Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
....
Aika hoikka, alipainoinenkin, näkeehän sen. Mutta toiset ovat lihavia, toiset laihoja, muut siltä väliltä. Jos itse on tyytyväinen ja terve, niin olkoot jokainen sellainen kuten on. Se vaan on harmi, että hoikkia, terveitäkin naisia haukutaan liian laihoiksi;itsekin olen jopa puolitutilta saanut kuulla olevani "luuta ja nahkaa" :( Bmi 19,7, 2 lasta synnyttänyt.
 
Vierain
Ei toi nyt ehkä liian laiha, istekin ihan mielelläni olisin noin laiha, mut mun sen sijaan en haluis, että elämäni keskittyis noin ulkonäön ympärille. Esim. mun mielestä on ihan pellen näköistä pukea lapsensa noin.
 
"vvieras"
Olin ekan lapsen jälkeen 43kg, 160cm. Varmaan siis aika samankokoinen mutta lyhempi. Ei mulla mitaan lattapeppua ollut mutta pieni kuitenkin. Mies sanonut nyt jälkeenpäin että älä laihdu enää niin laihaksi. Ei ollut tahallista, vauva vei vähän energiaa. Pyörtyilin välillä ja menkat tuli miten sattui. Välillä monta kk taukoa ja en käyttänyt hormoniehkäisyä. Oli ihanaa olla laiha, mutta pidän isommista jaloista mitä mulla oli. Kyllä olisin saanut yhtä kauniita kuvia kropastani kun tuo bloggaaja. Asennoilla on väliä ja farkut jalassa varsinkin niitä katseita myös miehiltä huomasi...niiltä jotka tykkäävät liian laihoista. Alasti olisi toki nähnyt selkärangan luut.

Mutta en voi sanoa toisen puolesta miten tuolla bloggaajalla menee, onko terve. Itse en kovin terve ollut, väsynytkin koko ajan.

Nyt sain toisen lapseni (piti lihottaa väkisin välissä että edes raskaaksi pääsin) ja nyt painan 10kg enemmän. 49kg olisi mulle se ihannepaino. Siinä ollessa vatsa oli litteä, mutta jalat muutakin kun tikut ilman lihaksia. Nyt ei ole kiirettä laihduttaa kun näinkin on ihan hyvä ja vasta synnytin.

Mutta anteeksi nyt vaan te jotkut miehet. Pääosin nainen noin laihana ei ole terve, eli ei voi hyvin. Toki joku voi noin laihana olla terve, mutta omakohtaisesti ei tuntunut kovin terveeltä kun yritti sängystä nousta ja joku painovoima kaataa samantien takaisin sänkyyn. Välillä myös näkökenttä heitti pyörremyrskyä silmien edessä ja alkoi oksettaa, kun yritti nukahtaa. Loppui kuin seinään kun lihoin muutaman kilon. Kamalaa jos jonkun ihanteena on sairas nainen.
 
"Sss"
Ois ollu ehkä vähän reilumpi jako, jos ap olisi itsestään laittanut tänne kuvan muiden arvosteltavaksi, eikä jotain randomia, joka ei itse pääse sanomaan mitään koko asiaan.
Mutta tätähän hän haki, ehkäpä on itse katkera blogistille jostain, kun on hirveä tarve saattaa haukuttavaksi joku toinen.
 
ap.
[QUOTE="Sss";29473269]Ois ollu ehkä vähän reilumpi jako, jos ap olisi itsestään laittanut tänne kuvan muiden arvosteltavaksi, eikä jotain randomia, joka ei itse pääse sanomaan mitään koko asiaan.
Mutta tätähän hän haki, ehkäpä on itse katkera blogistille jostain, kun on hirveä tarve saattaa haukuttavaksi joku toinen.[/QUOTE]

Jos luit yhtään kommenttejani, niin minä nimenomaan pidän bloggaajan vartaloa kauniina. Laitoin tämän postauksen, koska olin varma, että suurin osa kaksplussalaisista kiiruhtaa haukkumaan bloggaajan vartalon maanrakoon ihan puhtaasti katkeruuttaan. Aina se silti jaksaa yllättää, miten katkeria mammat voivat olla tuntemattomalle ihmiselle.

Ja mitä tulee tuohon epäreiluun tilanteeseen, että bloggaaja ei pääse kommentoimaan, niin kyllä pääsee - on lukenutkin tämän ketjun. Ja mitäs muuta kuin kommentteja hän tuolla omalla blogipostauksellaan haki? :)
 
"Sss"
Niin no, se tässä vähän niinku mun pointti oli, että tiesit, että kaikki kiiruhtaa haukkumaan bloggaajaa. Mitä sä hait tällä aloituksella? Muuta kuin näitä toisen haukkumisia.
 
ap.
[QUOTE="Sss";29473306]Niin no, se tässä vähän niinku mun pointti oli, että tiesit, että kaikki kiiruhtaa haukkumaan bloggaajaa. Mitä sä hait tällä aloituksella? Muuta kuin näitä toisen haukkumisia.[/QUOTE]

Teen yhteiskunnallisesti merkittävää tutkimusta kanssanaisteni sielunmaisemasta. :D
 
"Sss"
Ei kai siinä mitään tutkittavaa enää ole, koska olet 100% varma, että kaikki naisethan täällä mielestäsi ovat katkeria.

En tosiaan seuraa blogia, en ole käynyt katsomassa edes kuvia, koska en saanut linkkiä auki, joten tämä on ihan pelkiltään ihmettelyä, miksi heittää joku ns sudensuuhun, jos on niin varma muiden negatiivisista reaktioista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ai että;29473266:
Jopa Björn käy kierroksilla. Kerrankin loistoketju :)
Jep, en voi sietää noin urpoa ihmistä. Enkä tuomitse pelkän blogin perusteella. En edes käsitä, miksi alennun ärsyyntymään diidiksestä, 10 vuotta itseäni nuoremmasta tyhjäpäästä. Ehkä siksi, kun en ole aivan varma, käykö hän oikeasti niin hitaalla, vai esittääkö vain.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29473374:
Jep, en voi sietää noin urpoa ihmistä. Enkä tuomitse pelkän blogin perusteella. En edes käsitä, miksi alennun ärsyyntymään diidiksestä, 10 vuotta itseäni nuoremmasta tyhjäpäästä. Ehkä siksi, kun en ole aivan varma, käykö hän oikeasti niin hitaalla, vai esittääkö vain.
Ehkä sua haittaa se 10 vuotta. Älä välitä, me kaikki vanhetaan.
 
vie ras
Jos luit yhtään kommenttejani, niin minä nimenomaan pidän bloggaajan vartaloa kauniina. Laitoin tämän postauksen, koska olin varma, että suurin osa kaksplussalaisista kiiruhtaa haukkumaan bloggaajan vartalon maanrakoon ihan puhtaasti katkeruuttaan. Aina se silti jaksaa yllättää, miten katkeria mammat voivat olla tuntemattomalle ihmiselle.
Ei sunkaan kauneuskäsitykset ihan kondiksessa ole, kun pidät bmi:n mukaan vaikean alipainon omaavan naisen kroppaa ihanteena. Miksi olisin katkera tuollaisesta, ei tuo tervettä ole. Itse aikoinani painoin 49 kg 160 cm:n pituisena, enkä koskaan enää halua joutua siihen. Nyt 15 kg painavampana olen paljon paremmassa kunnossa ja terveempi kuin silloin.

Miksi siis olisin katkera alipainosta?
 

Yhteistyössä