Tätini on täysi sadisti - miten vastaisit tällaiseen viestiin?

  • Viestiketjun aloittaja "loulou"
  • Ensimmäinen viesti
Mä laittaisin varmaan että "Ooooiiii ihanaaa <3 Kyllä ne on niin ihana pari ja heille varmaan tulee ihana vauva. Kovasti onnea ja kysytkö samalla tarvitseeko jotain vaatetta, rrrrrakastan ostaa vauvan vaatteita <3"
Tai: "ihanaaa, kerrothan missä ja koska on eka ultra, haluan mukaan! Ethän tätä muuten olisikaan mulle kertonut :)"

Ärsyttävä täti sulla :O
Vaihda numeroa tai estä se jos sun puhelimella pystyy niin tekemään.
 
..
Laittaisin sen tölväisyn lapsenlapsesta, vaikka ei olisikaan aikuisesti tehty. nuo tyypit nälvivät niin kauan kunnes laitat luun kurkkuun. tosin ei ne silloinkaan opi, mutta kohde yleensä vaihtuu.
 
"vieras"
[QUOTE="loulou";23893167]Tätäkin mietin, toisaalta hän on sen tyyppinen ihminen, että olettaa minun ehkä tihrustavan itkua jos en vastaa mitään. Plus tietää miten herkkä olen noin ylipäätään. Joku hällä väliä -tyylinen vastaus olisi parempi.. Hetken mietin että lähden itse samalle sadistilinjalle ja viittaan kiertokautta hänen tyttäreensä joka hylkäsi oman lapsensa vauvana - tiedän että tämä on tädilleni erittäin kova paikka. Toisaalta en halua alentua hänen tasolleen.[/QUOTE]

"Ihanaa,onneksi jotkut sentään vielä osaavat arvostaa äidiksi tuloa! Maken äiti varmaan pyörtyy onnesta,on se mummiksi tulo sentään piste i:n päälle!"
 
dfdf
[QUOTE="Mölli";23893443]Vastaisin näin: "miksi luulet Marikan raskauden kiinnostavan minua? Olet sadisti, enkä halua olla noin ilkeän ihmisen kanssa enää tekemisissä."[/QUOTE]

Tämä tyyli on yksi vaihtoehto. Siis jotenkin niin, että "Miksi luulet jonkun tuntemattoman raskauden kiinnostavan minua?" Voit lopettaa jatkossa viestittelemästä minulle.
 
ilkiö
Toi edellinen oli hyvä. "Miksi luulet heidän raskautensa kiinnostavan minua?" tosin mä lisäisin siihen vielä että "Ihmettelen miksi se sinuakaan kiinnostaa, kun ei ole omakaan lapsesi ja lapsenlapsesi juurikaan kiinnostanut"
 
Ok, nyt laitoin vastausviestin menemään. Kirjoitin näin:

Hienoa, heistä tulee varmasti oikein hyvät ja rakastavat vanhemmat.
Jossain vaiheessa voi tulla paikka, kun pitää puhua suoraan. Silloin voit ihan rehellisesti ihmetellä tädin käytöstä ja kertoa, mitä mieltä olet siitä. Voi vaikka sanoa, että olet vakuuttunut, että lapsenlapsen menetys on rikkonut hänen persoonaansa. Ei ilkeästi, mutta suoraan. Tuo viestisi oli myös ihan hyvä. Tuollaisesta se ei voi vetää marttyyrihernettä nenään. Tuollaiset ihmiset voi olla taitavia kääntämään asioita.
 
ap.kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja Täti Monika;23894212:
Yes! Saa tätisi nokilleen jos luuli sinun pahoittavan mielesi. Jos hän vielä jatkaa aiheesta niin kysy miksi hän tuntee tarvetta informoida Markon ja Marikan asiat sinulle.
Tai sitten voi olla, etten vaan enää vastaa mitään.
 
iasffs
Mulle tuli mieleen, että täti on niin katkera ja pettynyt omaan tyttäreensä, ettei halua muillakaan olevan onnellisia ja hyvää elämää eläviä lapsia. Siksi se yrittää lytätä sinua ja siskoasi. Jos vielä ahdistelee, laita jotain tollasta mitä Leukistinen ehdotti. Siis jotain 'ymmärrän että olet katkeroitunut sen takia mitä tyttäresi teki muttei minulle tarvitse kostaa' tms.
 
"Kenguru"
Mulle tuli mieleen, että täti on niin katkera ja pettynyt omaan tyttäreensä, ettei halua muillakaan olevan onnellisia ja hyvää elämää eläviä lapsia. Siksi se yrittää lytätä sinua ja siskoasi. Jos vielä ahdistelee, laita jotain tollasta mitä Leukistinen ehdotti. Siis jotain 'ymmärrän että olet katkeroitunut sen takia mitä tyttäresi teki muttei minulle tarvitse kostaa' tms.
Onko Pölyesteri Leukistinen:O?
 
Täti Monika
Tai sitten voi olla, etten vaan enää vastaa mitään.
Kyllä, hyvä vaihtoehto sekin. Tai sitten jatkat vastaamista positiiviseen sävyyn. Siis aina kun tätisi yrittää piikitellä sinua, vastaat iloisesti ja onnellisesti jotain. Se voi olla vaikeaakin, mutta ainakin tätiäsi harmittaa sinun asenteesi :)

Toki toivon vilpittömästi että tätisi vain jättäisi sinut rauhaan.
 
Täti Monika
Mulle tuli mieleen, että täti on niin katkera ja pettynyt omaan tyttäreensä, ettei halua muillakaan olevan onnellisia ja hyvää elämää eläviä lapsia. Siksi se yrittää lytätä sinua ja siskoasi. Jos vielä ahdistelee, laita jotain tollasta mitä Leukistinen ehdotti. Siis jotain 'ymmärrän että olet katkeroitunut sen takia mitä tyttäresi teki muttei minulle tarvitse kostaa' tms.
Samaa mietin minäkin ja myös sitä, että täti saatta olla jostain syystä kateellinen ja katkera siskolleen eli ap:n äidille (ehkä jopa joku lapsuudesta asti oleva juttu) ja kanavoi tunteensa sisarentyttöjen piikittelyyn.
 

Yhteistyössä