täs on nyt tätä olohuonetta.

Katja
Ihanat seinät!!! Meillä myös kokopaneelit seinissä ja voi kiesus, ettävihaan niitä. Olen miettinytkin, että maalaan osan seinistä valkoisella ja osasta sitten poistetaan ja tapetoidaan seinät...
Näytän miehellekin nämä kuvat, jospa innostuisi :D
 
Hienon näköinen ja mukavan oloinen olkkari.
Hyvät parannukset ootte tehneet, nuo puupaneelit ei oikein ihastuta (siis nuo mitä oli ennen).

Muoks. niin nuo ikkunanpielet ovat vielä eriparia uuden sisustuksen kanssa, että kannattaisin maalaamista. :)
Ihanan siistiä teillä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
älkää nyt mutisko jostain reijistä tai muista ku ei tuo ole vaalmis. :D
Eikä tod.näk ihan heti valmistukaan sillä huone on jo kalustettu mutta listat puuttuu. Listoilla on sellainen ovela piirre että jos niitä ei asenna heti, ne ovat asentamatta luultavasti vielä vuodenkin päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kivasti avartunut vaaleilla seinillä. Itse olisin maalannut myös katon.
Myö ostettiin tossa nelisen kuukautta sitten omakotitalo ja täällä oli kaikki katot puuta. Ne me maalattiin ensimmäisenä ja jopas tuli valoisaa. Parissa makkarissa on vielä puulla, mutta ne saa toistaiseksi jäädä sellaiseksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Ihanat seinät!!! Meillä myös kokopaneelit seinissä ja voi kiesus, ettävihaan niitä. Olen miettinytkin, että maalaan osan seinistä valkoisella ja osasta sitten poistetaan ja tapetoidaan seinät...
Näytän miehellekin nämä kuvat, jospa innostuisi :D
me paiskattiin kipsilevyt vaan päälle. tääl oli kans joka puolel, et tuol takkahuoneest maalasin, se on ainoa paikka mihi jätettii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
älkää nyt mutisko jostain reijistä tai muista ku ei tuo ole vaalmis. :D
Eikä tod.näk ihan heti valmistukaan sillä huone on jo kalustettu mutta listat puuttuu. Listoilla on sellainen ovela piirre että jos niitä ei asenna heti, ne ovat asentamatta luultavasti vielä vuodenkin päästä.
näin meinki isäntä sano. :D hänen lapsuudenkodissaan ei oo jossain vieläkään ja se on jo 25 vuotta vanha talo. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Hienon näköinen ja mukavan oloinen olkkari.
Hyvät parannukset ootte tehneet, nuo puupaneelit ei oikein ihastuta (siis nuo mitä oli ennen).

Muoks. niin nuo ikkunanpielet ovat vielä eriparia uuden sisustuksen kanssa, että kannattaisin maalaamista. :)
Ihanan siistiä teillä!!
juu, noi ikkunat on tarkotus täs kesän aikana ottaa. joka ainua talon ikkuna. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
älkää nyt mutisko jostain reijistä tai muista ku ei tuo ole vaalmis. :D
Eikä tod.näk ihan heti valmistukaan sillä huone on jo kalustettu mutta listat puuttuu. Listoilla on sellainen ovela piirre että jos niitä ei asenna heti, ne ovat asentamatta luultavasti vielä vuodenkin päästä.
näin meinki isäntä sano. :D hänen lapsuudenkodissaan ei oo jossain vieläkään ja se on jo 25 vuotta vanha talo. :D
Minä tein kylppärirempan 5 vuotta sitten. Jostain syystä kattolistoja en ole ehtinyt vielä asentaa :ashamed:
Muihin asuintiloihin olen kyllä listat laittanut heti itse rempan yhtydessä.
 
Katja
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Ihanat seinät!!! Meillä myös kokopaneelit seinissä ja voi kiesus, ettävihaan niitä. Olen miettinytkin, että maalaan osan seinistä valkoisella ja osasta sitten poistetaan ja tapetoidaan seinät...
Näytän miehellekin nämä kuvat, jospa innostuisi :D
me paiskattiin kipsilevyt vaan päälle. tääl oli kans joka puolel, et tuol takkahuoneest maalasin, se on ainoa paikka mihi jätettii.

Kiitos vinkistä!!! Aivan mahtava olkkari teillä! :D
 

Yhteistyössä