Tänhän voi laittaa tiimarivihkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoista Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvoAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saitkos hyvät oot?
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
immenkalvokin puhkesi vasta kolmannella kerralla toisen panoni kanssa 20.11. 1998 (yhen illan juttu) ja ekan orkun sain kolmannen kundikaverini kanssa joskus helmi- maaliskuun vaihteessa 1999
Hitto, ehdit ensin kun juuri ajattelin ihan samaa että kyllä nyt vihkot rapisee!Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Tänhän voi laittaa tiimarivihkoon.
no kelaa! tarkoittaa et about 2 panoa vuodessa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:9 vuodessa 19 panoa?
mä en pilaa enää kroppaani yhtään enempää lapsilla!!! nyt aion luoda uraaAlkuperäinen kirjoittaja samanthafox:ai sä olet vasta 23v!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:EI ENÄÄ KIITOSAlkuperäinen kirjoittaja Huiskis:Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoon Vai miten se nyt menikään =)
no älä kuule sit vielä sano yhtää mitään lapsiluvusta!! kerkiit vielä tehdä ison pinon varsinkin tolla sun seksitaipuvaisuudella hyvinkin mahdollista ;D
Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta .Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no kelaa! tarkoittaa et about 2 panoa vuodessa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:9 vuodessa 19 panoa?
no okei, lasten isän jälkeen niitä on ollut 10 B)
*skool*Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Meillä sai poika nimen päivälleen 10 vuotta sitten että kilistelläänkö fjonga yhdessä
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Tänhän voi laittaa tiimarivihkoon.
eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoista Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
Tuossahan se syy siis onkin Tai sitten se ei vaan osannutAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoista Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta .
Vieläkö kirjaat kalenteriin? Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
mä luulen et se ei osannu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Tuossahan se syy siis onkin Tai sitten se ei vaan osannutAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Kiitokset näistä tiedoista Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo
onko se huono juttu? :|Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
No ei! Sulle ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onko se huono juttu? :|Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
sääli on sairautta. soita sossuun! =)Alkuperäinen kirjoittaja höhhötihöö:tollaset sivistymättömän sinkkuäidin pilalle huudetut ja kasvattamatta jätetyt lapset käy niin sääliksi.
mä jo säikähin ettet ala enää mua :'(Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No ei! Sulle ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onko se huono juttu? :|Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Tänhän voi laittaa tiimarivihkoon.
Sä oot silti siveä :ashamed:.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta .
Vieläkö kirjaat kalenteriin? Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
tässä vanhassa kalenterissa on vain nimi päivämäärän kohdalla ja kerta määrät...
noh, sanotaanko et olin siveä pimu noi 10 on tullu siis 2 vuoden sisään :xmas:
Jäkjäk jäkäjäkä jäk. Jäkäti jäk.Alkuperäinen kirjoittaja höhhötihöö:tollaset sivistymättömän sinkkuäidin pilalle huudetut ja kasvattamatta jätetyt lapset käy niin sääliksi.
Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
jaahas :flower: kokemus lisää varmuutta!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sä oot silti siveä :ashamed:.