Tässä kuva unelmieni vartalosta - laittakaa omia kuvianne myös.

• Viestiketjun aloittaja tavoite
  • Ensimmäinen viesti
XD

No, ihan vain eri nettilähteistä.

Monella treenaajalla on esikuvia, hyödyllisiä ovat he. Olen sitä mieltä, että yhteiskunnassamme saisi ylipäätään olla enemmänkin esikuvia. Ko. ajattelu on vanhaa muttei silti huonoa.

Tässä mun tavoite. Eikä ole edes mahdoton. Mulla kun on lihaksia ollut jonkin verran aina, mulla vaan on niin korkee rasvaprosentti että ne lihakset hukkuu läskiin :snotty:

Reisiä en tosin saa niin kapeiksi kuin tällä, ne on enemmän sitten ap:n kuvan kaltaiset.

"esikoinen tulossa"
Älä ap välitä noita ketjun alkupuolen kitisijöistä. Esimerkki kuvasi on upea ! Itse ennen raskautta omasin tuollaisen vartalon ja ihan six packilla, tosin minulla oli 8-pack. Kovaa työtä ja kuria se vaatii mutta tuloksista saa energiaa ! Ja kuvaa tuskin on paljon photoshopattu, kitisijät vaan eivät halua uskoa että jollain voi olla tuollainen vartalo.

ddas

Tässä mun tavoite. Eikä ole edes mahdoton. Mulla kun on lihaksia ollut jonkin verran aina, mulla vaan on niin korkee rasvaprosentti että ne lihakset hukkuu läskiin :snotty:

Reisiä en tosin saa niin kapeiksi kuin tällä, ne on enemmän sitten ap:n kuvan kaltaiset.
Minäkin varmaan saisin treenattua (lähestulkoon) vastaavan kropan, mutta se maksaisi kokonaan rintani, tai sen mitä niistä vielä on :( Nyt on jo kutistunut B--> A ja 5 kiloa laihempana oli AA. Joten paras pysyä tälleen vähemmän timminä. Ei yhtään kiva!

Tosin olen lyhyempi ja käsivarsistani hieman massiivisempi, ja vyötärökontrasti ehkä vähän suurempi, hartiat vähän leveämmät, lantio ihan vähän leveämpi.

Minäkin varmaan saisin treenattua (lähestulkoon) vastaavan kropan, mutta se maksaisi kokonaan rintani, tai sen mitä niistä vielä on :( Nyt on jo kutistunut B--> A ja 5 kiloa laihempana oli AA. Joten paras pysyä tälleen vähemmän timminä. Ei yhtään kiva!

Tosin olen lyhyempi ja käsivarsistani hieman massiivisempi, ja vyötärökontrasti ehkä vähän suurempi, hartiat vähän leveämmät, lantio ihan vähän leveämpi.
Onneks mun ei tartte huolehtia tommosia vaan rinnoista sais lähteä enemmänki ku yksi kuppikoko :D

Yhteistyössä