Tässäpä hauska arvioni siitä,millainen ihminen ostaa minkäkin talvihaalarin lapselleen!

  • Viestiketjun aloittaja haalarihype
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ekekek:
Tätä ei varmaan tarkoitettu kiveen kirjoitetuksi ainoaksi totuudeksi, jota pitää hampaat irvessä miettiä. Ja mitens se Lenne? Mä haluun tietää kuka ja mikä ja millainen oon! :D
Vähän on hailakka makusi haalareiden värien suhteen(paitsi jos valitsit oranssin lennen,sussa on jytyä!).Ihmisenä mutkaton ja et paljoa rettelöi!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mitkähän haalarit meillä on?
Veikkaisin että ainakin Tickettiä löytyy. h&m:ää myös!
Mua ei kiinnosta erityisemmin lasten vaatteet, varsinkaan merkit. Blogeissa ja huutonetissä en käy lainkaan. Lindexissä ja H&M:ssäkin varsin harvoin.
Sithän teillä on Lassieta, ehdottomasti!tai remu.
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä kehtaisi laittaa lapselle vaatetta jossa on teksti Molo.. mulla tulee siitä hieman toisenlaisia mielleyhtymiä köh köh ..
Ei taida haalareissa se nimi näkyä... Ihan passelin näkösiä haalareita. Varmasti ostaisit jos olisi varaa! Mut jos et ole muotitietoinen, niin et ymmärrä sen ihanuuden päälle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mitkähän haalarit meillä on?
Veikkaisin että ainakin Tickettiä löytyy. h&m:ää myös!
Mua ei kiinnosta erityisemmin lasten vaatteet, varsinkaan merkit. Blogeissa ja huutonetissä en käy lainkaan. Lindexissä ja H&M:ssäkin varsin harvoin.
Sithän teillä on Lassieta, ehdottomasti!tai remu.
Hitto, piti ihan käydä kaapista tsekkaamassa. Meillä on punainen Lassie, punainen Lotta&Lassi ja kirkas neonpinkki Lassie. Me tykätään kyllä kirkkaista väreistä, mutta tärkeintä on tosiaan, ettei lapset kastu :D
 
jepi
itse ostan joka vuosi vähän mitä merkkiä sattuu löytymään ja miellyttämään silmää.. viimetalvena oli henkkamaukan toppapuvut, tänä vuonna suunnistan varmaankin urheiluliikkeeseen ostamaan molemmille ekat laskettelupuvut.
usein on ollut myös kakkoshaalareina lassiee., meillä on yleensä aina kaksi-kolme talvipukua molemmilla lapsilla.
 
Just
MoloKidsit on tänä vuonna RUMIA!! Ja Popit on aina sitä samaa.. Ticketit on heinoja vasta +86cm.. Reimatecit kummasti mitoitettuja..

Siksipä näyttää siltä, että minä merkkitietoisena äitinä ostan tänä vuonna lapselleni Cirafin tms halpishaalarin.
 
Sini
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä kehtaisi laittaa lapselle vaatetta jossa on teksti Molo.. mulla tulee siitä hieman toisenlaisia mielleyhtymiä köh köh ..
Ei taida haalareissa se nimi näkyä... Ihan passelin näkösiä haalareita. Varmasti ostaisit jos olisi varaa! Mut jos et ole muotitietoinen, niin et ymmärrä sen ihanuuden päälle!
Mä kyllä ymmärrän molon ihanuuden päälle mut sil ei ole mitään tekemistä lastenvaatteiden kans.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä kehtaisi laittaa lapselle vaatetta jossa on teksti Molo.. mulla tulee siitä hieman toisenlaisia mielleyhtymiä köh köh ..
Ei taida haalareissa se nimi näkyä... Ihan passelin näkösiä haalareita. Varmasti ostaisit jos olisi varaa! Mut jos et ole muotitietoinen, niin et ymmärrä sen ihanuuden päälle!
Mä kyllä ymmärrän molon ihanuuden päälle mut sil ei ole mitään tekemistä lastenvaatteiden kans.
jos ei liity lastenvaatteisiin, niin miksi avasit tän ketjun?
 
Osuu muhun :)

sekoitus näistä :LOL:

Ticket: Ei niin varakas kuin edellinen,mutta intohimoinen lastenvaatteista,
lastenvaateblogeista ja lindexin vaatteista,sekä huutonetistä!

Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.

Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!

(en oo tosin kotiäiti)
 
hih
hih, meillä on tytöillä ollut kaikkea mahdollista; cupcakea, reimaa, lassieta, remua... Ihan olen normi kotiäiti joka tykkää lastenvaatteista, mutta myös kirppareista. Haalari lähtee mukaani sen perustella löytyykö jokin tarjous tai haluanko jonkun tietyn. Mulla ei ole mtn ennakkoluuloja ;) Ihan olen koulutettu ja normaalisti pukeutuva, en sen snobimpi tai resuisempi kuin muutkaan äidit... Hauskahan tää oli mut ei päde kyllä minuun :)
 
Väärin meni ainakin mun kohdalla. Ostan mitä milloinkin. Esim. viimeksi Rasavilin haalarin koska oli tehtaanmyymälässä alessa -70%. Välillä ostanut Lassieta, Lenneä, Reimatecciä ja jopa (HUI!) Cirafin haalari on pariin otteeseen tullut ostettua. Ja ei ole kyllä tullut telttaa ikinä päälle laitettua. :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Väärin meni ainakin mun kohdalla. Ostan mitä milloinkin. Esim. viimeksi Rasavilin haalarin koska oli tehtaanmyymälässä alessa -70%. Välillä ostanut Lassieta, Lenneä, Reimatecciä ja jopa (HUI!) Cirafin haalari on pariin otteeseen tullut ostettua. Ja ei ole kyllä tullut telttaa ikinä päälle laitettua. :LOL:
Miten vois mennä oikein sun kohdalla, jos ostat mitä milloinkin???
Tai jos sulla on 12 lasta ja kaikille ostat eri haalarin...

Tää on haalarihoroskooppi.
Tottakai on myös rajatapauksia joita ei voi määritellä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
MoloKidsit on tänä vuonna RUMIA!! Ja Popit on aina sitä samaa.. Ticketit on heinoja vasta +86cm.. Reimatecit kummasti mitoitettuja..

Siksipä näyttää siltä, että minä merkkitietoisena äitinä ostan tänä vuonna lapselleni Cirafin tms halpishaalarin.
Ehdottaisin sinulle Stadiumin Everest-merkkistä haalaria!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ekekek:
Tätä ei varmaan tarkoitettu kiveen kirjoitetuksi ainoaksi totuudeksi, jota pitää hampaat irvessä miettiä. Ja mitens se Lenne? Mä haluun tietää kuka ja mikä ja millainen oon! :D
Vähän on hailakka makusi haalareiden värien suhteen(paitsi jos valitsit oranssin lennen,sussa on jytyä!).Ihmisenä mutkaton ja et paljoa rettelöi!
tuossa oli lenne.
Ja erikoisuutena tietysti Lenne 2/ joka on ryyppyreissun ohessa ostanut Tallinnasta vaaleensinibeessin haalarin rymyeemelilleen,mutta koko saattoi olla liian pieni.
 

Yhteistyössä