Sopusointu. Tiedättekö kuinka moni mies käy matkoillaan huorissa purkamassa paineitaan, vaikka lirkutteleekin kotona?
Niin just, mutta tämä Iskä juuri taisteli 2,5 vuotiaan pukemisen kanssa... Haluaa vaan pilata muiden fiiliksiä, kun ei ole itellä asiat hyvin. Piste. \|OAlkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:57 NeitiNasu kirjoitti:\Sä varmaan sitten käyt kun asiasta meitä haluat valistaa?? Ei käy kateeksi vaimoasi. Tai ehkei sulla sellaista olekaan??Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:51 Iskä kirjoitti:Tylsää! Naiset ovat auttamattomia materialisteja. He ovat kai kohtunsa kautta tuomittuja elämään maan kamaralla, unelmoimaan ulkoisista tunnusmerkeistä. Voi teitä parkoja! Ja toisaalta kadehdin teitä. Tehän toteutatte Body Shop -ideologiaa puhtaimmillaan: Että elä unelmaasi äläkä unelmoi elämästä. Harmonia on eri juttu. Sopusointu. Tiedättekö kuinka moni mies käy matkoillaan huorissa purkamassa paineitaan, vaikka lirkutteleekin kotona?
No kuinka moni? KerroAlkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:51 Iskä kirjoitti:Tiedättekö kuinka moni mies käy matkoillaan huorissa purkamassa paineitaan, vaikka lirkutteleekin kotona?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel