seksiä tekis mieli, mut taitaa jäädä saamatta |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Onnea. :hug: Miltä nyt sit tuntuu näin juhlapäivänä?
minäkin pitkään mietin tässä et pyytäiskö onnitteluja vai surunvalituksiaAlkuperäinen kirjoittaja Jenmo85:No joo...Onnitteliskohan... Ju nou vat ai miin
Mut kukkia ja halit kuiteski!!! :flower: :hug:
Niin, että omin avuin täytyy pärjätä tämmösenä juhlapäivänä. Niin väärin. :| |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:seksiä tekis mieli, mut taitaa jäädä saamatta |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Onnea. :hug: Miltä nyt sit tuntuu näin juhlapäivänä?
ei oo sitä jätkää ikävä jolle neitsyys meni :kieh:
EI ENÄÄ KIITOSAlkuperäinen kirjoittaja Huiskis:Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoon Vai miten se nyt menikään =)
olin 14v :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saako kysyä et kuin vanha olit????
no niinpä!!! selasin juuri katalogeja ja taidan tilata alusvaatteita sekä dildon tän juhlapäivän kunniaksi, kun ei se kundikaan älynny lahjoja mulle kantaa ovelle vaikka pyhimpäni sille aikoinaan annoinAlkuperäinen kirjoittaja HeHe:Niin, että omin avuin täytyy pärjätä tämmösenä juhlapäivänä. Niin väärin. :| |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:seksiä tekis mieli, mut taitaa jäädä saamatta |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Onnea. :hug: Miltä nyt sit tuntuu näin juhlapäivänä?
ei oo sitä jätkää ikävä jolle neitsyys meni :kieh:
ai sä olet vasta 23v!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:EI ENÄÄ KIITOSAlkuperäinen kirjoittaja Huiskis:Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoon Vai miten se nyt menikään =)
en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saitkos hyvät oot?
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
mikä uusin säätö?Alkuperäinen kirjoittaja fjonkulille:Mites se sun uusi säätötapaukses voi? Onko voimassa ja vakavaa?
Säkin varmaan rauhotut, sitten ku saat kunnon miehen!
Muista, että lapsille ei saa huutaa, pitää puhua asiallisesti, etteivät opi huonoja käytösmalleja!
mä oon laittanu ekat touhut kalenteriin ylös aikoinaan se on siis tallessa vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onnea merkkipäivänä :flower:
Mä en edes muista oman suuren tapahtumani tarkkaa päivämäärää, helmikuussa se taisi kuitenkin olla, ja vuosi oli...1993 jos en ihan väärin muista.
Kiitokset näistä tiedoista Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvoAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saitkos hyvät oot?
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
immenkalvokin puhkesi vasta kolmannella kerralla toisen panoni kanssa 20.11. 1998 (yhen illan juttu) ja ekan orkun sain kolmannen kundikaverini kanssa joskus helmi- maaliskuun vaihteessa 1999
Niin mullakin on ne ylhäällä Rock-kalenterissa mutta se kalenteri on varmaan mun vanhempien luona joten en pääse nyt tarkistamaan.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä oon laittanu ekat touhut kalenteriin ylös aikoinaan se on siis tallessa vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onnea merkkipäivänä :flower:
Mä en edes muista oman suuren tapahtumani tarkkaa päivämäärää, helmikuussa se taisi kuitenkin olla, ja vuosi oli...1993 jos en ihan väärin muista.