Tässä 4v pojan tulevat joululahjat.

• Viestiketjun aloittaja 4v pojan lahjat
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miksei voisi muutaman pikkupaketin tuon lisäksi ostaa? Joku edullinen pieni lelu?pikkuauto tms.

(lapset tykkää availla paketteja)

En tajua sellaista, että mahdollisimman vähällä pitää vanhemman päästä, ei se nyt paljoa maksa, jos hommaat muutaman muun lahjan. lapsi ei tosissaan innostu vaatelahjoista tms...MUTTA siis jokainen tyylillään. Mä saattaisin laittaa karkkia pakettiin,jos olisi noin vähän lahjoja...

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27659610]Meidän lapsella ei ole vielä luistimia ja alkaa harjottelemaan luistelua ja tiedän että tykkää niistä samoin tykkää yöpuvusta.[/QUOTE]

:LOL:

[QUOTE="vieras";27659607]Tulee kurja joulu 4-vuotiaalle :([/QUOTE]

Kurjaa että ollaan niin kiinni materiassa :( Ei kelpaa enää perusjutut ja kohtuumäärä lahjoja. Kersat jo opetetaan siihen että pitää olla paljon ja hienoa. Voi mun 5v parkaa kun se toivoo just ton tyyppistä eikä ymmärrä haluta kalliita kaikenmaailman systeemejä.

• Tykkää
Reactions: Minskii ja Laurana
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27659610]Meidän lapsella ei ole vielä luistimia ja alkaa harjottelemaan luistelua ja tiedän että tykkää niistä samoin tykkää yöpuvusta.[/QUOTE]

Juu, mutta siis 4 pakettia? Miksi niin vähän? Onko teillä suurperhe, ja tuo on se mitä varaa ostaa? Vai oletko itse vain pihi?
Anteeksi että kysyn, mutta kuulostaa vähän nihkeältä, 4-vuotias on kuitenkin "parhaassa iässä" nauttiakseen joulusta...

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27659615]No legothan on tuossa listassa ainoa joka ilahduttaa. Ja ehkä se peli..[/QUOTE]

Peli ja luistimet ehkä eniten ilahduttaa legoista ei niin välitä ja meillä paljon leluja eikä niillä leiki varmasti 6-7 laatikollista joten miksi pitäisi leluja turhaan lisää ostaa?

[QUOTE="vieras";27659609]Miksei voisi muutaman pikkupaketin tuon lisäksi ostaa? Joku edullinen pieni lelu?pikkuauto tms.

(lapset tykkää availla paketteja)

En tajua sellaista, että mahdollisimman vähällä pitää vanhemman päästä, ei se nyt paljoa maksa, jos hommaat muutaman muun lahjan. lapsi ei tosissaan innostu vaatelahjoista tms...MUTTA siis jokainen tyylillään. Mä saattaisin laittaa karkkia pakettiin,jos olisi noin vähän lahjoja...[/QUOTE]

Että jos sun lapsi ei innostu ni lapset ei innostu? Onneksi mulla ei oo noin vaativa lapsi.

[QUOTE="aloittaja";27659622]Peli ja luistimet ehkä eniten ilahduttaa legoista ei niin välitä ja meillä paljon leluja eikä niillä leiki varmasti 6-7 laatikollista joten miksi pitäisi leluja turhaan lisää ostaa?[/QUOTE]

Siksi kun palsta tietää aina mitä kaikki lapset haluavat ja paljonko lahjoja on oltava että riittää. Lisää vaan täytyy työntää leluja ja tavaraa.

"vieras"
Kurjaa että ollaan niin kiinni materiassa :( Ei kelpaa enää perusjutut ja kohtuumäärä lahjoja. Kersat jo opetetaan siihen että pitää olla paljon ja hienoa. Voi mun 5v parkaa kun se toivoo just ton tyyppistä eikä ymmärrä haluta kalliita kaikenmaailman systeemejä.
Ei se mun mielestä ole kohtuuton määrä lahjoja, jos on enemmän lahjoja kuin 4!
Eikä niiden lahjojen tarvii olla kalliita, suurinhan ilo on se avaaminen ja yllätys.

Mutta jotkut näköjään tykkää olla minimalisteja...

Yhteistyössä