Tätä ei äitiyspakkauksesta löydy, mutta toivoisit löytyvän

  • Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Wentti:
Nenä-friida, rintakumi, kertisvaipat, maidonkerääjä, talkki.. oishan sinne vaikka mitä "pikku sälää" lisättävänä! =)
Nenä-friidan oon sotanut,rintakumia käyttänyt8ne ei paljoa maksa,olisko 7e),kertiksiä saa kauapsta myös ja sairaalasta näytteinä(ite annoin omat näytevaiapt sairaalassa vieruskaverille),maidonkerääjä ei ritä siihen valuvaan ja nekään ei paljao maksa marketissa,talkkia en oo ksoakan oppinut käyttämään(6 lasta).

parempia kestoja ois mieluummin. Suomalainen valmsitaja hävisi tarjouskilpailun pakkauksen kestoista 1500e erotuksella.

Mä oon mieluummin kaikkien noiden muiden kannalla, muuten noiden kestojen
Kiitos! Minäkään en voi sietää kestoja! Joillekin ne sopii, joillekin ei.. ja kun lapsen vie tarhaan niin tarha ei ota vastaan kestoja, koska heillä on kädet täynnä muutenkin työtä ja suht "helpolla" pitäis päästä.
Makuasia josta ei voi kiistellä! =)

Kaikkihan nuo ä-pakkauksen tarvikkeet saa kaupoista yms., mutta esim. ensisynnyttäjä ei tuollaisista tiedä ja eikä hänellä välttämättä ole ketään kuka neuvoisi. Sen takia olisi hyvä jotta nuo löytyisivät ä-pakkauksen kätköistä.
 
Vaikka ja mitä ;)
Paljonhan niitä olisi mm. nenäfrida, kuumemittari, liivinsuojat, rintakumi, maidonkerääjä, makuupussi (jossa reiät valjaille), talkki, sinkkivoide, kertisvaippoja, keittosuolatippoja, viilennettävä purulelu, tuttipullo, tutti, nokkamuki, ensilusikka...

Ymmärrettävää on kyllä, ettei näitä kaikkia millään sielä voi olla. Tulis aika kalliiksi.
 

Yhteistyössä