Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Maisa";26011718]SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!!! Pelehditkö sä mun miehen kanssa? Tai ainakin tuntus, että on jotain samaa näköä.

Tässä kuva mun kullastani

[/QUOTE]

Ohoh! Onpas tosiaan samaa näköä :O Mutta en mä kyllä usko että se on sama mies.. ei se tekis mulle tätä enää, sen kotivideon jälkeen ei varmasti.. Ja onhan tuolla ihan erilainen tukkakin, ei varmasti ole sama mies! =)
 
mun rakas

Mun mies kävi kamunsa kanssa kukkakaupassa. Eivät osanneet päättää millainen kimppu olis paras, niin ostivat sitten 2 erilaista. Paitsi, että ne oli melkein samanlaiset... mutta ajatushan se on pääasia!


Tosi Mies pyydystää itse ruokansa :heart: Kyl oli hyvää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26012548:
Okei, nyt mua alkaa vähän huolestuttamaan, kun teitä on jo useampi kommentoimassa että sama mies olisi :( Mutta en anna tuollaisten hempukoiden pilata meidän suhdetta, miehestäni en luovu |O
Luovu suosiolla, kai näit mitä edellisellä kerralla sain aikaan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26013054:
Oi, kai pääsit prätkän kyytiin, sillä kun kuulemma tämä mies tykkää kurvailla?
Ai, te tunnette?

Tottakai pääsin kyytiin, käytiin Euroopan kierroksella ekana kesänä. Mulla vaan ajohousut repesi kyytiin noustessa ja lopulta saatiin nuhteita ajovarustuksesta. Meidän matkakaverit ehti ottaa kuvan tilanteesta.

 
Joudun ehkä katselemaan vähän muitakin miehiä kun tuo oma on kerta mitä on |O

Tämä on luvannut ottaa minut heti, jos meille tulee Samulin kanssa ero! Ehkä tämä kävisi sellaisesta laastarisuhteesta?


Tai Tommi? :p



Muoks. Niin kumman kaa te olisitte? Onko suosituksia jommasta kummasta?
 
Viimeksi muokattu:
"Nuppunen"
No jos mäkin nyt sit uskaltasin...



Tässä kuva mun murusta, otettu viime kesänä meidän häissä <3 Se on siis toi vasemmanpuoleinen, oikeella on Lunaticin mies, meidän bestman.
 
Lunatic
[QUOTE="Nuppunen";26013173]No jos mäkin nyt sit uskaltasin...



Tässä kuva mun murusta, otettu viime kesänä meidän häissä <3 Se on siis toi vasemmanpuoleinen, oikeella on Lunaticin mies, meidän bestman.[/QUOTE]

Teillä oli hyvät häät. Ukkoa jännitti bestmanin virka.
 
"Nuppunen"
Teillä oli hyvät häät. Ukkoa jännitti bestmanin virka.
No kyl mä sen huomasin, mut tosi hyvin se selviytyi loppujen lopuksi kuitenkin ;-)

Ja vanhoilla kavereilla riitti juttua, kuten kuvasta näkyy:


Mut ilta kun eteni niin mun tuoreella siiipalla alko ajatukset kääntyä tulevaan yöhön, kuten tästä jatkoilla napatusta kuvasta voi päätellä:


Harmi vaan et mun tukka on niin huonosti tossa, oikee bedhead... hihi
 

Yhteistyössä