täydellistä!

  • Viestiketjun aloittaja ha haa
  • Ensimmäinen viesti
Melkein sanoisin et täydellistä,ens kuussa naimisiin, 11kk vanha suloinen poika ja ihana ukkonköriläs ja söpöpikkukoti,ai niin vakkari työ ihan lähellä,nyt siis ä-lomalla.Ja uus autokin ostettiin 2 viikkoo sitten =) :saint: :p :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2004 klo 22:28 ha haa kirjoitti:
Olen nyt pisteessä jota oon oottanut. pari lasta ,vakkari työ, avioliitto noin 5v, mukava mies, ja kaikki rulaa!!! entäs te? mikä vaihde pääl?
Olen nyt lähes samassa pisteessä kuin sinä, sillä erolla, että naimisissa kohta 4v :). Mutta en mä vois sanoa, että mä tätä tilannetta olisin jotenkin "odottanut". Onnellinen ja kiitollinen olen, kun kaikki on hyvin.
 
Meillä myös asiat loistavasti. Molemmilla vakkarityö, oma talo (pankin), auto, naimisissa oltu kohta vuosi, Poika on 2½ ja toista kovasti kuumeillaan. Kyllä elämä on ihanaa! Tulisi vielä kesä ja kärpäset....
 
Sanoisin et lähes täydellistä: tänään ollaan oltu miehen kanssa naimisissa 9v., tyttö 3v. on oikein reipas ja iloinen tapaus, toinen lapsi tulossa heinäkuun alkupuolella, mies sai juuri uuden VAKITUISEN työpaikan. Mutta se mikä tekee elämästä vain lähes täydellisen on se että rahat on aina vähissä kun oon tähän asti opiskellut. Jos mulle vielä löytyisi vuoden päästä vakituinen työpaikka omalta alalta niin elämä olisi enemmän kuin täydellistä! Mutta hyvää se on nytkin... =)
 
äipsä
täydellistä täälläkin,
on rahaa tarpeeksi, terveet lapset, hyvä mies,
molemmilla hyvät työpaikat, omat talot ja
autot, ei juurikaan enää lainaa, ei ole mitään
syytä valittaa
 
todella tyytyväisiä ollaan täälläkin, 2 ihanaa tervettä lasta, mahtava mies, naimisissa ollaan oltu 3kk :) oma koti kullan kallis, lainaa on , rahaa nyt ei niin kamalasti, mutta rakkautta sitäkin enemmän ja hyvin tyytyväinen olen valintoihini ja valintoihimme :)
 
-jansku-
Ei ehkä täydellistä elämä tällä hetkellä,mutta erittäin hyvää ja ihanaa.
Yhdessä ollaan oltu jo 17 vuotta, josta naimisissa 14 vuotta. Lapsia kolme ja omakotitalo on. Kumpikin ollaan vaan nyt tällä hetkellä työttömänä,joten siksi elämä ei täydellistä. Mutta hyvä näinkin....on aikaa olla keskenään koko päivä ja voidaan tehdä yhdessä ihan ajan kanssa noita puutarhahommia yms.
Jos kumpikin vielä saa työpaikan(asutaan pienellä paikkakunnalla), niin sitten ei voi enää mitään toivoa...paitsi sitä kesämökkiä,,hihii.. :D
Mutta lähellä täydellisyyttä mennään... B)
 
jaamu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2004 klo 22:28 ha haa kirjoitti:
Olen nyt pisteessä jota oon oottanut. pari lasta ,vakkari työ, avioliitto noin 5v, mukava mies, ja kaikki rulaa!!! entäs te? mikä vaihde pääl?
mikäkö vaihde päällä? naimisissa 8v, neljä lasta, koira, iso omakotitalo, mökki, kaksi autoa, vene...

mutta mies (ihana sellainen) jatkuvasti reissussa... toisaalta juuri siksi meillä onkin asiat hyvällä mallilla ja itse voin olla kotona.

täydellistä olisi, jos mies olisi töissä esim. 8-17.

mutta kaikkeahan ei voi saada. niin, ja terveitä ollaan oltu, se on tärkeintä.
 
Niin on täälläkin.

Naimisissa 3,5 vuotta. Lapsia kolme - äitiysloma loppuu kohta, silti ei tarvitse palata vielä töihin - hoitovapaa kutsuu! Vakituiset duunit kummallakin (ollut jo vuosia), oma talo ja rauha maassa!

B)
 
Äippä vaan
Minullakin asiat hyvin. On kunnollinen mies, 2 ja 5vuotiaat ihanat ja reippaat lapset, molemmilla vakituinen työpaikka, nätti omakotitalo rak.01, auto vm. 03, ei pahemmin velkaa.
 
Tylsää! Naiset ovat auttamattomia materialisteja. He ovat kai kohtunsa kautta tuomittuja elämään maan kamaralla, unelmoimaan ulkoisista tunnusmerkeistä. Voi teitä parkoja! Ja toisaalta kadehdin teitä. Tehän toteutatte Body Shop -ideologiaa puhtaimmillaan: Että elä unelmaasi äläkä unelmoi elämästä. Harmonia on eri juttu. Sopusointu. Tiedättekö kuinka moni mies käy matkoillaan huorissa purkamassa paineitaan, vaikka lirkutteleekin kotona?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:51 Iskä kirjoitti:
Tylsää! Naiset ovat auttamattomia materialisteja. He ovat kai kohtunsa kautta tuomittuja elämään maan kamaralla, unelmoimaan ulkoisista tunnusmerkeistä. Voi teitä parkoja! Ja toisaalta kadehdin teitä. Tehän toteutatte Body Shop -ideologiaa puhtaimmillaan: Että elä unelmaasi äläkä unelmoi elämästä. Harmonia on eri juttu. Sopusointu. Tiedättekö kuinka moni mies käy matkoillaan huorissa purkamassa paineitaan, vaikka lirkutteleekin kotona?
Sä varmaan sitten käyt kun asiasta meitä haluat valistaa?? Ei käy kateeksi vaimoasi. Tai ehkei sulla sellaista olekaan??
 
äiti minäkin
itse en ole täydellinen. ihminenhän voi kasvaa ja kehittyä koko elämän ajan, jos vaan haluaa.
taloudellisesti elämä ihan ok. mutta ei sitä elämäntilannetta ja sen laatua mitata talon neliömäärällä, auton rekisteröintivuodella, pankkitilillä tai verotettavalla ansiolla, ei edes lasten koulumenestyksellä.
tällä hetkellä tuntuu että terveys ja se että voidaan olla perheenä yhdessä mahdollisimman pitkään on jotakin! elämän onnea ei materialistisilla arvoilla mitata eikä terveyttä ja onnea voi rahalla ostaa.
vaikka lapsi tässä sairastelee ja pähkäillään mihin tässä mennään vai oliko tämä vaan "notkahdus" ja kohta taas porskutetaan entistä vauhtia, niin kuitenkin elämä on hyvin! ja kun elämä on hyvin, hyvä niin!
 
Mun elämä ei kyllä täydellistä ole, mutta olen silti onnellinen. Olen ollut 6 v mieheni kans yhdessä ja meillä on kaksi lasta ja mieheni on ulkolainen. Mies on töissä ja minä hoidan lapset kotona. Rahasta ei ole puutetta mutta ei sitä ole hirveesti ylimääräistäkään. Mutta mulle ei ole raha se pääasia vaikka tärkeä se onkin. Meidän suhteessa luottamus ja toisen kunnioitus on ne tärkeimmät seikat, jos ne ei toimi niin sitten ei toimi mikään. Rakkautta myös löytyy mutta ei sellaista että joka päivä "minä rakastan sinua" seremoniaa, vaan me pyritään näyttämään rakkaus toisillemme luottamuksella ja ymmärtämisellä ja annetaan myös toisillemme sopivan verran tilaa. Mutta meidän suhteessa on myös rajat ja ne on puhuttu tarkasti etukäteen jo suhteen alussa. Aina päivät ei ole hyviä mutta lohdutus löytyy toisen tukea antavasta olkapäästä, halauksesta ja hellyydestä...
 
joopa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:57 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:51 Iskä kirjoitti:
Tylsää! Naiset ovat auttamattomia materialisteja. He ovat kai kohtunsa kautta tuomittuja elämään maan kamaralla, unelmoimaan ulkoisista tunnusmerkeistä. Voi teitä parkoja! Ja toisaalta kadehdin teitä. Tehän toteutatte Body Shop -ideologiaa puhtaimmillaan: Että elä unelmaasi äläkä unelmoi elämästä. Harmonia on eri juttu. Sopusointu. Tiedättekö kuinka moni mies käy matkoillaan huorissa purkamassa paineitaan, vaikka lirkutteleekin kotona?
Sä varmaan sitten käyt kun asiasta meitä haluat valistaa?? Ei käy kateeksi vaimoasi. Tai ehkei sulla sellaista olekaan??
Niin just, mutta tämä Iskä juuri taisteli 2,5 vuotiaan pukemisen kanssa... Haluaa vaan pilata muiden fiiliksiä, kun ei ole itellä asiat hyvin. Piste. \|O
 

Yhteistyössä