Tänne kaikki äidit ja isät, jotka vietätte raittiin vapun lastenne kanssa!!!

  • Viestiketjun aloittaja kuuden mamma yhden vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
:wave: wappu on perheen juhla, miksi viettää kaikki juhlapyhät erossa lapsista..
En minä ainakaan ole ollut erossa lapsista jouluna, juhannuksena, pääsiäisenä. Sinäkö siis olet?
Omatuntoko se siellä soimaa.. vähennäppä juomista jos noi tiukkalla on jo pipo.. Lähinnä tuohon ketjuun kommentoin, että kun trendi on tyrkkiä lapset joka juhlapyhä hoitoon, että pääsee itse "rentoutumaan"
Eikö tässä ketjussa ole puhuttu lähinnä vapusta, ja tietääkseni vuoteen mahtuu muitakin juhlapyhiä. Sinä puhuit kaikista juhlapyhistä. Aika harva täällä tietääkseni esim jouluna on erossa lapsistaan.
 
Mäkään en käsitä mitä pahaa siinä on jos lapset hoidossa ja vanhemmat kännissä, siis jos lapsille kuitenkin hoidossa olo ok tai jopa kivaa. Ite en kyllä kuitenkaan koskaan vois jäädä paitsi vapputorista lapseni kanssa.. Mutta kaikki tekee niinkuin parhaaksi kokee. =)

Itse hörpin tässä parhaillani jaffaa(sima närästää) ja nautin hiljaisuudesta.. Mies ottaa jonku verran olutta ja pelaa omalla koneellaan. Okei, jos en olis raskaanasaattasin mäkin ottaa vähän tytön nukkuessa, en-kä näkis siinä mitään pahaa.
 
manna
nonih, lapset ovat olleet jo nukkumassa reilun tunnin, enkä vieläkään ole korkannus siideriäni. hohhoijaa, taidan säästää lauantain saunaan. (silloin kyllä juon sen ihan lasteni silmien alla, tai ainakin puolet siitä)
 
No en minä nyt tiä onko sitä sen parempi vanhempi jos tekee noin..
No kuitenkin, minä olen myös kait puoliksi sitten hyvä.

Kuopus ei jaksanutkaan mummolassa juhlia 19.30 pidempään (kipenä vähän ), joten jäi sinne nukkumaan.Esikoinen tuli minun ja miehen mukana kotiin hieman yli 22 ja meni nukkumaan.
Tässä nyt toista siideriä otan itse ihan hyvällä omallatunnolla :heart:
Tän jälkeen nukkumaan
 
Minä en ymmärrä täysraittiutta, enkä humalahakuista juomistakaan. Ääripäät on yleensä pahasta, ja samma på svenska B) Mutta onneksi kevät on kaikille, juomaa kevytjuomia, mutta kerma on aina kermaa :xmas: :wave:

 

Yhteistyössä