Tänne kaikki äidit ja isät, jotka vietätte raittiin vapun lastenne kanssa!!!

  • Viestiketjun aloittaja kuuden mamma yhden vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
:wave: wappu on perheen juhla, miksi viettää kaikki juhlapyhät erossa lapsista..
En minä ainakaan ole ollut erossa lapsista jouluna, juhannuksena, pääsiäisenä. Sinäkö siis olet?
Omatuntoko se siellä soimaa.. vähennäppä juomista jos noi tiukkalla on jo pipo.. Lähinnä tuohon ketjuun kommentoin, että kun trendi on tyrkkiä lapset joka juhlapyhä hoitoon, että pääsee itse "rentoutumaan"
Eikö tässä ketjussa ole puhuttu lähinnä vapusta, ja tietääkseni vuoteen mahtuu muitakin juhlapyhiä. Sinä puhuit kaikista juhlapyhistä. Aika harva täällä tietääkseni esim jouluna on erossa lapsistaan.
Niin, että ihan jouluna lasten kanssa, no onhan sekin alku.. siitä se lähtee.. kokeile joskus vähän usempaakin juhlapyhää..
Öö, luitkos ensimmäistä viestiäni ollenkaan? Muistaakseni kirjoitin, että en ole ollut erossa lapsista jouluna, juhannuksena, enkä pääsiäisenä. Itse puhut koko ajan kaikista juhlapyhistä, minä puhun vain vapusta.
 
meillä ei ihan raivoraitis vappu ollutkaan, kun mentiin tuttavien luo syömään illalla. otin lasin viinipohjaista boolia ja tölkin kopparbergiä, mies joi boolilasin päälle vielä punkkua ruuan kanssa.. ei kai tosta vielä tankojuoppouden määritelmä täyty? :whistle: kotiinkin tultiin sivistyneesti puol kympän maissa.
 

Yhteistyössä