Tässä 4v pojan tulevat joululahjat.

• Viestiketjun aloittaja 4v pojan lahjat
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Että jos sun lapsi ei innostu ni lapset ei innostu? Onneksi mulla ei oo noin vaativa lapsi.
Ei mun lapsi ole vaativa! Ei vaan ole kiinnostunut luistelusta 4-vuotiaana, miksi olisi PAKKO olla ? samoin yöpuvut ei hirrrveesti innosta 4-vuotiasta poikaa.
Aika nössöä on, jos innostaa....

Jos sun mielestä se on vaativa lapsi, jolla on oma maku ja omat mielipiteet, niin millainen sun lapsi sitten on?

miekin
[QUOTE="vieras";27659609]Miksei voisi muutaman pikkupaketin tuon lisäksi ostaa? Joku edullinen pieni lelu?pikkuauto tms.

(lapset tykkää availla paketteja)

En tajua sellaista, että mahdollisimman vähällä pitää vanhemman päästä, ei se nyt paljoa maksa, jos hommaat muutaman muun lahjan. lapsi ei tosissaan innostu vaatelahjoista tms...MUTTA siis jokainen tyylillään. Mä saattaisin laittaa karkkia pakettiin,jos olisi noin vähän lahjoja...[/QUOTE]

Mä en ole taas ikinä ymmärtänyt sitä, että niitä lahjoja pitää väen vänkää ostaa lisää ja ainoastaan sen takia, että niitä olisi paljon :D Ja että ihan kaikki, varsinkin joku karkki, kääräistään lahjapakettiin.
Ja miten niin, että vanhempi pääse mahdollisimman vähällä? Minusta olisi helpoin tie se, että ostaisin vaan mitään ajattelemaata pinon krääsä ja tadaaaa: siinä lahjakeko. Se, että tiivistää lapsen toiveet siihen muutamaan pakettiin, on ehdottomasti vaikeampaa kun tää yltäkylläinen materian haaliminen

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27659622]Peli ja luistimet ehkä eniten ilahduttaa legoista ei niin välitä ja meillä paljon leluja eikä niillä leiki varmasti 6-7 laatikollista joten miksi pitäisi leluja turhaan lisää ostaa?[/QUOTE]

No yleensä lapset TOIVOO joululahjaksi LELUJA, hei haloo.SIKSI!
Mutta en jaksa enää tätä ketjua, teillä on ihan kummat mielipiteet....poistun paikalta

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27659647]No yleensä lapset TOIVOO joululahjaksi LELUJA, hei haloo.SIKSI!
Mutta en jaksa enää tätä ketjua, teillä on ihan kummat mielipiteet....poistun paikalta[/QUOTE]

No meillä nuo ovat pojan toiveita ja hänellä paljon leluja.

miekin
[QUOTE="vieras";27659647]No yleensä lapset TOIVOO joululahjaksi LELUJA, hei haloo.SIKSI!
Mutta en jaksa enää tätä ketjua, teillä on ihan kummat mielipiteet....poistun paikalta[/QUOTE]

Niin, YLEENSÄ. Mutta ei aina. Jos on tarpeeksi leluja, voi toivoa jotain muutakin. Lapsetkin ovat erilaiset.

Sun mielestä olisi sitten reilumpaa, että ap ei kuuntelis lapsen toivetta ja ostaisi vaan kasan muotileluja? Koska sun lapsi toivoo niitä (ja se on se ainoa oikea ja normaali tapa), niin kyllä ap:n lapsenkin on toivottava sitten samoja juttuja?

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27659664]Kummallinen 4-vuotias, joka kertoo joululahjatoiveekseen flanellisen yöpuvun![/QUOTE]

No se on ainoa minkä keksin itse ainakin viime jouluna piti kovasti meidän lapsemme pitää myös pehmeistä paketeista.

"Vieras"
Tosi hyvältä kuulostaa lahjat!! :) Meidän 4-vuotias ilahtuisi ihan varmasti! Meillä lähes ykköstoiveena oli kaikilla lapsilla uudet yöpuvut. Että se todellakin ilahduttaa. Luistimista on ihan varmasti ylpeä, kun on omat ensimmäiset.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
miekin
[QUOTE="aloittaja";27659668]No se on ainoa minkä keksin itse ainakin viime jouluna piti kovasti meidän lapsemme pitää myös pehmeistä paketeista.[/QUOTE]

Niin minunkin lapset tykkäävät pehmeistä paketeista, varsinkin 2v on todellinen vaatefriikki :D
Ja veljen tytön(8v)tämän vuotisen lahjalistan ekana olivat villasukat, jotka neuloin viime vuonna lahjaksi ;)

Kait meillä on todella kummallisia lapsia :D

"..."
[QUOTE="vieras";27659678]Ai miten niin?[/QUOTE]

Koska ne on kalliita ja rahaa vähän. Älytöntä, miten ihmiset pitävät omaa elintasoaan itsestäänselvyytenä ja opettavat sen lapsilleenkin.

"vieras"
Mä en ole taas ikinä ymmärtänyt sitä, että niitä lahjoja pitää väen vänkää ostaa lisää ja ainoastaan sen takia, että niitä olisi paljon :D Ja että ihan kaikki, varsinkin joku karkki, kääräistään lahjapakettiin.
Ja miten niin, että vanhempi pääse mahdollisimman vähällä? Minusta olisi helpoin tie se, että ostaisin vaan mitään ajattelemaata pinon krääsä ja tadaaaa: siinä lahjakeko. Se, että tiivistää lapsen toiveet siihen muutamaan pakettiin, on ehdottomasti vaikeampaa kun tää yltäkylläinen materian haaliminen
Ei pidä "väen vänkää ostaa lisää ainoastaan sen takia että niitä olisi paljon",
mutta vähän voi käyttää mielikuvitusta.

Miksi lapset ei saa olla lapsia, ja tykätä leluista??

En tajua teitä. Enkä myöskään ap:n asennetta että "muuta ei ole tarkoitus ostaa",
ihmeellinen asenne, että ihan kuin lapsi kärsisi siitä, jos saisi vaikka 7 tai 10 lahjaa.
Pitää vaan esittää jotain eko-luomuilijaa joka ei osta turhia lahjoja.
Jos aletaan miettimään mikä kaikki on turhaa, niin kai sitten myytte autonne ja lopetat käyttämästä meikkejä tai käymästä kampaajalla.

Ps. Meidän lapset saa turhiakin leluja(varsinkin tutuilta ja sukulaisilta), lapsuus on lyhyt aika,lapset saa nauttia siitä, eikä minua haittaa että talossa on paljon leluja.

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27659688]Ei pidä "väen vänkää ostaa lisää ainoastaan sen takia että niitä olisi paljon",
mutta vähän voi käyttää mielikuvitusta.

Miksi lapset ei saa olla lapsia, ja tykätä leluista??

En tajua teitä. Enkä myöskään ap:n asennetta että "muuta ei ole tarkoitus ostaa",
ihmeellinen asenne, että ihan kuin lapsi kärsisi siitä, jos saisi vaikka 7 tai 10 lahjaa.
Pitää vaan esittää jotain eko-luomuilijaa joka ei osta turhia lahjoja.
Jos aletaan miettimään mikä kaikki on turhaa, niin kai sitten myytte autonne ja lopetat käyttämästä meikkejä tai käymästä kampaajalla.

Ps. Meidän lapset saa turhiakin leluja(varsinkin tutuilta ja sukulaisilta), lapsuus on lyhyt aika,lapset saa nauttia siitä, eikä minua haittaa että talossa on paljon leluja.[/QUOTE]

Meillä on todella paljon leluja ja harvoin niillä leikkii,lisääkö pitäisi vaan ostaa?

"vieras"
[QUOTE="...";27659683]Älytöntä, miten ihmiset pitävät omaa elintasoaan itsestäänselvyytenä ja opettavat sen lapsilleenkin.[/QUOTE]

No minä pidän itsestäänselvyytenä ja opetan lapsillenikin, että kannattaa opiskella saadakseen hyvän ammatin.

Tämä tietenkin on outo ajatus palstalla:

- millon ne veronpalautukset tulee
- onks Siwa auki?
- miten pärjään kaks viikkoa 10 eurolla?
- ym. ym.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27659696]Meillä on todella paljon leluja ja harvoin niillä leikkii,lisääkö pitäisi vaan ostaa?[/QUOTE]

Miksi lapsi ei leiki leluilla? Todella outoa...

Eikö muka leiki legoilla, autoilla, junaradoilla, ei millään?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
[QUOTE="vieras";27659755]Miksi lapsi ei leiki leluilla? Todella outoa...

Eikö muka leiki legoilla, autoilla, junaradoilla, ei millään?[/QUOTE]
Mullekin on tullut mielikuva, että aapeen mukula on OUTO :O

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27659755]Miksi lapsi ei leiki leluilla? Todella outoa...

Eikö muka leiki legoilla, autoilla, junaradoilla, ei millään?[/QUOTE]

Joskus leikkii mutta tykkää enemmän pelailla lautapelejä ja pelikoneella ja ulkoilusta tykkää.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27659760]Joskus leikkii mutta tykkää enemmän pelailla lautapelejä ja pelikoneella ja ulkoilusta tykkää.[/QUOTE]

Nii joo, pelaa pelikoneella, just.
Ja yrität antaa sellaista kuvaa, että olisitte jotenkin parempia, kun ei osteta turhia lahjoja.
Mutta lapsi tuhlaakin aikaansa pelaamalla pelejä.
Mun mielestä tuon ikäisellä pitäisi olla mielikuvitusta ja osata leikkiä leluilla. Anteeksi..

Yhteistyössä