Tätä ei äitiyspakkauksesta löydy, mutta toivoisit löytyvän

  • Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Menia
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä:
Rintakumi ja Lansinoh-voidetta. Voisivat pelastaa monen imetyksen.
Rintakumi todellakin olisi hyvä! Olin jopa aivan satavarma sitä tarvitessani, että äitiyspakkauksesta tuli sellanen. Ei muuten tullu...
Toinen olis kans sellanen pieni 200ml maitotutilla oleva tuttipullo! Kun on vakaasti päättänyt, että imetyshän sujuu, niin ei ollu riittävästi ymmärrystä, että olisin edes yhden tuttipullon tajunnu ostaa ja keittää ennen kotiinpääsyä.
 
mie kaipailisin sitä vanupukua takas. Mutta saapihan noita kevyitä pukuja kaupastakin. Syysvaavia odottelen, niin olisi ollut kätevä kotiutuessa. Ainakin neidin kohdalla ole erittäin hyvä. Kotiutuessa ja ulkoilessa. Niin neiti syntyi samoihin aikoihin kun nyt on laskettu.

Juu ja toi niisto juttu ja rintakumi olis hyviä kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja trill:
tuo nenä-friida vaikuttaa kyllä aika toimivalta kapistukselta. Itse olen ostanut tuon pikkuniistäjän, ja se tuntuu kyllä ihan turhakkeelta.
Friida toimii! Pikkuniistäjällä ei saa aikaan mitään. Meillä vaan kakkonen inhosi tuolla letkula niistämistä ja se olikin sitten aikamoista taistoa :(
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja trill:
tuo nenä-friida vaikuttaa kyllä aika toimivalta kapistukselta. Itse olen ostanut tuon pikkuniistäjän, ja se tuntuu kyllä ihan turhakkeelta.
Meillä taas oli ensin sellanen letkukauhistus, mistä ite joutui imeen.. en tykänny. Pikkuniistäjä ostettiin n. 2 viikkoiselle, ja nyt 1v3kk osaa antaa nätisti niistää sillä. Eli mä olen tykänny taas pikkuniistäjästä. :)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vauva flunssas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nenä-Frida.
PEESI!
Samoin!
hmm täytyy heti huomen kattoo jostai tota.. en koskaa kuullukkaa,meil pikkuniistäjä iha surkee
Prismassa ja apteekeissä myydään, prismassa halvempi kuin apteekissa (josta mä tietty sen ostin). :)

Apteekissa on myös halvempi malli (huomattavasti halvempi), mut en suosittele sitä. Sen imuteholla ja tuolla friidalla on ihan järkyttävä ero. Meillä siis molemmat ja siinä vaihessa, kun räkä on paksua (nuhan lopussa), sillä ohuempi putkisella ei saanu enää mitään irti. Friidalla lähtee hyvin ja helposti. :)
 
vv
Juu tuo nenä-frida olis hyvä! Ja rintakumiakin olen käyttänyt, sekään ei paljon maksais sinne lisäksi =)

Tuttipullo oli 11v sitten ja oli kesällä tarpeellinen matkavesipullona vaikkei siitä maitoa koskaan juotukaan =) Kertisvaippoja oli silloin iso pino, mut niitä tuli muualtakin näytteitä eli ne oli turhia mutta sillon kaipasin kestoja, niitä taitaa jo nyt ollakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wentti:
Nenä-friida, rintakumi, kertisvaipat, maidonkerääjä, talkki.. oishan sinne vaikka mitä "pikku sälää" lisättävänä! =)
Nenä-friidan oon sotanut,rintakumia käyttänyt8ne ei paljoa maksa,olisko 7e),kertiksiä saa kauapsta myös ja sairaalasta näytteinä(ite annoin omat näytevaiapt sairaalassa vieruskaverille),maidonkerääjä ei ritä siihen valuvaan ja nekään ei paljao maksa marketissa,talkkia en oo ksoakan oppinut käyttämään(6 lasta).

parempia kestoja ois mieluummin. Suomalainen valmsitaja hävisi tarjouskilpailun pakkauksen kestoista 1500e erotuksella.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Wentti:
Nenä-friida, rintakumi, kertisvaipat, maidonkerääjä, talkki.. oishan sinne vaikka mitä "pikku sälää" lisättävänä! =)
Nenä-friidan oon sotanut,rintakumia käyttänyt8ne ei paljoa maksa,olisko 7e),kertiksiä saa kauapsta myös ja sairaalasta näytteinä(ite annoin omat näytevaiapt sairaalassa vieruskaverille),maidonkerääjä ei ritä siihen valuvaan ja nekään ei paljao maksa marketissa,talkkia en oo ksoakan oppinut käyttämään(6 lasta).

parempia kestoja ois mieluummin. Suomalainen valmsitaja hävisi tarjouskilpailun pakkauksen kestoista 1500e erotuksella.

Mä oon mieluummin kaikkien noiden muiden kannalla, muuten noiden kestojen
 
vieras
Ne kestot pois ehdottomasti! Ihan rahan haaskausta laittaa sinne jotain surkeita kestoja, jolla korkeintaan latistetaan into kestoilla. Nenä-friida kuulostais hyvältä, tai sitten liivinsuojjia, kosteusliinoja, öljyä tms.
 
vieras
Meiltä saa tulla hakemaan vauvaöljyt ja talkit. Tosin taitaa öljyt olla menny vanhaks, taidanpa rasvata pyöristä ketjut sil.

Sellainen laite mikä lukis vauvan ajatuksia:) Niinä iltoina, kun on itsellä tarkoitus valvoa mukula nukkuu kaikessa rauhassa ja sit ku ite nukkuis tenavalla ei silmät painu kiinni millään:)
 

Yhteistyössä