tänne ovulaatiotesti kuvia.

Sunflower11
Jos mä nyt nään oikein niin toi tumma viiva mikä näkyy on se kontrolli viiva, eli toi vasemman puoleinen. Muutoin pitkin kiertoa voi se toinen viiva olla näkymättä tai näkyä haamuna tai vähän tummempana.
 
Mulla ei oo kokemusta näistä tikuista niin siksi "säikähdin",olen kuullut että siihen voi haamu tai viivaton tulla mutta oletin että jos noinkin tumma niin parissa päivässä olisi jo paaaljon tummempi eli siis plussaa..? kun ei nyt vaan missais koko ovista! nyt tosiaan se kp5 KAI, kroppa ollut jotenkin sekasin pari kk kun kuparikierukka poistu. Tammikuun puolella kemiallinen ja nyt menkkojen aikana todella epänormaalivuoto (eli alko 8.2 ja loppu jo seuraavana pvänä) Tuskin tuo nyt kuitenkaan raskaudesta kertoo kun en r-testiinkään ole saanut selvää viivaa JOS nyt edes ollenkaan.
 
HMPH, miks mulla david merkkinen testi näyttää tummempaa viiva ku sofi one step.. Tai sitten se vaikuttaa et taisin juoda reilummin tänään ennen testin tekoa kun halusin kokeilla uusia eli noita sofin testejä :D ja vasta kp9 joten ei kai se nyt tummuuttaan huutaskaan vielä

Aijaa.com - 9579206.jpg tässä kp 6-9

http://i10.aijaa.com/b/00940/9579207.jpg haalee tossa toiseksi alimpana johtunee pannullisesta kahvia ja testattu iltapvällä kp8 alin siis kp9 aamupvä eli tänään.
 
no siihen sanoin vain että hieno rivistöhän tuo on ja hieno plussa tullut testiviivojen pääteeksi!! mutta poistin viestin, kun tunsin oloni niin idiootiksi: kommentoin siis tuota että voiko db digi antaa tuollaisia viivoja että olisiko kyseessä voinut olla jokin muu testi kuin cb digi :D testi ei ennestään ole miulle tuttu niin luulin siis hölmönä että se näyttää vain sen hymynaaman vaikka näyttää tikussa myös tuon viivan :D
 
Hei auttakaa nyt, yleensä en näissä tarvitse apua kun ovis on niin selkeä testissä ja tuntemuksissa. Nyt siis menossa keskenmenon jälkeen 1. kierto menkkojen jälkeen. Ovistuntemukset alkoivat jo viikko sitten: vihlontaa, ovislimoja, halukkuutta ym. Pe selkeet kivut vasemmassa munasarjassa, la ihan kauheat tärinäkinut oikeassa munasarjassa, su taisi vasen puoli vihloa, ma neutraali, ti oikealla puolella ihan järkyt kivut taas ja tässä siis eiliset kp 16 testit:

Aijaa.com - 9669970.jpg

ennen aina käytin Wondfo:n testejä ja niillä aina selkeä ovis: kp 14 tasavahvat viivat, kp 15 vahvempi testiviiva kuin kontrolli, kp 16 enää haalea testiviiva. Nyt siis käytössä Davidin ovistestit. Kysymys kuuluu onko tuo eilinen plussa vai jatkanko tätä hiton testausta (ja tallenteluja), tänään siis kp 17. Ikinä ennen ei ole ovistuntemukset kestäneet näin pitkään eikä tuntuneet vuorotellen molemmin puolin, vaan aina vaan sillä puolella mistä munasolu irronnutkin? Tänään oikealla ei enää mitään tuntumuksia, mutta vasemmalla ehkä ihan aavistus..Mitä mun kropassa tapahtuu?!?
 
Tää päätti nyt laittaa tänne oikeeseen osioon tämän huonohkolaatuisen kuvatuksen, otestiin pärähti tuollaiset viivat kp12 ja rtesiin puolikas plussa (joka siis kuulemani mukaan reagoinut LH huippuun).
Nyt kuitenkin ovista tikuttaessani aivan selkeitä negoja tullut kp12 ilta, kp13 aamu ja ilta.
Mulla kierrot mennyt noin28-52 pvää (nyt viimenen kierto oli sen 34pv (joka kiero lyhentynyt jonkin verran...) Eli lyheneekö tämäkin kierto sen 10pv?

Aijaa.com - kp12 - 9688799.jpg
 
Aijaa.com - 9707081.jpg
Oiskohan kp12 ilta voinu olla jo ovis? Viivat tuli heti testin tehtyä ja viiva oli tummempi märkänä ja haaleni vähän kuivuttuaa. Kp 13 aamu, ilta ja kp 14 aamu: viivat tuli vasta testin hieman kuivahdettua, märkänä ei näkynyt juuri mitään. Kierto ollut yleensä n.30päivää mutta nyt tuntunut oviksen oireita (limailua, nipistelyä) ja eka kierto kun tikutan. Hieman hukassa vielä näissä jutuissa!
 
Miksiköhän nuo testin tummuu päiväpäivältä? :S Ja onko sillä merkitystä miten vaaleiksi ne kuivuvat. Märkänä kp 12 ilta oli aivan yhtä tumma kuin kontrolliviiva mutta kuivui haaleaksi, muissa taas väri ei ole testin kuivettua haalistunut juuri yhtään.. On tämä tälläista ydinfysiikkaa ettei voi ymmärtää. Ennne kp 11 viiva (jos sitä edes oli) oli niin haalea ettei sitä edes oikein nähnyt.. Kp 14 illalla hyvin haalea ja kp 15 aamulla ei mitään varteenotettavaa nähtävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n

Yhteistyössä