Tajua jo vieras kuka täällä paskan levittää se on sinä itse. Uskon että kaupan ja muut yritysten sivut olet levittänyt sinä tai joku muu samasta kanalaumasta. Sä olet sen verran katkera toiselle ja sen verran kärsit omasta henkisestä pahasta olosta että toivot minulle pahan vain, odotat innolla kun jotain tapahtu että saat päästä edes täällä halveksimaan minua. Etkä edes tajua ettei toisten perhen asioita sinulle kuulu. Asiat aina muutuvat ja aikaa ei seiso paikalla, elämä muutu meillä ja se on ihan normalia. Voin sinulle sanoa ettei kukaan meistä ole missään konkurssissa, en ole kertakaan ollut, enkä ilmaista työtä ole tehnyt, sen verran ahne ja ahkera kun olen. Harrastuksena pitäisi työt pitää jos haluat onnistua ja joskus jopa menestyäkin. Luulen sinua potuttaa kun et näköjään vieläkään löytänyt sen mitä me teemme, etkä saa tänne päivästä toiseen linkitettyä mitään. Voin vaan sanoa että meillä menee helvetin hyvin, onnellisia ollaan, tulevaisuuden suunnitelmat on kovat ja asenne tietysti. Millä tavalla sinua voi ärsyttää meidän talon myynti? Asutko sinäkin aina samassa paikassa tai meidän kanssa kun vastutat niin paljon myyntiä? Me ainakin laskimme että tulee koht olemaan kallista maksa kahdesta talosta. Kuka tai mitä sä olet levittämään täällä jotain mun miehestä, ketä et tunne yhtään, etkä tiedä hänen asioista yhtään ja mitään. Kuka antoi luvan firmojen osoitet ja muut levittää? Haluan tosissaan kysyä minkälainen elämä sinulla on tällä hetkellä? Minusta vaikuttaa aika köyhältä, tuntu sä et vaan kestää jos jollai menee hyvin ja joku on onnellinen, siksi yrität viikosta toiseen, jopa jo vuodesta toiseen antaa täällä minusta eikun meistä, meidän perhestä aivan paskan kuvan. Voin sanoa että melkein onnistuit, ole edes tästä asiasta tyytyväinen, kun ei muuta sun elämässä ole. Minulle ainakin aivan sama, kun mä en tarvi ketään ympärille joka jotain ajattele minusta tai mun asioista ja jos kanat kaakattelevat se on vain hyvää ja positiivinen merkki, sen jälkeen voi ajatella että itsellä menee ainakin hyvin
.