Näin on =) eikä se tavara sitäpaitsi käytössä kulu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jaahas :flower: kokemus lisää varmuutta!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sä oot silti siveä :ashamed:.
Näin on =) eikä se tavara sitäpaitsi käytössä kulu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jaahas :flower: kokemus lisää varmuutta!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sä oot silti siveä :ashamed:.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
ei oo näkyny... joskus pari vuotta sitten kävi perhetyöntekijät kun minä pyysin sellaisia avuksi. noh ne ei sitten vastannu ihan sitä mitä odotin joten sekin loppui. milloin olis pitäny käydä?Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
kato tuo ylempi kyssäriAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei oo näkyny... joskus pari vuotta sitten kävi perhetyöntekijät kun minä pyysin sellaisia avuksi. noh ne ei sitten vastannu ihan sitä mitä odotin joten sekin loppui. milloin olis pitäny käydä?Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
mun miespuolinen frendi kannusti pari viikkoa takaperin: ei se järvikään soutamalla kuluAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Näin on =) eikä se tavara sitäpaitsi käytössä kulu :xmas:
Juu ei tuo sinkkuna ole paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sä oot silti siveä :ashamed:.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta .
Vieläkö kirjaat kalenteriin? Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
tässä vanhassa kalenterissa on vain nimi päivämäärän kohdalla ja kerta määrät...
noh, sanotaanko et olin siveä pimu noi 10 on tullu siis 2 vuoden sisään :xmas:
ajattele lapsiasAlkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
no valitan kun ei soittosi tuottanut tulosta :hug: tiedän kyllä mistä se johtuu =)Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.
Eiköhän ne lapset saa ihan hyvää hoitoa silti, vaikka äiti ei olekaan maripaitainen/Nanson yöpuvussa kulkeva, puuterisloggeja käyttävä seksuaalisesti kuollut pullantuoksuinen tantta, jonka elämän ainoa sisältö on koti ja lapset, ja suurin jännityksen aihe se pissaako Jami-Matias tänään tarhassa housuun vai ehtiikö vessaan asti.Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:ajattele lapsiasAlkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
Mä olen kyllä juttujensa perusteella jotain tommosta ikää arvaillutkin...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
olet jo sossun listoilla.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no valitan kun ei soittosi tuottanut tulosta :hug: tiedän kyllä mistä se johtuu =)Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.
KÖYHÄT ON TÄMÄN ROUVAN AJATUKSET. HYVÄ SEKSI JA KUNNIALLISUUS EI SULJE POIS TOISIAAN.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiköhän ne lapset saa ihan hyvää hoitoa silti, vaikka äiti ei olekaan maripaitainen/Nanson yöpuvussa kulkeva, puuterisloggeja käyttävä seksuaalisesti kuollut pullantuoksuinen tantta, jonka elämän ainoa sisältö on koti ja lapset, ja suurin jännityksen aihe se pissaako Jami-Matias tänään tarhassa housuun vai ehtiikö vessaan asti.Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:ajattele lapsiasAlkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
Ai sinäkö teit ilmoituksen? =)Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
pitäiskö sun ajatella ihan niitä omia mussukoita... epäilen vahvasti etteivät ne saa tarpeeksi hoitoa kun huolehdit koko ajan mun lapsistaAlkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:ajattele lapsias
Ja kiristä sä varmuuden vuoksi vielä vähän sitä nutturaas. Hyvä äitiys ja nuoruus/kauneus/biletys ei sulje pois toisiaan.Alkuperäinen kirjoittaja VOI VOI:KÖYHÄT ON TÄMÄN ROUVAN AJATUKSET. HYVÄ SEKSI JA KUNNIALLISUUS EI SULJE POIS TOISIAAN.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiköhän ne lapset saa ihan hyvää hoitoa silti, vaikka äiti ei olekaan maripaitainen/Nanson yöpuvussa kulkeva, puuterisloggeja käyttävä seksuaalisesti kuollut pullantuoksuinen tantta, jonka elämän ainoa sisältö on koti ja lapset, ja suurin jännityksen aihe se pissaako Jami-Matias tänään tarhassa housuun vai ehtiikö vessaan asti.Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:ajattele lapsiasAlkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Eiks tiimarivihossa lue? Nainen, sun pitää olla tarkempi! |OAlkuperäinen kirjoittaja höhhööö:eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
MUTTA TAAPLAA SÄ VAAN TYYLILLÄS.
niin olenkin! ollut jo 9 vuotiaasta asti, ei se ole koskaan mikään salaisuus ollut...Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:olet jo sossun listoilla.
niin ne seuraa sun toimia äitinäki, kun on huoli lasten hyvinvoinnista.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:niin olenkin! ollut jo 9 vuotiaasta asti, ei se ole koskaan mikään salaisuus ollut...Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:olet jo sossun listoilla.
9. hääpäivä kun menetit neitsyytesi? Hattua nostan miehellesi kun niin kauan odottiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen kyllä juttujensa perusteella jotain tommosta ikää arvaillutkin...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
Mulla oli sama vuosipäivä muuten jo ennemmin syksyllä. Oli 9.hääpäivä!
Ja menetin/annoin neitsyyteni siis aviomiehelleni silloin ja sama ukko paneskelee mua edelleenkin!
wow! mä kelailin et vuoden päästä voisin juhlistaa isomminkin, meniskö tän saman poikakullan ovelle ja kiksauttas uudelleen? vois vertailla onko kumpikaan muuttunu 10ssä vuodessaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, mun vastaavasta merkkipaalusta on 18vuotta7päivää. :saint:
Hei, mikä sua vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja näin on:niin ne seuraa sun toimia äitinäki, kun on huoli lasten hyvinvoinnista.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:niin olenkin! ollut jo 9 vuotiaasta asti, ei se ole koskaan mikään salaisuus ollut...Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:olet jo sossun listoilla.