tänne ovulaatiotesti kuvia.

täällä yksi kuumeilija lisää testinippu-kuvan kera... =) aloin sitten tikutteleen ensimmäistä kertaa, aloitin jo kp8 (ylin kuvassa) ja kuvan alin (kp15) tänä aamuna tehty, eli taisi ovis olla eilen illalla... toivottavasti olis viikonlopun pupuilut tuottaneet tulosta... ;)
 
Pamsku ei tuo plussa ole minusta... jatkasin testaamista ehdottomasti. Tosin taidan tunnistaa testin josta mulla huonoja kokemuksia saada varma tasavahva viiva.
jessix mä en nää kuvia tai linkejä kuviin??
 
Koskaan en ole saanut noin vahvaa plussaa ja tuo oli iltapäivädippauksesta. Illan testi sit jo hitusen haaleampi ja nyt aamulla enemmän haalistunut. Joten ekaa kertaa sain testeihin selkeästi esille tuon plussan :) Nyt sit alkaa piinaviikot :D
 
Pyytäsin mielipiteitä tästä? Tuon veroinen viiva on tähän asti aina merkinnyt plussaa, ja siis dpo-1päivää. Mutta nyt varhaisen keskenmenon jälkeen ajattelin etten edes tikuta ovista, mutta on vähän pakko jos en halua aloittaa teroja sitten väärään aikaan.

Eli nyt on useampana päivänä aina puolenpäivän aikaan tullut melkein plussaa, ja tänään tämmöinen kuva. Onko tuo plussa teidän mielestä? Voikohan keskenmeno jotenkin sotkea elimistön lh-pitoisuuksia kun nyt tuntuu etten tajua ollenkaan mitä nuo tikut meinaa, välillä tummuu viiva ja välillä haalenee..

Aijaa.com - 10369772
 
nyt on pakko kysyä neuvoja, koska olen epätoivoinen näiden tikkujen suhteen. oletteko siis tikuttaneet sekä aamulla että illalla? olen ymmärtänyt että aamulla ei kannattaisi tikuttaa, koska silloin tulos ei ole välttämättä oikeanlainen...? jos päivälläkin pitäisi tikuttaa, niin sit voi kyl olla vaikea pidättää vessahätää 4t =). mistä sitä sitten tietää kun on kyseesslä LH-huippu? olen tikutellut kerran clearblue dig.testillä mutta en saanut plussaa. testastin kerran päivässä. nyt on yritetty raskautua melkein vuosi, yksi keskenmeno takana. alkaa olemaan jo hieman puhki tämän asian kanssa.
kiitos kovasti etukäteen vastauksistanne!!
 
katso liitettä 16389

NaksuP Mun mielestä selvä ovis+!!! :)

ja dippidii, aamulla ei tosiaan kannata ovista testailla, mä testaan yleensä klo 14-20 välillä ja voin kyl sanoo että en kyl 4 tuntia pysty pidätteleen.. :D Että pari tuntia pidätystä ollut mulla ainakin ihan jees ja on joka kuukausi (3kk ajan) kyllä ovis näkyny hyvin, suosittelen muuten netistä tilattavia halpis-testejä, säästää pitkän pennin ja näyttää ihan selvästi oviksen kun sen aika on.. :) Ohessa tän kuun saldo..
 
NiQ
Kertokaahan joku viisas mulle, että mistä johtuu testien tummuminen iltaa kohden? Oon nyt tehnyt tieteellisiä tutkimuksia johtuen lievästä(?) addiktiostani tehdä noita ovistestejä :D Nyt on muutamana päivänä käynyt niin, että aamupäivällä tehty testi näyttää todellatodella haalean vaaleanpunaisen viivan, päivällä tehty testi taas huomattavasti kirkkaamman ja illalla tehty testi taas melkein plussaksi tulkittavan kirkkaan punaisen viivan? Näin ei siis ole ollut koko kiertoa, vaan vasta muutamana viime päivänä. Kp27 on tällä hetkellä, kierrot ihan sekaisin ja Terolutit apuna. :confused: Menkkajomotukset on nyt ollut muutamana päivänä ilonani, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta aikaisintaan viikon päästä johtuen siis noista Teroluteista...
 
Viimeksi muokattu:
ei tärpännyt viime kierrolla sitten... aloitin taas tikuttamaan ovista kp 11, olin jo luopumassa toivosta useiden nega-päivien jälkeen, tänään kp 17 ja aamulla tuloksena tämä Aijaa.com - 10495962

kuvanlaatu taas on mitä on, ja kontrolliviivan kohdalle tuli punasta suttua (en sitten tiedä miksi näin..)...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla piti alkaa testaamaan ovista vasta huomenna kp13, kun oletettu aika ovikselle su-ma. Mutta aloitinpas ihan huvikseni jo tänään kp12 ja tässä tulos:



onko tämä nyt plussa vai jatkanko viel tikuttamista? jatkan varmaan joka tapaukses, mut peitot nyt kyl heilumaan kans :D
 
Aijaa.com - 10449408 tässä olis mun ovistikuttelu, nää viivat on kyllä haaleita koska on otettu viimesen testauksen jälkeen ja kaikki on kuivunu :) mutta toi kp 13 oli kaikista vahvin silloin heti ja huomaa että toi kp 14 on sitten haaleampi. :) heiluteltiin kyllä peittoja vasta tolloin kp 14, et saa nähä onko kumminkin tärpännyt.. tässä on nyt menossa kp 33 ja menkkoja eikä plussaa r-testiin oo tullu. :/
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikki! Mä en ole vielä aloittanut ovistestien käyttöä, mutta kaapista niitä jo löytyy kyllä. Semmonen kysymys vaan, että tuleeko ovistestiin aina nuo kaksi viivaa, kontrolli ja testiviiva, näkyviin. Mutta ainoastaan jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi, verrattuna kontrolliviivaan, niin sitä voidaan pitää positiivisena?
 
Sunflower11
Fiinaliina: Riippuu ihmisestä ja kierrostakin. Joskus mulla tulee vasta oviksen lähestyessä testiviiva näkyviin ja alkaa vahvistumaan, joskus se taas häviää ja sit yhtäkkiä on tullut plussa. Mutta tosiaan jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi niin sitten ovisplussa. Tosin tässä mainittakoon että esim. david-merkkisillä ovistesteillä itse en ole saanut IKINÄ yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli.

Tässäpä esimerkkikuvia:

Tässä ovisplussa pregcheck testillä:


tuossa noi vaaleanpunaiset on davidin ja toiset on digi, digillä varmistin ja hyvä vaan, en ois muuten saanut "oikeaoppista" plussaa.



 

Yhteistyössä