Tässä muru on 3pv ikäinen <3!

nohh
[QUOTE="huoh";30410773]Ja miten niin yksi harmaa ? Mun mielestä tässä ketjussa on 2 tai kolme jotka eivät pidä milannan touhuja järkevinä. Vai että harmaa varpusia ollaan... :D Mä ainakin pidän elämästäni ja olen siihen tyytyväinen. Nuo viime päivien uutisoinnit teiniäitiydestä nostaa vaan karvoja pystyyn kun väitetään ettei nuori äiti voi olla hyvä äiti vaikks jotkut muoret äidit ovat parempia äitejä kuin vanhemmat äidit... ja tässäkin sen huomaa. Mikäli oikein muistan milanna on lähemmäs 30v ellei ylikin ja silti tiedän monta paljon nuorempaa äitiä joilla on kunnon ammatti ja lapsia niin plajon kuin jaksavat itse hoitaa eivätkä tyrkkää muualle.[/QUOTE]

Monella nimimerkillä kirjoittelu on kielletty, joten lopeta nyt jo. Vai banniako tällä kinuat?

"vvv"
[QUOTE="huoh";30410785]En ole kirjoittanut kuin yhdellä tässä ketjussa. Moderaattorit lienee voivat tarkistaa ? Olen käyttänyt vain tätä huoh nimimerkkiä. :D Vähän olet kyllä vainoharhainen...[/QUOTE]

mee hoitoon

viaras
[QUOTE="huoh";30410460]Kuule, säälittävämpää on tyrkätä lapset muualle hoitoon heti syntymän jälkeen. Koita nyt perhana painaa sinne tyhjään päähäs ettei kaikki ole sun kanssa samaa mieltä asioista. Olet itsestäs jo niin kauan kuin mä oon täällä palstaillut (4v) antanut niin vinksahtaneen kuvan ettei ole tosikaan. Levittelet perheesi yksityisasioita ja sitten kitiset kun niitä joku kaivaa esille ja mainitsee niistä. Kelaa nyt vähän, jaat keskustelupalstalla vauvasi kuvia, olet jakanut myös yrityksiesi linkkejä ja niin paljon kaikkea muuta että täällä oli teidän kotiosoite nähtävillä. Ei jumalauta miten hölmö ihminen voi olla ! Sitten vielä uhkailet poliiseilla kun niitä asioita kaivetaan vanhoista ketjuista. Viimeksi kun jaoit vauvasi kuvan, sanoin jo silloin että kuka tahansa sekopää on voinut sen tallentaa itselleen ja ties mitä keksii. Vähän niitä valoja sinne päähän niin hyvä tulee !

Siinä ei ole mitään pahaa että on kunnianhimoinen ja haluaa menestyä mutta vois vähän miettiä kuitenkin lapsiakin kun ilmeisesti ette ole ehkäisystä kuulleet...[/QUOTE]

Oletko sinä asunut samassa taloudessa Milannan kanssa, jotta tiedät hänen jokaisen askeleensa päivän mittaan? Mistä tiedät, miten paljon Milanna viettää aikaansa lastensa kanssa?

Sinä olet henkisesti häiriintynyt, kun olen noin kiinnostunut Milannan asioista vuodesta toiseen. Hoida nyt vaan omat asiasi. Mene vaikka töihin, niin saat jotain muuta tekemistä, kuin stalkata ihmisiä.

"huoh"
Oletko sinä asunut samassa taloudessa Milannan kanssa, jotta tiedät hänen jokaisen askeleensa päivän mittaan? Mistä tiedät, miten paljon Milanna viettää aikaansa lastensa kanssa?

Sinä olet henkisesti häiriintynyt, kun olen noin kiinnostunut Milannan asioista vuodesta toiseen. Hoida nyt vaan omat asiasi. Mene vaikka töihin, niin saat jotain muuta tekemistä, kuin stalkata ihmisiä.
Mä kuule käyn ihan töissä. Ja ei en asu Milannan kanssa. Ihan itse hän on nää asiat täällä jakanut.

viaras
[QUOTE="huoh";30411637]Mä kuule käyn ihan töissä. Ja ei en asu Milannan kanssa. Ihan itse hän on nää asiat täällä jakanut.[/QUOTE]

Sinä luet Milannan kirjoituksia kuin piru Raamattua.

Ei sinun tarvitse avata Milannan ketjuja, jos noin ottaa sydämen päälle. Älä avaa!

Vitun luuseri
[QUOTE="huoh";30411637]Mä kuule käyn ihan töissä. Ja ei en asu Milannan kanssa. Ihan itse hän on nää asiat täällä jakanut.[/QUOTE]

Ja elämän kovan koulun käyneenä sinä koet tehtäväksesi pilkata ja loukata sinulle luultavasti vierasta ihmistä.. Olet varmasti todellinen voittaja kerros nyt ammattisi, siivooja vai kaupan kassa?

Vitun luuseri
"Kaarina"
Kyseinen aasi joka haukkuu ja vainoaa toista ihmistä ansaitsee jokaisen loukkauksen minkä vaan voi antaa.. Ja olen täysin varma että tämä harmaa ei kovinkaan arvostetussa ammatissa ole vaikka mainosti olevansa töissä.
Niin, että yhden idiootin takia pitää ylenkatsoa noita ammatteja ja olettaa, että noissa ammatteissa on vain idiootteja. Mitä noiden ammattien edustajat on sulle tehny? Miksi oletat tuon idiootin tekevän kumpaakaan noista töistä?

Et anna kyllä itsestäsikään kovin fiksua kuvaa halveksumalla joitakin ammatteja. Ei, en ole siivooja enkä kaupan kassa, mutta en myöskään ylenkatso heitä. Siivoojan töitä olen tehnyt opiskeluaikana kuten teki myös yliopistossa opiskeleva ystäväni.

Vitun luuseri.
Yritän loukata tuota idioottia takaisin, mutta pitihän se arvata että itku tulee.. Anteeksi että laitoin nuo esimerkiksi olisi pitänyt vaan kommentoida viisaammin eli olen varma että olet matalapalkka alalla..

EI kaikki siivoojat ja kaupan tädit ole vainoajia.

Tajua jo vieras kuka täällä paskan levittää se on sinä itse. Uskon että kaupan ja muut yritysten sivut olet levittänyt sinä tai joku muu samasta kanalaumasta. Sä olet sen verran katkera toiselle ja sen verran kärsit omasta henkisestä pahasta olosta että toivot minulle pahan vain, odotat innolla kun jotain tapahtu että saat päästä edes täällä halveksimaan minua. Etkä edes tajua ettei toisten perhen asioita sinulle kuulu. Asiat aina muutuvat ja aikaa ei seiso paikalla, elämä muutu meillä ja se on ihan normalia. Voin sinulle sanoa ettei kukaan meistä ole missään konkurssissa, en ole kertakaan ollut, enkä ilmaista työtä ole tehnyt, sen verran ahne ja ahkera kun olen. Harrastuksena pitäisi työt pitää jos haluat onnistua ja joskus jopa menestyäkin. Luulen sinua potuttaa kun et näköjään vieläkään löytänyt sen mitä me teemme, etkä saa tänne päivästä toiseen linkitettyä mitään. Voin vaan sanoa että meillä menee helvetin hyvin, onnellisia ollaan, tulevaisuuden suunnitelmat on kovat ja asenne tietysti. Millä tavalla sinua voi ärsyttää meidän talon myynti? Asutko sinäkin aina samassa paikassa tai meidän kanssa kun vastutat niin paljon myyntiä? Me ainakin laskimme että tulee koht olemaan kallista maksa kahdesta talosta. Kuka tai mitä sä olet levittämään täällä jotain mun miehestä, ketä et tunne yhtään, etkä tiedä hänen asioista yhtään ja mitään. Kuka antoi luvan firmojen osoitet ja muut levittää? Haluan tosissaan kysyä minkälainen elämä sinulla on tällä hetkellä? Minusta vaikuttaa aika köyhältä, tuntu sä et vaan kestää jos jollai menee hyvin ja joku on onnellinen, siksi yrität viikosta toiseen, jopa jo vuodesta toiseen antaa täällä minusta eikun meistä, meidän perhestä aivan paskan kuvan. Voin sanoa että melkein onnistuit, ole edes tästä asiasta tyytyväinen, kun ei muuta sun elämässä ole. Minulle ainakin aivan sama, kun mä en tarvi ketään ympärille joka jotain ajattele minusta tai mun asioista ja jos kanat kaakattelevat se on vain hyvää ja positiivinen merkki, sen jälkeen voi ajatella että itsellä menee ainakin hyvin :).

vieraas
Ikää 45
Lapsia 3 samalle miehell, avioliitto
Ammatti, kaupan kassa
Lapset päiväkodissa joka päivä 9h
Elämä tylsää, mies juo, ei tee juurikaan töitä
Kotitöitä tekee molemmat
t.palstamamma, normaali sellainen

"huoh"
Jos teitä mun ammatti noin kovin kiinnostaa niin se on sosionomi. Lastensuojelussa olen töissä.

EN HAUKU MILANNAA ! Yritän vaan saada hänet tajuamaa ettei ole fiksua jakaa noin tarkkoja tietoja itsestään. Meni överiksi. Anteeksi. Mutta ihan tosi. Täällä on paljon sekopäitä enkä kyllä itse koe olevani yksi niistä. Mieti nyt vähän mitä kaikkea kotiosoitteellasi yms voi tehdä...

"huoh"
Tajua jo vieras kuka täällä paskan levittää se on sinä itse. Uskon että kaupan ja muut yritysten sivut olet levittänyt sinä tai joku muu samasta kanalaumasta. Sä olet sen verran katkera toiselle ja sen verran kärsit omasta henkisestä pahasta olosta että toivot minulle pahan vain, odotat innolla kun jotain tapahtu että saat päästä edes täällä halveksimaan minua. Etkä edes tajua ettei toisten perhen asioita sinulle kuulu. Asiat aina muutuvat ja aikaa ei seiso paikalla, elämä muutu meillä ja se on ihan normalia. Voin sinulle sanoa ettei kukaan meistä ole missään konkurssissa, en ole kertakaan ollut, enkä ilmaista työtä ole tehnyt, sen verran ahne ja ahkera kun olen. Harrastuksena pitäisi työt pitää jos haluat onnistua ja joskus jopa menestyäkin. Luulen sinua potuttaa kun et näköjään vieläkään löytänyt sen mitä me teemme, etkä saa tänne päivästä toiseen linkitettyä mitään. Voin vaan sanoa että meillä menee helvetin hyvin, onnellisia ollaan, tulevaisuuden suunnitelmat on kovat ja asenne tietysti. Millä tavalla sinua voi ärsyttää meidän talon myynti? Asutko sinäkin aina samassa paikassa tai meidän kanssa kun vastutat niin paljon myyntiä? Me ainakin laskimme että tulee koht olemaan kallista maksa kahdesta talosta. Kuka tai mitä sä olet levittämään täällä jotain mun miehestä, ketä et tunne yhtään, etkä tiedä hänen asioista yhtään ja mitään. Kuka antoi luvan firmojen osoitet ja muut levittää? Haluan tosissaan kysyä minkälainen elämä sinulla on tällä hetkellä? Minusta vaikuttaa aika köyhältä, tuntu sä et vaan kestää jos jollai menee hyvin ja joku on onnellinen, siksi yrität viikosta toiseen, jopa jo vuodesta toiseen antaa täällä minusta eikun meistä, meidän perhestä aivan paskan kuvan. Voin sanoa että melkein onnistuit, ole edes tästä asiasta tyytyväinen, kun ei muuta sun elämässä ole. Minulle ainakin aivan sama, kun mä en tarvi ketään ympärille joka jotain ajattele minusta tai mun asioista ja jos kanat kaakattelevat se on vain hyvää ja positiivinen merkki, sen jälkeen voi ajatella että itsellä menee ainakin hyvin :).

Rehellisesti, mä en ole _KOSKAAN_ linkittänyt sun juttuja tänne. En koskaan. Mua ei kiinnosta "vainota" sua. Olen vaan kommentoinut ketjuihisi joskus jotain.

"vieraana"
Voi Milanna parka sinua... Miksi et vaan voi jo myöntää, että SINÄ ITSE olet asioitasi tänne hyvin auliisti jakanut vuosi tolkulla...

P.S. Itse en kovin paljon laskisi sen WellStar-kusetuksen varaan. Noilla pyramidipeleillä, kun on tapana paljastua ja sortua, kun korttitalo. Että toivottavasti pidät kiirettä, että pääset edes omillesi...

[QUOTE="huoh";30412181]Jos teitä mun ammatti noin kovin kiinnostaa niin se on sosionomi. Lastensuojelussa olen töissä.

EN HAUKU MILANNAA ! Yritän vaan saada hänet tajuamaa ettei ole fiksua jakaa noin tarkkoja tietoja itsestään. Meni överiksi. Anteeksi. Mutta ihan tosi. Täällä on paljon sekopäitä enkä kyllä itse koe olevani yksi niistä. Mieti nyt vähän mitä kaikkea kotiosoitteellasi yms voi tehdä...[/QUOTE]

Minä olen yksi niistä, joka on "jakanut kaikki tiedot" viimeistäänkin vuodesta 2000 eteenpäin.
Kertaakaan ei ole kaduttanut - ei vaikka tuli sekin tieto jaettua, että Tönössä (edellisessä 20 vuoden kodissa) ei ollut ovissa edes lukkoja.

"huoh"
Minä olen yksi niistä, joka on "jakanut kaikki tiedot" viimeistäänkin vuodesta 2000 eteenpäin.
Kertaakaan ei ole kaduttanut - ei vaikka tuli sekin tieto jaettua, että Tönössä (edellisessä 20 vuoden kodissa) ei ollut ovissa edes lukkoja.
Oikeesti ? :0 Vaikka oon sen 4 vuotta palstaillut, joskus harmaana, joskus mustana niin en olis susta kyllä uskonut :D
En mä tarkoituksella oikeesti Milannaa halua loukata. Onhan se lapsi iloinen asia ja aina Jumalan lahja mutta työssäni nään niin paljon näitä perheitä että pistää vihaksi kun tehdään muksuja ja heti laitetaan hoitoon muualle... Ei mulla mitään Milannaa vastaan ole. Ei ole tarvetta kiusata tms. Yritin vaan herätellä että hei tajuatko että kaikki sun asiat on täällä !

[QUOTE="vieraana";30412242]Voi Milanna parka sinua... Miksi et vaan voi jo myöntää, että SINÄ ITSE olet asioitasi tänne hyvin auliisti jakanut vuosi tolkulla...

P.S. Itse en kovin paljon laskisi sen WellStar-kusetuksen varaan. Noilla pyramidipeleillä, kun on tapana paljastua ja sortua, kun korttitalo. Että toivottavasti pidät kiirettä, että pääset edes omillesi...[/QUOTE]

Well-Star sama kun Aloe Vera ovat minun harrastus, koska olen tuotteiden käyttäjä :). Jos sinua niin paljon kiinnosta, niin tiimi minulla on. Joka tapauksessa minun pää työn takia, minulla vain tietty aika tehdä siellä töitä ja on oma tiimin tavoite mihin se aika riittää, kun tiimille pitäisi olla hyvää. Joka yrityshommaan minulla on laskettu aika, mitä teen vkloppuisin, mitä teen aamuisin tai iltaisin, sekä tietysti tavoitteet joka hommassa on erilaisia, siksi jotkut projektit minulla on pitkäkestoisia, kun kivinen tie näihin on ja olen ihminen joka menee seinienkin läpi jos halua.

Kuinka kauan vielä jaksat samasta jauhata? Mä luulen kuitenkin kyseinen aloitus oli tehty vauvasta eikä mun työstä, harrastuksista, taloista, firmoista, tohtoreista.

[QUOTE="huoh";30412284]Oikeesti ? :0 Vaikka oon sen 4 vuotta palstaillut, joskus harmaana, joskus mustana niin en olis susta kyllä uskonut :D
En mä tarkoituksella oikeesti Milannaa halua loukata. Onhan se lapsi iloinen asia ja aina Jumalan lahja mutta työssäni nään niin paljon näitä perheitä että pistää vihaksi kun tehdään muksuja ja heti laitetaan hoitoon muualle... Ei mulla mitään Milannaa vastaan ole. Ei ole tarvetta kiusata tms. Yritin vaan herätellä että hei tajuatko että kaikki sun asiat on täällä ![/QUOTE]

Sä puhuit jo niin monta kerta itseä pussiin :). Ymmärrä että monilla on varma tuttuja jotka oikeasti ko homman tekevät, itse tunnen ihmisiä ko allalla, eikä ne voi samalla tavalla niin kuin sinä levittää toisista paskan se on jo vaarantaminen on netin kautta tai ei, vaikka en olekaan sun asiakas, en tiedä ymmärrätkö mitä haluan sinulle selittää? Entäs töissä olet nähnyt paljon mun keltaisia tapauksia? Tarkoitat tapauksia kun lapsilla on hoitaja? Mielenkiintoista, varma asut jossain kauheassa kylässä, kun ei sellaisia asioita sossua kiinnosta. Pipipää stalkkeri vaan olet, säälittävä ja katkera tapaus :). Toivon koko sydämestä sinulle että onni kääntyy sinunkin päin ja löydät tarkoituksen tässä elämässä.

Yhteistyössä