Peyote
Ahaha!"Hei Vin, täällä mies1 Suomesta. Sä et oikeestaan tunne mua, mutta voisiksää niinku mittailla sun lihaksii mulle? Sit voisin kasvattaa samankokoset, jotta voisin tehdä vaikutuksen Peyoteen."
Ahaha!"Hei Vin, täällä mies1 Suomesta. Sä et oikeestaan tunne mua, mutta voisiksää niinku mittailla sun lihaksii mulle? Sit voisin kasvattaa samankokoset, jotta voisin tehdä vaikutuksen Peyoteen."
Kiitos. Kyllä, tavoitteet ovat ihan valtavan iso osa ihmisyyttä. Tässä muuten mahtava kollaasi motivaatiofilosofiasta: [video=youtube;41Zjh3AirjU]https://www.youtube.com/watch?v=41Zjh3AirjU[/video]Minusta on kiva, että ihmisillä on tavoitteita. Tsemppiä vaan lihasten kasvattelijoille!
Minäkin varmaan saisin treenattua (lähestulkoon) vastaavan kropan, mutta se maksaisi kokonaan rintani, tai sen mitä niistä vielä on Nyt on jo kutistunut B--> A ja 5 kiloa laihempana oli AA. Joten paras pysyä tälleen vähemmän timminä. Ei yhtään kiva!
Tässä mun tavoite. Eikä ole edes mahdoton. Mulla kun on lihaksia ollut jonkin verran aina, mulla vaan on niin korkee rasvaprosentti että ne lihakset hukkuu läskiin :snotty:
Reisiä en tosin saa niin kapeiksi kuin tällä, ne on enemmän sitten ap:n kuvan kaltaiset.
Onneks mun ei tartte huolehtia tommosia vaan rinnoista sais lähteä enemmänki ku yksi kuppikokoMinäkin varmaan saisin treenattua (lähestulkoon) vastaavan kropan, mutta se maksaisi kokonaan rintani, tai sen mitä niistä vielä on Nyt on jo kutistunut B--> A ja 5 kiloa laihempana oli AA. Joten paras pysyä tälleen vähemmän timminä. Ei yhtään kiva!
Tosin olen lyhyempi ja käsivarsistani hieman massiivisempi, ja vyötärökontrasti ehkä vähän suurempi, hartiat vähän leveämmät, lantio ihan vähän leveämpi.
Tässä kuva nykytilasta. Aijaa ei tainnut ottaa koko kuvaa, vaan pätkäisi ylä- ja alapäästä osan pois.No ei huono, jos tohon ei oo pitkää matka! Nam. Laita kuva?