Tässä muru on 3pv ikäinen <3!

vieraas
Alkuperäinen kirjoittaja kyydistä pudonnut;30409248:
Onko tää nyt sen "pi***tohtorin" jälkeläinen? Kun on niin tummahipiäinenkin...
Arvasin, että ei mene kauan kun joku pilaa ketjun.
Mitä väliä kenen lapsi kunhan huolehtii hänestä.

onnea
Paljon onnea ap perheelle. Onpas pikkuisella tarkka ja tumma katse. Enkä nyt ilkeile tai vihjaile vaan totean vaan, että lapsella taitaa jo olla ruskeat / tummat silmät? Minunkin tytöillä on ollut jo parin päivän iässä, vaikka mulle väitettiin että ei ne noin pienellä voi ruskeaksi muuttua. Ja meillä muuttui vaikka oli ihan kotimaista pohjalais-karjalaista yhteistyöstä nuo neidit.

pempo
Jahas, ja Milanna levittelee taas kuvia ja myöhemmin syyttää muita, kun hänen asioitaan levitellään... Muistapa taas että netti on täynnä jos jonkinlaista sairasta ihmistä...

"vieraana"
No mulle todellakin olis väliä, jos mun akkani kävis toisella puolella maailmaa persettään jakamassa ja tois sieltä vielä kakaran tullessaan mun elätettäväksi. :D Ja eihän ap niistä lapsista huolehdi, vaan hänen äitinsä, joten tuo hänen hehkutus "omasta murusta" on jotenkin irvokasta.... Juu, juu, tekee "töitä", mutta kun ei vapaa-aikanakaan ole niiden mukuloidensa kanssa, vaan sillon keskitytään bailaamiseen ja muuhun turhanpäiväiseen. Säälin todella noita lapsiparkoja, joille se mummo taitaa olla enemmän äiti, kun äiti itse.

"Mies.."
[QUOTE="vieraana";30409855]No mulle todellakin olis väliä, jos mun akkani kävis toisella puolella maailmaa persettään jakamassa ja tois sieltä vielä kakaran tullessaan mun elätettäväksi. :D Ja eihän ap niistä lapsista huolehdi, vaan hänen äitinsä, joten tuo hänen hehkutus "omasta murusta" on jotenkin irvokasta.... Juu, juu, tekee "töitä", mutta kun ei vapaa-aikanakaan ole niiden mukuloidensa kanssa, vaan sillon keskitytään bailaamiseen ja muuhun turhanpäiväiseen. Säälin todella noita lapsiparkoja, joille se mummo taitaa olla enemmän äiti, kun äiti itse.[/QUOTE]

Mä aloin just säälimään sinua, noin ilkeällä ihmisellä ei voi kovin hyvin mennä.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
viaras
[QUOTE="vieraana";30409855]No mulle todellakin olis väliä, jos mun akkani kävis toisella puolella maailmaa persettään jakamassa ja tois sieltä vielä kakaran tullessaan mun elätettäväksi. :D Ja eihän ap niistä lapsista huolehdi, vaan hänen äitinsä, joten tuo hänen hehkutus "omasta murusta" on jotenkin irvokasta.... Juu, juu, tekee "töitä", mutta kun ei vapaa-aikanakaan ole niiden mukuloidensa kanssa, vaan sillon keskitytään bailaamiseen ja muuhun turhanpäiväiseen. Säälin todella noita lapsiparkoja, joille se mummo taitaa olla enemmän äiti, kun äiti itse.[/QUOTE]

Kuinka sä kehtaat? Olen monenlaista kommenttia tässä elämäni aikana lukenut, mutta sä kyllä teet sen pohjanoteerauksen näillä Milannaa halventavilla kommenteilla.

Ilmeisesti olet hyvin katkera ja yksinäinen. Ottaako noin koville, että Milannalla on 4 ihanaa lasta, avioliittokin taitaa olla kunnossa ja hyvät välit on äitiinsäkin. Töitä riittää ja asiat muutenkin kunnossa.

Sinä sitten taas... kommenteistasi kuultaa kauaksi katkeruus ja kateellisuus parempiosaista kohtaan.

• Tykkää
Reactions: honeybooboo

Ei tämä enää todellista ole :D. Suosittelen sun sairaalle mielikuvitukselle hakea jostain apua, jo vuosia näköjään kärsit samasta asiasta. Toivon sinulle onnea ja pikaista paranemista :hug:

"vieraana"
Noh, mä olen milanna ollut tällä palstalla kauemmin kuin sinä ja lukenut kyllä sun elämästä jo vuosia... Turhaa väittää, että jutut on tuulesta temmattuja. Itse olet elämääsi täällä levitellyt aika avoimesti jo monia vuosia. Oletko kuullut koskaan sanontaa, että "sitä niittää, mitä kylvää"? Sulle on sanottu jo vuosia vuosia sitten, kun sulla meni lujaa juhlapuolellakin ja sillon jo palstaväki oli vähän huolissaan, kun mummu hoiti muksut, kun sinä bailasit, että kannattasko pitää suu supummalla? Ja minä vastasin tuolle yhdelle, joka kysyi, että onko sillä väliä, kenen lapsi se on... Mutta kun tällä tabletilla ei saa lainattua, että menis kommentit oikeaan kohtaan.

Yhteistyössä