Tänään on HELLUNTAI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 09:44 vieras kirjoitti:
Mä en ees ajatellu että helluntai olis semmonen pyhä että kaupat olis sen takia kiinni :ashamed: :snotty:
Siis jotta tulis mahdollisimman paljon jankattua näistä auki olemisista niin onko myös puutarhamyymälät kiinni tänään? Sori vaan mutta v.ituttaa nää juhlapyhät, muuta kun sotkee suunnitelmia. :\|
 
nikitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 09:48 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 09:47 nikitön kirjoitti:
Joo niin on ja muistin vasta eilen illalla että kaupat on kiinni eikä maitoa ole nyt ollenkaan... pitäs opetella tuota kalenterii lukemaan
Eiköhän sentään nuo 24h huoltsikat oo auki?
onhan ne varmaan mutta ei tässä kovin lähellä ole sellaista huoltsikkaa joka auki olisi...
 
Muistin kyllä, mutta en jaksanut eilen enää syöksyä kauppaan kun oltiin liesussa lasten kanssa.

Joten matkamme käypi ärrälle. Kai sieltä saa margariinia?

Ja löysin eilen neliapilan, niin käyn kuittaamassa loton päävoittoni samalla. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 09:48 Maria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 09:44 vieras kirjoitti:
Mä en ees ajatellu että helluntai olis semmonen pyhä että kaupat olis sen takia kiinni :ashamed: :snotty:
Siis jotta tulis mahdollisimman paljon jankattua näistä auki olemisista niin onko myös puutarhamyymälät kiinni tänään? Sori vaan mutta v.ituttaa nää juhlapyhät, muuta kun sotkee suunnitelmia. :\|
Luulisin että ovat sitten kiinni kun kerta kaupatkin, mutta varmaksi en mee sanomaan. Ärsyttää tällanen ees taas hyppiminen, joko ne kaupat olis auki kesäajan ilman erikoispyhien vaikutusta niihin tai sitten olisivat aina sunnuntaisin kiinni. Ei mikään ihme että ihmiset purnaa näistä aukioloista kun koskaan et tiedä mikä lippupäivä kaupat on auki ja mikä ei. Varsinkaan nykypäivänä kun ei nuo pyhät ole enää saman arvosia ku sillo joskus ennen.
 
Keittiönoita
Hyvä pointti, mutta se riippuu kyllä ihan kalenteristakin. Ei mun kännykkäni kalenterissa eikä myöskään tietsikan kalenterissa ainakaan mitään helluntaita lue. Mutta noin muuten olin kyllä tietoinen, että jos ei ole tänään heilaa, niin sitten ei ole adventtinakaan aidsia =)
 

Yhteistyössä