ap
En kommentoi.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Lotta&Lassi unohtui. Se cittarin halpismerkki.
Näen vain räikeitä värejä josta johtuen aivot lyö tyhjää. pahoittelen.
En kommentoi.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Lotta&Lassi unohtui. Se cittarin halpismerkki.
Jos ne reimatecit on yksivärisiä tai harmaa/beigeä omaavia,Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Meillä on esikoisella Molo ja Ticket, keskimmäisellä Ticket ja Reimatec, kuopuksella Ticket ja Reimatec.
Haalarit ostan sillä periaatteella mikä on mun silmään hienoin ja kulutukseltaan kestävä/vettä pitävä. Blogeissa en pyöri eikä mulla ole hajuakaan muodista.
Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?Alkuperäinen kirjoittaja hah:ihan vituiks meni
Olet käytännöllinen ja suosit kotimaista! Ei siinä mitään vikaa!Alkuperäinen kirjoittaja qwe:Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Rasavil: Kotimaista sen olla pitää! Ai niin,mutta missähän nää tehrään?
Näitä meil on ollut viime vuosina Ja sitä Lenneä myös. Ja kaikkiin olen oikein tyytyväinen, ja mieluiten alesta ostan
nope. meillä on sitä mitä sattuu oleen tarjoolla, on hyvännäköstä mun silmään, kelpaa pojallekin, on funktioltaan järkevä ja on kohtuu edullista. se saattaa löytyä cittarista, prismasta, urheiluliikkeestä, hennesistä, huutonetistä tai lindexistä. se voi olla ciraffi tai molo, i don't care.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?Alkuperäinen kirjoittaja hah:ihan vituiks meni
mies ei ole sitä mieltä, paitsi voisi olla jos olis kokemusta muunlaisestaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olet käytännöllinen ja suosit kotimaista! Ei siinä mitään vikaa!Alkuperäinen kirjoittaja qwe:Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Rasavil: Kotimaista sen olla pitää! Ai niin,mutta missähän nää tehrään?
Näitä meil on ollut viime vuosina Ja sitä Lenneä myös. Ja kaikkiin olen oikein tyytyväinen, ja mieluiten alesta ostan
Miehesi rakastaa sitä että sinut uskaltaa päästää ostoksille.
Molot meilläkin - toucheAlkuperäinen kirjoittaja KS:Meillä on Molo, kyllä osui ja upposi.
Jaa, no ei kolme pukua per laps ole minusta liikaa, vaan ihan minimi Kun kaksiosaiset on kauppapukuja. Haalareilla ulkoillaan, eikä niitä voi olla vain yhtä, kun joskus niitä täytyy pestäkin. Aamupäivän ulkoilun jälkeen puku voi myös tuntua ikävältä iltapäivällä, jos se on kastunut. Meillä kun ei mitään kuivauskaappia oleAlkuperäinen kirjoittaja ap:teillä on liikaa lasten ulkovaatetta. Toivottavasti neliöt riittää säilyttämiseen.Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Meillä oli viime vuonna Tickettiä, oli tarkoitus "alkaa niitä käyttämään lapsilla", mutta malli oli ihan omituinen, ei sellaista voi lapselle päälle laittaa Olisi ollut kätevää, kun monet värit olisi käyneet ensin pojalle ja sitten tytölle. (tosin plain raineja me suositaan fleecellä ja ilman)Tuon mallin takia vaihdettiin sitten merkkiä:
Tänä vuonna tytöllä on ...hmmm... Reimatecit(kahdessa koossa, pienempi viime vuodelta), Lassiet(myös kahdessa koossa), HM-kaksiosainen. Pojalla on Remut(kahdessa koossa myös), Lassie, Cupcaken kaksiosainen. Niin, ja sitten meillä on vielä Elloksen fleecevuoriset kurahaalarit :kieh:
Vähän sekavalta vaikuttaa. Jonkinlainen remun,lassien ja cirafin yhdistelmä..Alkuperäinen kirjoittaja hah:nope. meillä on sitä mitä sattuu oleen tarjoolla, on hyvännäköstä mun silmään, kelpaa pojallekin, on funktioltaan järkevä ja on kohtuu edullista. se saattaa löytyä cittarista, prismasta, urheiluliikkeestä, hennesistä, huutonetistä tai lindexistä. se voi olla ciraffi tai molo, i don't care.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?Alkuperäinen kirjoittaja hah:ihan vituiks meni
mikä tällanen tyyppi on?
kiitän arviosta! =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vähän sekavalta vaikuttaa. Jonkinlainen remun,lassien ja cirafin yhdistelmä..Alkuperäinen kirjoittaja hah:nope. meillä on sitä mitä sattuu oleen tarjoolla, on hyvännäköstä mun silmään, kelpaa pojallekin, on funktioltaan järkevä ja on kohtuu edullista. se saattaa löytyä cittarista, prismasta, urheiluliikkeestä, hennesistä, huutonetistä tai lindexistä. se voi olla ciraffi tai molo, i don't care.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?Alkuperäinen kirjoittaja hah:ihan vituiks meni
mikä tällanen tyyppi on?
Koeta olla jämptimpi siitä mistä pidät ja mistä et. Tulee vähän huithapeli tunnelma. Mutta hauska seuraihminen olet.
Miten itse kuvailisit itseäsi? Mikä näistä merkeistä on vallitseva?Alkuperäinen kirjoittaja :D:Meiltä löytyy Moloa, Cupcakea, T2H:a ja Reimatecia.
Sekä laatua arvostava. Jälleenmyyntiarvo kiiltelee silmissä, eli kaiketi myös huutikseen kajahtanut mutta myyjänä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten itse kuvailisit itseäsi? Mikä näistä merkeistä on vallitseva?Alkuperäinen kirjoittaja :D:Meiltä löytyy Moloa, Cupcakea, T2H:a ja Reimatecia.
Muotitietoinen, uusia tuulia haisteleva, huutonet hullu, vai vaihtelevaisuutta kaipaava? Muista ettei koko ajan voi ostaa uusia haalareita!
Muotitietoinen olet sinäkin,aika sama arvio kuin tuolle edelliselle!Alkuperäinen kirjoittaja j:Meillä ens talveksi Molo, Ticket, Reimatec ja POP. Mitähän me ollaan...
Juu,tuota termiä olisin minäkin käyttänyt!!, mutta en viitsinyt liittää Burberryä alkuperäiseen listaan,koska ruutukansa ottaa niin helposti herneen nenään.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:No mikäs olisin ollut jos olisin löytänyt haluamani burberryhaalarin?! Snobilumppu?
Noh..olen sitten intohimoinen lastenvaatteista kun päädyin tickettiin
Ainiin ja meinasin olla ylpis poppilainen, mutta päätinkin hankkia ticketin kun tanskasta löytyi vielä yksi ihana ja viimeinen kokoaan...
Onpas tää sekavaa
On, ja varmasti parempi, koska on perehtynyt lastenvaatteisiin enemmänAlkuperäinen kirjoittaja ap:Juu,tuota termiä olisin minäkin käyttänyt!!, mutta en viitsinyt liittää Burberryä alkuperäiseen listaan,koska ruutukansa ottaa niin helposti herneen nenään.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:No mikäs olisin ollut jos olisin löytänyt haluamani burberryhaalarin?! Snobilumppu?
Noh..olen sitten intohimoinen lastenvaatteista kun päädyin tickettiin
Ainiin ja meinasin olla ylpis poppilainen, mutta päätinkin hankkia ticketin kun tanskasta löytyi vielä yksi ihana ja viimeinen kokoaan...
Onpas tää sekavaa
(älkää vaan linkittäkö tätä blogeihin,muuten siellä syttyy taas sota!)Onneksi sulla on huumorintajua! Hyvää jatkoa! ja unohda burberryt,ticket on ihan söpö, niinkuin sinäkin!
Miten harmaan valitseminen kertoo erityisesti värisilmästä? Hmm... vai perustuuko se siihen, että nyt on harmaa muodissa? Eikös se kertoisi snobismista enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos ne reimatecit on yksivärisiä tai harmaa/beigeä omaavia,Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Meillä on esikoisella Molo ja Ticket, keskimmäisellä Ticket ja Reimatec, kuopuksella Ticket ja Reimatec.
Haalarit ostan sillä periaatteella mikä on mun silmään hienoin ja kulutukseltaan kestävä/vettä pitävä. Blogeissa en pyöri eikä mulla ole hajuakaan muodista.
sinulla on värisilmää ja tyylikäs maku,mutta jos niissä
on sitä oksennuksennäköistä sekavaa kuviota,olet
omituinen yhdistelmä Tickettiä,lassieta ja jonathania.
taidat kuitenkin olla sisimmässäsi snobimpi kuin arvaatkaan.