Tässä on mun mies

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Mä tunnustan teille nyt jotain. Mulla on toinenkin mies. Oon sellainen polyamoorinen nääs.
Mä ja toinen mieheni Taneli ollaan oltu yhdessä kans aika kauan. Tässä me ollaan shoppailemassa. Ja joo mä TIEDÄN olevani hitonmoinen läski, mutta oon raskausviikolla 30 joten kai se sallitaan...

• Tykkää
Reactions: lissukka.
"vieras"
[QUOTE="kolmen äiti";26011464]En oo kyllä yleensä omia enkä mieheni kuvia täällä netissä julkassu, mutta menkööt nyt tän kerran, kun kerran te muutkin.

Tässä siis mun muru

[/QUOTE]

Mulla on ollut lyhyt mutta kiihkeä romanssi sun miehen kanssa. Se kyllä päättyi jo jokunen vuosi sitten.

"kolmen äiti"
[QUOTE="vieras";26011471]Mulla on ollut lyhyt mutta kiihkeä romanssi sun miehen kanssa. Se kyllä päättyi jo jokunen vuosi sitten.[/QUOTE]

Perke....
Kuinka monta vuotta sitten??? Olisko ollut silloin kun mä odotin tota esikoista. Meillä oli silloin vähän vaikeaa... Se sika...

Yksss
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26011489:

Tälleen mun mies odottaa mua aina iltasin sänkyyn, ja ehdottelee viettelevästi: "Tuus kattoo mitä täältä peiton alta löytyy!"
Mulla oli suhde tän kanssa.. muuten ihana mut joku kumma fetissi sillä oli aina purra kovaa mun kaulaa.

"Maisa"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26010433:
Tässä mun :heart: (kuva on ihan selvästi otettu kotioloissa ;) )

SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!!! Pelehditkö sä mun miehen kanssa? Tai ainakin tuntus, että on jotain samaa näköä.

Tässä kuva mun kullastani

Yhteistyössä