Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
....
[QUOTE="vierailija";29470645]Eli nyt on alettava tavoittelemaan sitten alipainoa. BMI 17 varmaan on sit ok? Tärkeintähän on olla miesten silmissä kaunis, muulla ei ole mitään väliä.[/QUOTE]

Onneksi ihan oikeasti suurin osa miehistä pitää terveen näköisistä naisista. Ei siis ylipainoisista mutta ei todellakaan alipainoisistakaan.
Miksi kuvitellaan että mies haluaisi panna naista joka näyttää suoraan keskitysleiriltä tulleelta tai syöpähoitoja läpikäyneeltä luurangolta?

Itse koen että BMI 18,5-20,5 ois aika ideaalinen painoindeksi minulle itselleni, ja täytyisi kyllä himpun laihduttaa että tuonne pääsis (keikkuu jossain 21 paikkeilla tällä hetkellä). Mutta alipainoinenkaan en tahtoisi olla, vähän turhan anorektinen vaikutelma tulis jos ei olisi yhtään muuta kuin luuta ja nahkaa.
 
"Mies"
Didemillä on todella kaunis vartalo, tiedän hänet.. Kuvista ei käy ilmi et hänellä pieni muodokas pyöreä pylly, jokaisen miehen päiväuni kropan puolesta. Luonne onkin toinen asia.
 
Kude
Aivan helkkarin himoittava kroppa! Tietysti kaksplussan mammojen mielestä ihan liian laiha ja poikamainen. Pari mammaa tekeytyy mieheksi ja yrittää väittää että miehet haluavat läskimpää kroppaa.
 
senkin laihat ja läskit
Millä oikeudella sä haukut mua? Sillä oikeudella, että en peesaile sua alipainon ihannoinnis. Kummasti muuten sivuutat ne viestit joissa usiempi on kertonu käyttävänsä kokoa M ja olevansa normaalipainoonen... Onhan se tietysti kivempi väittää ylipainooselle vastaan ja väittää ettei tämä osaa kattoa ihmisten kokoa oikeen.

Oot kyllä melkoonen pelle tapaus. Mä en sulle enää vaivaudu vastaamaan.
tuo harmaa on nyt vaan, ihan näin ketjua taustalla lukeneelle, ottanut sut silmätikuksi..ettävälä huoli ja TF..(totally forget) joillakin on kuitenkin "munaa" kertoa mielipiteensä ihan sen nickin takaa.

Pitäkäämme kaikki semmoisia vaatteita joista tykkää jne jne! Ja huom, malli merkki valmistusmaa kaikki vaatteet ei ole samaa kokoa (mitoiltaan) vaikka kuka tahansa änkyttäisi mitä :D mulle Marimekon s-koko on ISO mutta henkkamaukan vastaava olisi kokoa M tai L.. (huoh mikä läski,eikö?)
 
Ei näytä oikein terveeltä.. eikä naiselta sen puoleen. Lihakset puuttuu kokonaan.

Itse painan saman verran mutta oon kymmenen senttiä lyhyempi ja oon hoikka, tosin mulla on lihaksiakin ;) Ja itse viihdyn hyvin kropassani. Olin aiemmin paljon laihempi ja se vaivasi koko ajan.
 
.vieras..
Alkuperäinen kirjoittaja senkin laihat ja läskit;29471924:
tuo harmaa on nyt vaan, ihan näin ketjua taustalla lukeneelle, ottanut sut silmätikuksi..ettävälä huoli ja TF..(totally forget) joillakin on kuitenkin "munaa" kertoa mielipiteensä ihan sen nickin takaa.

Pitäkäämme kaikki semmoisia vaatteita joista tykkää jne jne! Ja huom, malli merkki valmistusmaa kaikki vaatteet ei ole samaa kokoa (mitoiltaan) vaikka kuka tahansa änkyttäisi mitä :D mulle Marimekon s-koko on ISO mutta henkkamaukan vastaava olisi kokoa M tai L.. (huoh mikä läski,eikö?)
Tämä harmaa keskusteli eilen ihan ensimmäistä kertaa Scarletin kanssa, FtR (For the Record).
 
kuvia
[QUOTE="Mies";29470797]Didemillä on todella kaunis vartalo, tiedän hänet.. Kuvista ei käy ilmi et hänellä pieni muodokas pyöreä pylly, jokaisen miehen päiväuni kropan puolesta. Luonne onkin toinen asia.[/QUOTE]

No eipä ainakaan näyttänyt tuon yhden kuvan perusteella ole kovin pyöreä tai muodokas perse. Lättänä pikkunen muodoton näytti olevan.
 
"veiras"
Mulla ei ole tuosta mitään negatiivista sanottavaa, jos ei niin positiivistakaan. Olin pitkään samanlainen, tosin kymmenen senttiä pidempi ja viisi kiloa painavampi. Nyt tokan lapsen jälkeen painoa on tullut jokunen kilo lisää, ja se kaikki on tullut reisiin ja takamukseen, mikä on ehkä hyvä asia. Aina olen kuitenkin ollut itseeni ihan tyytyväinen ja syödä voin normaalisti, myös herkkuja.

Toisaalta itse en kyllä tunne minkäänlaista halua esitellä kroppaani jossain blogissa.
 

Yhteistyössä